//

Iphone 4 kopen in Amerika

Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) // Discussies samengevoegd....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #601  
Oud 26-12-10, 11:37
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 28-12-10, 15:19
jochem123 jochem123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 67
Standaard

hallo allemaal,

een kennis gaat volgende week naar amerika, hij gaat daar een iphone voor mij mee nemen,maar er zit daar een abbo op van AT&T, om hem dan in BE te gebruiken moest je hem dan jailbreaken en unlocken, maar kan je hem ook gwn unlocken en niet jailbreaken ?

ik hoop dat iemand me kan helpen !

mvg
  #603  
Oud 28-12-10, 21:24
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jochem123 Bekijk bericht
hallo allemaal,

een kennis gaat volgende week naar amerika, hij gaat daar een iphone voor mij mee nemen,maar er zit daar een abbo op van AT&T, om hem dan in BE te gebruiken moest je hem dan jailbreaken en unlocken, maar kan je hem ook gwn unlocken en niet jailbreaken ?

ik hoop dat iemand me kan helpen !

mvg
Ik zou er niet aan beginnen, die AT&T locks zijn voor altijd. Tevens zijn baseband unlocks toch vrij zeldzaam en een nieuwe iPhone uit de VS zal de laatste versie van de baseband hebben. Die is op dit moment nog niet te unlocken dus zit je met een dure iPod totdat dit wel het geval is. Je bent overgeleverd aan een handjevol hackers die e.e.a. in hun vrije tijd doen... Volgens mij kun je beter wat meer geld uitgeven voor een iPhone bij een abonnement, in België zijn ze tenminste simlockvrij. Dat is ook een voordeel als je de iPhone ooit weer van de hand wilt doen.

Antwoord op je vraag: een unlock zonder jailbreak bestaat niet...
  #604  
Oud 29-12-10, 11:59
jochem123 jochem123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Ik zou er niet aan beginnen, die AT&T locks zijn voor altijd. Tevens zijn baseband unlocks toch vrij zeldzaam en een nieuwe iPhone uit de VS zal de laatste versie van de baseband hebben. Die is op dit moment nog niet te unlocken dus zit je met een dure iPod totdat dit wel het geval is. Je bent overgeleverd aan een handjevol hackers die e.e.a. in hun vrije tijd doen... Volgens mij kun je beter wat meer geld uitgeven voor een iPhone bij een abonnement, in België zijn ze tenminste simlockvrij. Dat is ook een voordeel als je de iPhone ooit weer van de hand wilt doen.

Antwoord op je vraag: een unlock zonder jailbreak bestaat niet...
dus als ik het goed begrijp kan het wel met een jailbreak ?
  #605  
Oud 29-12-10, 12:51
elscroto elscroto is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jochem123 Bekijk bericht
dus als ik het goed begrijp kan het wel met een jailbreak ?
klopt, maar ligt de unlock ligt waar aan het type baseband
  #606  
Oud 29-12-10, 12:55
jochem123 jochem123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elscroto Bekijk bericht
klopt, maar ligt de unlock ligt waar aan het type baseband
sorry hoor maar zou u mij eens kunnen uitleggen wat een baseband is en waar ik hem vind

mijn excuses
  #607  
Oud 29-12-10, 13:59
elscroto elscroto is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 84
Standaard

instellingen >> algemeen >> info >> modemfirmware

01.59.00 is te unlocken voor de i4
  #608  
Oud 29-12-10, 14:25
jochem123 jochem123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elscroto Bekijk bericht
instellingen >> algemeen >> info >> modemfirmware

01.59.00 is te unlocken voor de i4
ok thanx,

dat gaat mij wel lukken

ik heb nog een vraag ,

als de kennis mijn iphone in amerika gaat halen moet hij dan iets ondertekenen ofzo of iets dergelijk

en hoe zit het met dat abbo moet daar na nog iets mee gebeuren ?

