Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) // Discussies samengevoegd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hallo allemaal,
een kennis gaat volgende week naar amerika, hij gaat daar een iphone voor mij mee nemen,maar er zit daar een abbo op van AT&T, om hem dan in BE te gebruiken moest je hem dan jailbreaken en unlocken, maar kan je hem ook gwn unlocken en niet jailbreaken ? ik hoop dat iemand me kan helpen ! mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Antwoord op je vraag: een unlock zonder jailbreak bestaat niet... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
instellingen >> algemeen >> info >> modemfirmware
01.59.00 is te unlocken voor de i4 |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat gaat mij wel lukken ik heb nog een vraag , als de kennis mijn iphone in amerika gaat halen moet hij dan iets ondertekenen ofzo of iets dergelijk en hoe zit het met dat abbo moet daar na nog iets mee gebeuren ? bedankt |
|
|||
|
|||
nee no commitment halen, en een krabbel zetten voor de creditcard waar mee betaald wordt that's it (zo ging het iig in Augustus nog toen ik er was)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
eeyy, heb in dit forum niks kunnen vinden of je die iphone 4 met versie 4.2 en bseband 3.10, simlockvrij kan maken. Weet jij hoe ik em snel kan jailbraiken thanks |
|
|||
|
|||
Snap de discussies niet meer
Waarom zou je nog elders een iphone 4 willen kopen.
Bijna alle providers bieden hem nu aan. Heb net zelf mijn telfort abbo verlengd met 2 jaar en een iphone 4 - 32GB voor 159 euris erbij. Dus geen gezeik met updaten of simunlock nodig Jailbreak natuurlijk wel En je hebt ook geen gezeik met garantie problemen ... brengt hem nu gewoon naar de shop als er wat mee is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
versie waar ik het mee gedaan heb. RedSn0W 0.9.6b4 |
|
|||
|
|||
is er al een untethered jailbraik voor de iphone 4 met nieuwste baseband.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tevens is nog een groot nadeel van een iPhone uit de VS met AT&T dat deze ook nooit en te nimmer legaal unlocked kunnen worden zoals bijvoorbeeld in Nederland het geval is bij T-mobile. T-mobile is wettelijk verplicht na 1jr de simlock geheel te verwijderen en deze iPhone hoeft dan daarna nooit meer een unlock te krijgen om een sim van een andere provider te kunnen gebruiken. Bij AT&T blijf je voor altijd afhankelijk van ultrasn0w en dus zoals ik al eerder zei van een handjevol hackers. Je moet voortdurend opletten, als je per ongeluk je baseband upgrade naar een versie die niet te unlocken is ben je de pineut... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik ga het toch wel doen.Misschien moet ik dan wel beter opletten maar het is wel ongeveer 450 euro's goedkoper , snapt u ? bedankt voor het goede antwoord ! ( en sorry voor het late antwoord van mijn kant) |
|
|||
|
|||
beter even wachten met kopen
Mediamarkt heeft eind jan. een BTW vrij aktie, waar de i-phone waarschijnlijk ook aan mee gaat doen Hij kost thans bij de mediamarkt Eur 650,- en zal dat minus 19% net iets boven de Eur. 500,- gaan kosten.
Echter 1 probleem: bij mediamarkt is er een wachtlijst (voor de normale prijs) dus zal er in die aktieweek wellicht geen te koop zijn. Maar toch. wellicht de moeite waard. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|