//

[Uitleg] iPhone 3GS kopen in de VS

[Uitleg] iPhone 3GS kopen in de VS discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij kan ik niet bij mijn instellingen... Aangezien er een lock op zit en ik alleen maar een notruf/ sos kan doen... Is er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 21-09-09, 17:37
Bungkoez Bungkoez is offline
• iOS 3.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Volgens mij kan ik niet bij mijn instellingen... Aangezien er een lock op zit en ik alleen maar een notruf/ sos kan doen... Is er nog een andere manier om mijn firmware te checken.?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 21-09-09, 17:41
massiv massiv is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

kan je normaal wel hoor, tenminste dat kan ik toch met mn iphone 3gs met 3.1 software op. toen ik hem aansloot aan mn laptop en itunes opende kon ik hem syncroniseren met de laatste backup die ik had van mn andere i phone. Dus al mn smsjes contactpersonen programmas en games staan er op, enkel bellen/smsen lukt dus (nog) niet.

Ik had eerst ook dat scherm waar je enkel een emergency call kon maken maar eens ik verbinding maakte met mn laptop/itunes kreeg ik meteen de icoontjes te zien op mn iphone. dus ik veronderstel dat die zowiezo niet gejailbraked moest worden?
  #123  
Oud 21-09-09, 17:47
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bungkoez Bekijk bericht
Volgens mij kan ik niet bij mijn instellingen... Aangezien er een lock op zit en ik alleen maar een notruf/ sos kan doen... Is er nog een andere manier om mijn firmware te checken.?
jailbreak met redsn0w 0.8. Lukt dat niet, heb je waarschijnlijk fW 3.1.
  #124  
Oud 21-09-09, 17:49
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door massiv Bekijk bericht
kan je normaal wel hoor, tenminste dat kan ik toch met mn iphone 3gs met 3.1 software op. toen ik hem aansloot aan mn laptop en itunes opende kon ik hem syncroniseren met de laatste backup die ik had van mn andere i phone. Dus al mn smsjes contactpersonen programmas en games staan er op, enkel bellen/smsen lukt dus (nog) niet.

Ik had eerst ook dat scherm waar je enkel een emergency call kon maken maar eens ik verbinding maakte met mn laptop/itunes kreeg ik meteen de icoontjes te zien op mn iphone. dus ik veronderstel dat die zowiezo niet gejailbraked moest worden?
Jij kan officieel activeren via de T-Mobile server. "Wij" niet.
  #125  
Oud 21-09-09, 17:50
Bungkoez Bungkoez is offline
• iOS 3.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Oke... Nu ben ik het even kwijt... Ik wilde mijn iPhone jailbraiken en unlockrn met redsnow. Ik had mijn eigen sim kaart eringedaan, De benodigde bestanden had ik binnen gehaald en toen moest ik mijn iPhone aansluiten op iTunes en dan herstellen met shift. Ik kreeg niet eens de kans om te herstellen. Want ik kreeg direct de melding: ongeldige simkaart.!

Heb ik iets niet correct uitgevoerd.?
  #126  
Oud 21-09-09, 17:53
massiv massiv is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard

kan ik ook officieel activeren vanuit België? daar woon ik trouwens
en heb een proximus (belgacom) abbo...

zoja wat moet ik dan doen en wat kost dit?
  #127  
Oud 21-09-09, 17:58
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bungkoez Bekijk bericht
Oke... Nu ben ik het even kwijt... Ik wilde mijn iPhone jailbraiken en unlockrn met redsnow. Ik had mijn eigen sim kaart eringedaan, De benodigde bestanden had ik binnen gehaald en toen moest ik mijn iPhone aansluiten op iTunes en dan herstellen met shift. Ik kreeg niet eens de kans om te herstellen. Want ik kreeg direct de melding: ongeldige simkaart.!

Heb ik iets niet correct uitgevoerd.?
je hoeft niet te herstellen. Gewoon jailbreaken met redsnow en daarna unlocken met ultrasn0w.
  #128  
Oud 21-09-09, 18:02
Bungkoez Bungkoez is offline
• iOS 3.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin Bekijk bericht
je hoeft niet te herstellen. Gewoon jailbreaken met redsnow en daarna unlocken met ultrasn0w.
Aaah.... er gaat een lampje branden. Ik hoef inderdaad niet te herstellen, ik kan direct met Redsnow aan de slag..

Ik ga het proberen...

Het is helemaal gelukt..

Ik heb mijn Iphone 3GS nu werkend..!!

Laatst gewijzigd door King1987; 21-09-09 om 19:31. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #129  
Oud 21-09-09, 20:01
Moto Moto is offline
• iOS 13.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Bussum
Berichten: 51
Standaard

pfft… proficiat!
  #130  
Oud 21-09-09, 20:01
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bungkoez Bekijk bericht
Aaah.... er gaat een lampje branden. Ik hoef inderdaad niet te herstellen, ik kan direct met Redsnow aan de slag..

Ik ga het proberen...

Het is helemaal gelukt..

