Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jannes <3 Niicee! Heb iets gevonden voor jailbreak 4.0.2 ! REAL solution for 3Gs Downgrade to iOS 4.02! - GSM-Forum ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dag mensen,
hebben straks een 16Gb gekocht in Orlando. het is de 4.0.2 software.... |
|
|||
|
|||
Even voor de mensen met F@ 4.0.2. Het duurt waarschijnlijk wel even voor je je iphone kan gaan gebruiken.
will there be a jailbreak for devices that shipped with 4.0.2/3.2.2, out of the box? No, there won’t be. FW 4.0.2/3.2.2 was *only* released to fix the jailbreakme hole. With FW 4.1 still in its beta stages, it makes no sense to escalate the “cat & mouse” with Apple for FW updates that only fix the jailbreak holes. To quote WOPR, “the only winning move is not to play”. het hele verhaal kan je lezen op het Dev-Team blog. Ik denk dat dit een hoop vragen beantwoord. |
|
||||
|
||||
Is er al een datum bekend voor 4.1?
|
|
|||
|
|||
Heey beste leden!
Ik heb net een iPhone 4 laten meebrengen uit amerika met firmware 4.0.2. Nu las ik dat de jailbreak niet werkte voor deze versie... Na wat rond te neuzen op het net vond ik deze site Unlock your iPhone 4.0.2 2G, 3G, 3GS and 4G - Unlock software for ALL iPhone versions including iPhone 4.0.1, 3.1.3 and 3.1.2 Wat denken jullie ervan? Is het oplichterij of betrouwbaar? Alvast erg bedankt! |
|
||||
|
||||
Pure oplichting, laat je aub niet vangen.
Unlocksofware is altijd gratis via het dev-team! |
|
|||
|
|||
ik denk dat het niet kan. Als het wel zou kunnen dan zou het hier op de site staan en gratis beschikbaar zijn. Daarbij dan... de nieuwe iphone heet niet 4G maar 4 (zonder G dus) en na wat onderzoek kan je al zien dat het scam is. zie maar
the-iphone-unlock.com SCAM - Mac Forums |
|
|||
|
|||
Ok bedankt! =D
Ik heb wel ontdekt dat ik gewoon apps op mijn iPhone kan zetten zonder jailbreak... Is dat normaal? =p |
|
||||
|
||||
Welke apps bedoel je?
|
|
|||
|
|||
Gewoon gratis apps...
|
|
|||
|
|||
Lijkt me logisch.
|
|
||||
|
||||
tja, is toch logisch dat je apps via de appstore kan installeren.
|
|
|||
|
|||
Ah, ok =p
Maar waarvoor dient een jailbreak dan juist? (sorry voor mijn onwetendheid hoor op dit vlak...) |
|
|||
|
|||
Via de jailbreak kun je Apps, waar je normaal voor moet betalen, gratis erop zetten. Daarnaast kun je ook apps downloaden welke niet in de istore te krijgen zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog een vraagje: als ik mijn simkaart knip tot het formaat van een microsim en hem erin stop, kan ik hem dan gewoon gebruiken, of moet ik hem daar eerst voor jailbreaken? Alvast nogmaals bedankt! |
|
|||
|
|||
Hangt ervanaf of je telefoon een simlock heeft en welke provider jij zelf wil gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of hij simlock heeft, maar ik heb Base prepaid...
|
|
|||
|
|||
activeren
Hoi
Een kennis van mij heeft in USA een iphone 4 gekocht. Nu is mijn vraag moet ik hem daar laten activeren (met AT&T) of dat hier pas in NL doen met en simmetje van Tmobile Groet, Vincie |
|
|||
|
|||
ik heb een iPhone 4 gekocht in Amerika maar dit blijkt nu een 4.0.2 firmware te zijn, hij is wel al geactiveerd maar als ik dan op jailbreakme.com ga zegt hij dat dit niet werkt bij deze versie, iemand een idee?
mvg |
|
|||
|
|||
BB1992: Hier is nog geen oplossing voor. Zoals het ernaar uit ziet komt er pas een oplossing bij de nieuwe firmware 4.1
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|