Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij gaan binnenkort naar LA. Ik wil daar ook een 4 scoren, zonder abo. Maar wil ook geen AT&T lock erop. Onmogelijk?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wij gaan binnenkort naar LA. Ik wil daar ook een 4 scoren, zonder abo. Maar wil ook geen AT&T lock erop. Onmogelijk?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik raad het je sterk af. Koop voor een paar euro meer gewoon een officiële Nederlandse iPhone bij de online Apple Store of bij de MyCom. Scheelt je een hoop ellende.
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet inderdaad onmogelijk. Bovendien denk ik dat het financieel niet echt aantrekkelijk is omdat de iPhone nu ook gewoon simlockvrij te krijgen is voor 599 euro.
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 31-03-11 om 16:23. |
|
|||
|
|||
Uitgaande van 650 dollar inclusief tax komt hij omgerekend op 450 euro. Het scheelt je 150 euro maar dus wel altijd de simlock van AT&T....
|
|
|||
|
|||
TDseller.com heeft (onmogelijk lage?) prijzen. De weinige feedback op internet was positief.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Leg dat eens uit asjeblieft? Hoe gaat dat in zijn werk?
De posters in deze draad : http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...and-t-wie.html zullen heel blij zijn als je dat kan uitleggen. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 13-04-11 om 19:30. Reden: Taalfouten |
|
|||
|
|||
ik dacht dat het gewoon zou lukken met PwnageTool en dan ultrasn0w
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mensen met een meer recente baseband wachten al maanden. Lijkt me verstandig dat je je iets beter inleest.
|
|||
|
|||
Ik dacht nochtans gelezen te hebben dat alle recente versies van 4.3 nu gejailbreakt konden worden . Of geldt dit enkel voor simlockvrije, en is AT&T een buitenbeentje?
|
|
|||
|
|||
Nog beter lezen of een bril opzetten tijdens het lezen. En dan het verschil tussen een "Jailbreak" en een "unlock" trachten te begrijpen
|
|
||||
|
||||
Edit: ik ben zo langzaam met typen in de ochtend, dat Timosha me voor was
Jailbreaken en unlocken zijn twee verschillende handelingen. Je moet een iPhone jailbreaken om deze softwarematig te kunnen unlocken met ultrasn0w. Ultrasn0w ondersteunt maar een aantal basebands en de nieuwere basebands zijn al sinds oktober vorig jaar niet te unlocken. Je kan dus wel jailbreaken, maar unlocken gaat niet. Conclusie: een dure iPod Touch.
|
|||
|
|||
Ja ik begrijp het ondertussen; je kan de baseband zien op je iPhone.
Maar: als je een update doorvoert via iTunes, wordt dan automatisch ook de baseband verhoogt? Is dit dan het fenomeen van het zogenaamde bricken? En daarom dat je beter PwnageTool gebruikt om te jailbreaken omdat die soms een oudere baseband laat staan ipv te updaten? + ik kan een goedkope 3GS met iOS 4.3 krijgen uit de VS, uiteraard met AT&T simlock. Kan ik ergens opzoeken welke baseband die zou hebben (op de telefoon zelf kijken is geen optie) |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...basebands.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Op een 3GS kan je sowieso altijd nog een iPad baseband 06.15.00 flashen, die is wel te unlocken. Wel heb je kans dat je dan je GPS functie verliest en die baseband kan je nooit meer downgraden. Wel raad ik je dan aan om een AT&T kaartje te regelen waarmee je hem daarna kan activeren. Hiermee voorkom je batterij- en pushproblemen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|