Wie gaat er morgenochtend mee naar Parijs? discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) is de iphone 4 in parijs dan goedkoper dan in nederland . en wat zijn dan de verschilen in prijs van een iphone 4 16gb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone 4 kopen in parijs
is de iphone 4 in parijs dan goedkoper dan in nederland .
en wat zijn dan de verschilen in prijs van een iphone 4 16gb met parijs en nederland gr anske |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
- Geen prijsverschil
- Er wordt geen iPhone 4 16GB verkocht door Apple, Apple verkocht enkel 8GB - 8GB iPhone 4 is sinds gister uit de Online Store gehaald, even bellen voor je langsgaat om te vragen of ze nog voorraad hebben - Dit topic is 3 jaar oud
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - iPhone - Comparer les modèles |
|
||||
|
||||
Iedereen heeft het over Duitsland , zou het in Parijs niet veel rustiger zijn daardoor?
Het is wel wat verder maar voor de belgen lijkt dit me best een goeie optie.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kan helemaal nergens info vinden over hoe de 2 Apple winkels in Parijs het gaan doen. Ik lees ook nergens dat de winkels iphones binnen krijgen a.s vrijdag
Zou toch zonde zijn als de Apple medewerkers in Oberhause het erg druk hebben terwijl hun collega's in Parijs aan het duimendraaien zijn toch? |
|
|||
|
|||
Je moet Oberhausen nu ook niet als het middelpunt van het universum beschouwen omdat er en een paar Hollanders en Vlamingen daar naar toe gaan.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mooie herinneringen daar in tijden van de iphone4.. |
|
|||
|
|||
Moeder de vrouw vertrekt morgen met een paar vriendinnen met de Thalys naar Parijs om een gouden iPhone 5S te kopen. Ik ben zeker dat er aan de Apple Stores in Parijs ook duizenden Fransen staan aan te schuiven. Die Fransen zijn natuurlijk niet actief op de grootste iPhoneclub van de Benelux.
|
|
|||
|
|||
Wees gerust. Ik ben regelmatig in Parijs en weet zeker dat daar veel meer mensen zullen staan aanschuiven (en ook al veel vroeger). Parijs is een wereldstad waar je natuurlijk ook veel toeristen hebt. Oberhausen is ..., wel Oberhausen (Shoppingcenter in the middle of nowhere). ;-)
Verder is het voor Nederlanders (grootste deel van de forumgebruikers) een stuk dichter om naar Oberhausen te rijden in plaats van Parijs ;-) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga naar Parijs en ik heb nog 1 plek over in de auto mocht er nog iemand mee willen.
|
|
|||
|
|||
Juist van iemand de info gekregen via sms dat er een grote voorraad nu donderdag in Parijs zou zijn.
Waar hij de info vandaan heeft weet ik niet dus... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan je bron niet vertellen waarop hij dit baseerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
tja ik ga echt niet weer naar parijs rijden (is een hel daar toekomen in de ochtendspits werd zot..) op basis van een gerucht
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of wacht tot dit weekend als volgens bepaalde sites de iphone in nederland in de rekken komt. En dat zijn geen geruchten daar heb ik al bronnen van vermeld! |
|
||||
|
||||
Ga nu ook wachten tot hij in belgie komt (hopelijk snel). Heb het nu wel wat gehad met dat rondrijden voor niets.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s kopen in Duitsland, wie gaat er mee? | matthijst | Koopinformatie Rest Europa | 3391 | 26-11-13 12:02 |
Iphone 5s halen in parijs.. Wie wil/kan mee? | Gloeuille | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 01:17 |
Wie gaat mee de wachtrij in? | borgqueenx | iPad algemeen | 32 | 14-03-12 11:05 |
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen | mikeyymike | Koopinformatie Nederland | 10 | 16-07-10 12:46 |
Roadtrip naar Parijs wie wil er meerijden?? | Mausse | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 23-06-10 10:38 |
|
|