[Uitleg] iPhone 3GS kopen in de VS discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vader was afgelopen week in de States. Maar hij kreeg er helaas geen een mee zonder abonement...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn vader was afgelopen week in de States.
Maar hij kreeg er helaas geen een mee zonder abonement |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij de Best Buy geweest ? Gellof het niet dan had je er 1 of meerdere gehad.
|
|
|||
|
|||
Ja bij de best buy, maar hij kreeg er geen mee.
Dus zowiso wat minder interessant omdat 3.1 niet te unlocken is |
|
|||
|
|||
heb ook even een vraagje ga in januari naar New York en zou mij daar een 3GS willen aanschaffen dus best buy is dan de beste optie? moet ik dan ook unlocken want heb hier in België wel een abo van Mobistar (wat toch de officiele partner is van Apple hier)
iemand een idee? bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zelfs met een abo van mobistar? oke goed om weten hopelijk zijn de cracks op het gebied van unlocken tegen dan al wat verder eh
nog een extra vraagje: krijg ik er dan ook een nederlands (lees: belgisch) toetenbord op? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
WEL zou je kunnen gaan voor een 3G (zonder S, de vorige versie). Die zal no wel jailbreakbaar en waarschijnlijk unlockbaar zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en ik ga maar eind januari is het niet een snel evoluerende wereld? anders is de 3g idd een oplossing wel jammer dat daar geen 3MP camera inzit... maar die unlock is echt nodig? ik zit al bij mobistar hier in Be eh? of is dat totaal niet relevant? en unlock zonder jailbreak? ik bekijk de mogelijkheden eh |
|
|||
|
|||
Vorige week heb ik een 3GS 16 GB in een best buy vestiging aangeschaft en heb gewoon adresgegevens en telefoonnummer van mijn hotel opgegeven. Thuis aangekomen kon ik gewoon de iPhone via iTunes activeren (heb gebruik gemaakt van het telefoonnummer op de best buy kassabon en wederom de adresgegevens van mijn hotel).
Helaas zit 3.1.2 met de nieuwe bootrom erop dus unlocken zit er voorlopig niet in.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De nieuwe bootrom levert weer andere problemen op |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat wil zeggen dat elke keer dat je iPhone uit valt/uit wordt gezet, je een computer nodig hebt om deze weer te laten opstarten. Unlocken gaat wel, dus opzich is het gewoon te doen. Hoe vaak zet je je iPhone nou uit?
|
|
|||
|
|||
Hallo! als ik dit zo allemaal doorlees, moet je dus een 3G meenemen uit Amerika. Ik ken iemand die in de VS woont en zij wil er wel eentje voor me kopen. Ze heeft een US creditcard. Ik lees dat je het beste bij Best Buy kunt kopen. Als ik echter op de website kijk zie ik bij alle iPhones dit staan:
iPhone only available with new 2-year contract or eligible upgrade with AT&T Hebben degenen hier die de iPhone bij Best buy kochten, er dan een abbo bijgenomen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Inmiddels kan je dus gewoon een 3GS kopen, want blacks0w is uit om te unlocken
Gewoon naar een Best Buy en zeggen dat je er een wilt met "no commitment" (geen abo) succes! |
|
|||
|
|||
Heb er zelf een gekocht in Canada bij de Apple shop, verkoper verkocht hem gewoon met een Rogers telefoonkaart die ik moest laten activeren verder op in een Rogers shop, Die zat links als ik de winkel uit ging, maar hij zei erbij dat als ik rechts ging hij me niet kon tegenhouden Niks contract of wat dan ook, was er zelfs van overtuigd dat als ik nog langer bleef vragen dat hij de lock er wilde afhalen.
|
|
|||
|
|||
Iphone 3G kopen in de vs
Is het nu voordeliger om een iphone 3G of een 3GS te kopen in de VS? En kan je er eentje meteen vanuit een best buy meenemen? Want ik ga over 2 weken naar de VS.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij moet je een Amerikaans paspoort hebben om er eentje te kunnen kopen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS kopen in Griekenland | MichaelJ | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 11-08-10 18:40 |
iPhone 3GS Kopen | dejong12 | Koopinformatie Nederland | 41 | 08-11-09 12:35 |
Iphone 3Gs Kopen. | Zip sp 4 real | Koopinformatie Nederland | 12 | 10-10-09 18:51 |
Iphone 3Gs kopen? | jacobdeboer33 | Archief | 2 | 14-08-09 00:22 |
|
|