Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Vercamer Ga nu ook wachten tot hij in belgie komt (hopelijk snel). Heb het nu wel wat gehad met dat rondrijden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
True maar dat is elk z'n eigen keuze. Van trip naar Parijs heb ik nog geen spijt. Die naar oberhausen daarentegen nooit meer..
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand hoe het met de voorraden tegenwoordig zit in Parijs?? Alvast bedankt.
Mvg Thiago |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok, gisteren een gek idee gekregen samen met een vriend. In de wijde omgeving van Parijs zijn er 8 !! Apple stores. Dus straks vertrekken we met z'n tweeën voor een hele dag Apple madness. Als je 8 winkels afrijdt zou er toch ergens voorraad moeten zijn, niet? Ik hou jullie alvast op de hoogte.
|
|
|||
|
|||
In Parijs zijn er in voorraad ja. Space gray 100%. Gold & Silver weet ik niet.
Mvg |
|
|||
|
|||
Hoe was de voorraad gister?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij geen voorraad anders had hij allang iets laten weten .
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, gisteren weer een enorme teleurstelling opgelopen. We waren om 14u in de eerste store in Parijs, Les quatres temps. Daar was het enorm druk en een bekend bordje bij de deur met daarop "geen stock". Dan op naar de volgende store, Parly 2, zelfde verhaal. Vandaar naar Velizy 2 met ook daar hetzelfde. Uiteindelijk dan nog naar hartje Parijs gereden en daar naar Carrousel du Louvre en naar Opera waar ze raar maar waar ook geen enkele iPhone in stock hadden. Dus in totaal 5 applestores, dik 850km, 30€ peage, een big mac menu en een hele dag in de auto voor helemaal niks!
|
|
|||
|
|||
Prijzen van alle toestellen 5s zijn ik Frankrijk 10€ gestegen.
Mvg |
|
|||
|
|||
Die van de 64gb is zelfs met 18€ gestegen! Wordt dus nog afwachten wat de prijs in België en Nederland zal zijn... (vorig jaar waren ze in België duurder dan in Frankrijk).
Laatst gewijzigd door treinbruno; 18-10-13 om 20:41. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen | mikeyymike | Koopinformatie Nederland | 10 | 16-07-10 12:46 |
Roadtrip naar Parijs wie wil er meerijden?? | Mausse | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 23-06-10 10:38 |
|
|