bedankt
  #609  
Oud 29-12-10, 14:44
elscroto elscroto is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jochem123 Bekijk bericht
ok thanx,

dat gaat mij wel lukken

ik heb nog een vraag ,

als de kennis mijn iphone in amerika gaat halen moet hij dan iets ondertekenen ofzo of iets dergelijk

en hoe zit het met dat abbo moet daar na nog iets mee gebeuren ?

bedankt
nee no commitment halen, en een krabbel zetten voor de creditcard waar mee betaald wordt that's it (zo ging het iig in Augustus nog toen ik er was)
  #610  
Oud 29-12-10, 14:53
jochem123 jochem123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elscroto Bekijk bericht
nee no commitment halen, en een krabbel zetten voor de creditcard waar mee betaald wordt that's it (zo ging het iig in Augustus nog toen ik er was)
ok is niet zo moeilijk !

dus er hoeft niks met abbo te doen ?
  #611  
Oud 29-12-10, 14:54
elscroto elscroto is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jochem123 Bekijk bericht
ok is niet zo moeilijk !

dus er hoeft niks met abbo te doen ?
bij mij toen niet, ik kocht mini mac, ipad en iphone en gewoon creditcard er doorheen en klaar
  #612  
Oud 29-12-10, 15:02
jochem123 jochem123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elscroto Bekijk bericht
bij mij toen niet, ik kocht mini mac, ipad en iphone en gewoon creditcard er doorheen en klaar
ok, zal zeker nu ook wel nog zo zijn
  #613  
Oud 29-12-10, 18:46
RKDE89 RKDE89 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Annaa Bekijk bericht
Ik zag dat je in de Apple UK store de iphone 4 online kan bestellen. Kan dit naar nederland worden verzonden en zo ja heeft iemand hier ervaring mee? En welke stappen moet je dan doen om dit zo goed mogelijk te laten verlopen? Alvast bedankt,
Anna

eeyy,

heb in dit forum niks kunnen vinden of je die iphone 4 met versie 4.2 en bseband 3.10, simlockvrij kan maken. Weet jij hoe ik em snel kan jailbraiken

thanks
  #614  
Oud 02-01-11, 20:30
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard Snap de discussies niet meer

Waarom zou je nog elders een iphone 4 willen kopen.

Bijna alle providers bieden hem nu aan.

Heb net zelf mijn telfort abbo verlengd met 2 jaar en een iphone 4 - 32GB voor 159 euris erbij.

Dus geen gezeik met updaten of simunlock nodig

Jailbreak natuurlijk wel

En je hebt ook geen gezeik met garantie problemen ... brengt hem nu gewoon naar de shop als er wat mee is.
  #615  
Oud 02-01-11, 20:33
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RKDE89 Bekijk bericht
eeyy,

heb in dit forum niks kunnen vinden of je die iphone 4 met versie 4.2 en bseband 3.10, simlockvrij kan maken. Weet jij hoe ik em snel kan jailbraiken

thanks
Met RedSnow kun je hem wel jailbreaken (simunlock niet) maar als je hem uitzet moet je hem wel weer even met RedSnow tethered kickstarten.

versie waar ik het mee gedaan heb.

RedSn0W 0.9.6b4
  #616  
Oud 04-01-11, 15:22
RKDE89 RKDE89 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 22
Standaard

is er al een untethered jailbraik voor de iphone 4 met nieuwste baseband.
  #617  
Oud 04-01-11, 19:12
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RKDE89 Bekijk bericht
is er al een untethered jailbraik voor de iphone 4 met nieuwste baseband.
Op dit moment nog niet ! 4-jan-2011
  #618  
Oud 05-01-11, 22:48
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jochem123 Bekijk bericht
dus als ik het goed begrijp kan het wel met een jailbreak ?
Nee je begrijpt het niet. Bij elke versie van iOS komt over het algemeen ook een update van een ander stukje software in de iPhone: de baseband. Dit is een stukje modemsoftware wat draait op de chip die er feitelijk een telefoon van maakt. Dus als er een iOS versie op de telefoon staat met een baseband versie die niet te unlocken is omdat niemand die nog gehackt heeft heb je een dure iPod! Dit is dus het geval met iOS versies op de iPhone 4 hoger dan versie 4.02, de basebands bij deze iOS versies zijn nog niet te unlocken. Als jij dus nu een iPhone 4 uit de VS laat komen, dan heb je om te beginnen een dure iPod, totdat wellicht een nieuwe unlock uitkomt.

