iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist ook via apple italy een 3GS 32Gb besteld. Verwachte levertijd 7 juli 2009. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke leverdatum....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zojuist ook via apple italy een 3GS 32Gb besteld. Verwachte levertijd 7 juli 2009. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke leverdatum.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat is niet alleen idioot maar een regelrechte overtreding van de EU regelgeving. We kennen binnen de EU vrijheid van handel, goederen, mensen, etc. Apple heeft dus geen poot om op te staan wat het terughalen betreft. Je kunt mensen ook moeilijk verplichten tot het retourneren vanwege die regelgeving. Beste is dat ze het bugje dan dichten en de mensen die er van hebben geprofiteerd dan maar met rust laten, die hebben gewoon mazzel gehad. Als je al die annuleringen hier zo ziet dan is dat laatste ook veel aannemelijker dan dat ze aan mensen de iPhones terug gaan vragen (zit je met gebruikte iPhones...). Ze betwisten het verhaal niet voor niets in de reacties die er staan
Laatst gewijzigd door ppl; 02-07-09 om 00:20. |
|
|||
|
|||
Ook online besteld, eens kijken of ik er doorheen kom
|
|
|||
|
|||
ik zou zeggen ga naar belgie
daar kost hij 675 euro en is ook lock vrij |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
soms niet maar soms heb je wel geluk ik toch
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
ik ook gisteren half 10. vandaag stond ie cancelled in de store rond een uur of 9. geen mail gehad.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
same here, ook gecancelled...
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog niks ontvangen en staat nog steeds op Niet verzonden en in de ITA store: Non ancora spedito
|
|
|||
|
|||
Gisteren 08:53 PM besteld, tot op heden nog niet gecancelled. Ben benieuwd hoe het afloopt.
|
|
|||
|
|||
Zojuist melding van verkeerde adressering/postcode ontvangen. Order is helaas gecancelled. Jammer...............! Nu maar wachten op nieuwe voorraad in België.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: en geannuleerd. Jammer was leuk om te kijken of het kon. Dan in augustus (op verzoek) er maar in Italie gaan halen. Laatst gewijzigd door nomad; 02-07-09 om 16:17. |
|
|||
|
|||
Kan hier alsjeblieft een lock op? En bij de eerste post een mededeling erbij editen dat de methode niet meer werkt zou zeer handig zijn. Had me veel tijd bespaard.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb gehoord dat je zo goed als nooit iphon's kunt kopen in het buitenland
je moet altijd naar je eigen land surfen dus : wachten en naar belgié komen hé |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas moest ik wel op volgende scherms alsnog een IT postcode invullen maar wie weet heeft dit toch ergens een bitje omgezet Ik weet niet of het lukt maar niet geschoten is mis geschoten zeg ik maar... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iPhone 4 vandaag besteld morgen in huis | iDavid | Koopinformatie Nederland | 4 | 18-08-10 22:54 |
App Store is in het Italiaans | AnyGivenSunday | iPhone Apps | 4 | 26-02-09 22:42 |
|
|