Ik heb mijn Iphone 3GS nu werkend..!!
Ok mooi. Zorg dat je in Cydia een 3.0 ECID SHSH file haalt (dat vraagt hij automatisch).
  #131  
Oud 02-10-09, 23:45
Valkyrie Valkyrie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

een vriend v me gaat binnenkort naar texas (binnen 2 weken) en ben er over na aant denken om hem me een 3GS te laten meebrengen, zijn de prijzen 599 en 699 nog hetzelfde bij bestbuy? ktwijfel nog tussen 16GB en 32GB

ik had in een ander topic gelezen dat de mogelijkheid er is om te downgraden en dat de 3.1 dan geen probleem meer is? zou t vervelend vinden dat m niet werkt als ik m koop

en laatste, zijn er geen problemen bij douane dan als die in zn bagage ligt? (vond hier niets v terug in dit topic)
  #132  
Oud 03-10-09, 01:29
MartinT MartinT is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 35
Standaard

Helaas, downgraden helpt (nog) niet...

Je hebt een vrijstelling van belasting van 430 euro (gerekend met de omrekenkoers koers van 1 oktober, (de "peildatum" die voor een heel jaar geldt). Dus dat komt op ongeveer 630 dollar neer. Maar let op!!! Voer je 1 ding in wat je omgerekend 431 euro gekost heeft, dan betaal je 19% BTW en evt. invoerrechten (afh. van wat je mee neemt) over...431 euro, en heb je dus een vrijstelling van niets!!!(Jaja makkelijker kunnen we het niet maken, en leuker ook niet :-(
Wat ook erg slim is van de dienders, is dat ze het bedrag omrekenen over alle gemaakte kosten, dus m.a.w. Als jij ter plaatse iets op hebt laten sturen en er verzendkosten voor betaald hebt, en sales tax, (btw), en dit staat op de bon vermeld dan zit je dus eerder over die €430 heen...)
  #133  
Oud 03-10-09, 07:26
Moto Moto is offline
• iOS 13.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Bussum
Berichten: 51
Standaard

Het beste is: het ding uitpakken, verpakking weggooien en als zijnde in gebruik meenemen. Dat heet 'smokkelen' en het mag niet.
  #134  
Oud 05-10-09, 21:48
ramontjje ramontjje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Texel
Berichten: 9
Standaard

dus je kan nog steeds niet met 3.1 unlocken?
  #135  
Oud 05-10-09, 21:53
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramontjje Bekijk bericht
dus je kan nog steeds niet met 3.1 unlocken?
Nee, dat waarschijnlijk nog een tijdje niet. 3.1 OTB jailbreaken gaat ook nog niet, alleen de mensen die eerst 3.0 hadden en daarvan een ECID SHSH file hebben bij saurik kunnen 3.1 nu jailbreaken.

Chronic Dev is bezig met greenpois0n, die tool kan de iPod touch 3G en iPhone 3GS 3.1 OTB wel jailbreaken. Alleen niet unlocken. Tot nu toe hebben allen het iPhone Dev-Team en Geohot (die nu weer van het toneel is verdwenen) unlock tools uitgebracht.
  #136  
Oud 05-10-09, 23:16
ramontjje ramontjje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Texel
Berichten: 9
Standaard

Dan weet ik dat ook weer, want ik ga overf een paar weken naar Amerika en dan zou ik een 3Gs willen kopen. Dus het zit er dan nog niet in om hem te unlocken
  #137  
Oud 10-10-09, 16:28
Eciruam Eciruam is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 38
Standaard

Even weer ontopic.
Ik ben vandaag terug gekomen uit New York met een iPhone 3Gs 16GB.
De eerste de beste Best Buy op 622 Broadway verkocht mij er een. Ik moest alleen een shield en een slider case erbij kopen.
Prijs iPhone $599, Invisible Shield $20,99 en de Black Case $29,74. Daar komt dan tax bij van $57,75 en dat maakt het totaal $708,48.
Er werd gevraagd om een telnr en een zipcode. Ik heb beide van mijn hotel doorgegeven.
Enige grote nadeel is dat er 3.1 op staat ( maar dat is een kwestie van tijd.
  #138  
Oud 11-10-09, 21:11
datijn123 datijn123 is offline
• iOS 3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Eciruam ik ga over 3 dagen naar Amerika, weet u waar ik kan zien wanner de 3.1 unlock komt? Kan je de versie niet terugzetten?
  #139  
Oud 11-10-09, 23:42
Eciruam Eciruam is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door datijn123 Bekijk bericht
Eciruam ik ga over 3 dagen naar Amerika, weet u waar ik kan zien wanner de 3.1 unlock komt? Kan je de versie niet terugzetten?
Nee, vandaag is de jailbreak van Geohot uitgekomen, maar indien je belt met een andere provider dan T-Mobile dan heb je voorlopig pech.
Je neemt dus een risico om een 3gs met firmware 3.1 te kopen.
Ik verwacht dat het een kwestie is van tijd voordat er een unlock komt voor 3.1 en hoger.
  #140  
Oud 11-10-09, 23:55
datijn123 datijn123 is offline
• iOS 3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Oke bedankt voor het antwoord, alleen vinden mijn ouders het risico te groot
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS kopen in Griekenland MichaelJ Koopinformatie Rest Europa 3 11-08-10 18:40
iPhone 3GS Kopen dejong12 Koopinformatie Nederland 41 08-11-09 12:35
Iphone 3Gs Kopen. Zip sp 4 real Koopinformatie Nederland 12 10-10-09 18:51
Iphone 3Gs kopen? jacobdeboer33 Archief 2 14-08-09 00:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.