Tevens is nog een groot nadeel van een iPhone uit de VS met AT&T dat deze ook nooit en te nimmer legaal unlocked kunnen worden zoals bijvoorbeeld in Nederland het geval is bij T-mobile. T-mobile is wettelijk verplicht na 1jr de simlock geheel te verwijderen en deze iPhone hoeft dan daarna nooit meer een unlock te krijgen om een sim van een andere provider te kunnen gebruiken. Bij AT&T blijf je voor altijd afhankelijk van ultrasn0w en dus zoals ik al eerder zei van een handjevol hackers. Je moet voortdurend opletten, als je per ongeluk je baseband upgrade naar een versie die niet te unlocken is ben je de pineut...
  #619  
Oud 07-01-11, 15:06
jochem123 jochem123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Nee je begrijpt het niet. Bij elke versie van iOS komt over het algemeen ook een update van een ander stukje software in de iPhone: de baseband. Dit is een stukje modemsoftware wat draait op de chip die er feitelijk een telefoon van maakt. Dus als er een iOS versie op de telefoon staat met een baseband versie die niet te unlocken is omdat niemand die nog gehackt heeft heb je een dure iPod! Dit is dus het geval met iOS versies op de iPhone 4 hoger dan versie 4.02, de basebands bij deze iOS versies zijn nog niet te unlocken. Als jij dus nu een iPhone 4 uit de VS laat komen, dan heb je om te beginnen een dure iPod, totdat wellicht een nieuwe unlock uitkomt.

Tevens is nog een groot nadeel van een iPhone uit de VS met AT&T dat deze ook nooit en te nimmer legaal unlocked kunnen worden zoals bijvoorbeeld in Nederland het geval is bij T-mobile. T-mobile is wettelijk verplicht na 1jr de simlock geheel te verwijderen en deze iPhone hoeft dan daarna nooit meer een unlock te krijgen om een sim van een andere provider te kunnen gebruiken. Bij AT&T blijf je voor altijd afhankelijk van ultrasn0w en dus zoals ik al eerder zei van een handjevol hackers. Je moet voortdurend opletten, als je per ongeluk je baseband upgrade naar een versie die niet te unlocken is ben je de pineut...
Heel erg bedankt, ik heb eindelijk eens een degelijk antwoord gekregen !

Maar ik ga het toch wel doen.Misschien moet ik dan wel beter opletten maar het is wel ongeveer 450 euro's goedkoper , snapt u ?


bedankt voor het goede antwoord ! ( en sorry voor het late antwoord van mijn kant)
  #620  
Oud 07-01-11, 15:13
deejay9400 deejay9400 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard beter even wachten met kopen

Mediamarkt heeft eind jan. een BTW vrij aktie, waar de i-phone waarschijnlijk ook aan mee gaat doen Hij kost thans bij de mediamarkt Eur 650,- en zal dat minus 19% net iets boven de Eur. 500,- gaan kosten.
Echter 1 probleem: bij mediamarkt is er een wachtlijst (voor de normale prijs) dus zal er in die aktieweek wellicht geen te koop zijn.
Maar toch. wellicht de moeite waard.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 16:02
iphone kopen amerika Dutch_guy Archief 4 17-07-09 17:01
iphone in amerika kopen, tacktiek? pieterjangoeman Koopinformatie USA 24 05-07-09 22:04
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika Marcelliske Archief 5 16-01-09 11:04
Iphone kopen in Amerika...??? rick1980 Archief 1 26-12-08 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.