//

Iphone 4 kopen in Amerika

Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij waren met z'n 5en, 2 uitgepakte en 2 gesealde iPhones meegenomen: 2 uitgepakte en geactiveerde in de zakken gedaan (1 bij mij, 1 bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #461  
Oud 03-09-10, 10:58
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Wij waren met z'n 5en, 2 uitgepakte en 2 gesealde iPhones meegenomen:

2 uitgepakte en geactiveerde in de zakken gedaan (1 bij mij, 1 bij mam)
2 gesealde in handbagage gedaan (1 bij broertje, 1 bij pap)

En de doosjes in de handbagage van degene die de uitgepakte "vervoeren".

Vervolgens na lange vliegreis vanuit LA aangekomen op Schiphol, daar gaan mensen met z'n allen door de douanepoortjes heen. Jij hebt natuurlijk niets aan te geven, en loopt links door. Ze pikken "random" mensen uit, dus als je er een beetje netjes uitziet moet het wel lukken denk ik. Misschien nog met je vriendin praten terwijl je er doorheen loopt ofzo.
Succes!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 03-09-10, 10:59
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Wij waren met z'n 5en, 2 uitgepakte en 2 gesealde iPhones meegenomen:

2 uitgepakte en geactiveerde in de zakken gedaan (1 bij mij, 1 bij mam)
2 gesealde in handbagage gedaan (1 bij broertje, 1 bij pap)

En de doosjes in de handbagage van degene die de uitgepakte "vervoeren".

Vervolgens na lange vliegreis vanuit LA aangekomen op Schiphol, daar gaan mensen met z'n allen door de douanepoortjes heen. Jij hebt natuurlijk niets aan te geven, en loopt links door. Ze pikken "random" mensen uit, dus als je er een beetje netjes uitziet moet het wel lukken denk ik. Misschien nog met je vriendin praten terwijl je er doorheen loopt ofzo.
Succes!
  #463  
Oud 04-09-10, 16:31
Do1986 Do1986 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard

Nou, het is gelukt, met Iphone 4 weer terug in NL. Geen enkele vraag gehad. Doosje had ik voor de zekerheid daar gelaten en bon naar mn mail gestuurd. Dus niks bij me waaraan te zien dat ie nieuw was, foon een hoesje om en al aangesloten geweest op Itunes. Maar goed; de douane zag me niet eens staan/lopen
  #464  
Oud 05-09-10, 12:37
Andiamo Andiamo is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Weesp
Berichten: 20
Standaard micro sim van vodafone

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJob Bekijk bericht
Ik moet ook nog een microsim van vodafone hebben, laat me even weten hoe dat gaat. Thanks.
vrijdag maar weer een keer langs V in Wibautstraat A'dam, nog steeds niet binnen, zaterdag naar Almere gegaan. Grote winkel op nieuwe plein had ze ook niet, gebeld naar winkel bij markt, die wel; ik had vrijdag al ge-jailbreaked en unlocked, dus kaartje erin en gaan. Hij deed het gelijk. Alleen internet nog niet. Iets met pdp instelling niet juist. Weet iemand welke instelling dat is en hoe op te lossen?
__________________
Andiamo
  #465  
Oud 05-09-10, 15:56
fwout fwout is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andiamo Bekijk bericht
vrijdag maar weer een keer langs V in Wibautstraat A'dam, nog steeds niet binnen, zaterdag naar Almere gegaan. Grote winkel op nieuwe plein had ze ook niet, gebeld naar winkel bij markt, die wel; ik had vrijdag al ge-jailbreaked en unlocked, dus kaartje erin en gaan. Hij deed het gelijk. Alleen internet nog niet. Iets met pdp instelling niet juist. Weet iemand welke instelling dat is en hoe op te lossen?
gewoon ff een zaak zoeken waar ze hem "knippen".
heb ik ook gedaan.
  #466  
Oud 05-09-10, 20:32
Andiamo Andiamo is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Weesp
Berichten: 20
Standaard pdp

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fwout Bekijk bericht
gewoon ff een zaak zoeken waar ze hem "knippen".
heb ik ook gedaan.
maar dat is antwoord op vraag om micro-sim, niet wat te doen met pdp. Weet je daar ook iets op?
  #467  
Oud 08-09-10, 05:13
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Beste iphoneclub-leden,

ik zit op dit moment in America we hebben bij een bestbuy winkel 3 iPhone 4 32gb gekocht 699$(zonder tax) per stuk.

Kaart van AT&T zit erin(micro sim) wij aangesloten op de laptop in het hotel iTunes geopend maar het scherm 'wachten op activeren' verdwijnt maar niet!
Wij naar apple store vragen of het
mogelijk is of ze hem kunnen activeren, nee niet
mogelijk..

Naar de AT&T store simcard voor 50$ (omg) gekocht is het geen micro sim.. Morgen ( straks ) dus weer terug naar een AT&T store even inruilen..

Maar mijn vraag is ik zie hier in het topic mensen zeggen dat ze hem gewoon uit de doos hebben aangesloten op iTunes en dat ze hem zo konden activeren.. En sommige beweren hem in de winkel te hebben laten activeren..

Wat is voor ons nu de beste optie? Gewoon een AT&T micro sim Pre-pais regelen en hem daarmee activeren?? We need help!!!
  #468  
Oud 08-09-10, 08:58
sp1ke sp1ke is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard

Vraagje, vormt de amerikaanse fiche van de opladeren de spanning 110volt ipv 220 volt geen probleem?
  #469  
Oud 08-09-10, 09:19
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LabTeov Bekijk bericht
Beste iphoneclub-leden,


Maar mijn vraag is ik zie hier in het topic mensen zeggen dat ze hem gewoon uit de doos hebben aangesloten op iTunes en dat ze hem zo konden activeren.. En sommige beweren hem in de winkel te hebben laten activeren..
Klopt inderdaad, bij mij hebben ze 'm in de Apple store aan de computer gehangen zodat ie geactiveerd werd. In de auto naar huis deed alles het dus al gewoon (op bellen/internet/sms na natuurlijk). Wat betreft activeren deden ze helemaal niet moeilijk, ik mocht zelf nog wel het doosje openen

Maar geen idee waarom het bij jou niet zou werken? Die kerel had verder niks gedaan namelijk.. alleen kabeltje erin en klaar.
  #470  
Oud 08-09-10, 12:42
laredo laredo is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 52
Standaard

Soms duurt het wat langer, de melding zal dan pas verdwijnen zodra de iphone op een netwerk (NL of US) wordt aangemeld. Ik had hetzelfde probleem na het activeren in de Apple store. Toen ik terug in NL mijn Vodafone microsim er in deed was hij gelijk opgelost. Geen reden tot paniek
  #471  
Oud 09-09-10, 16:48
timson timson is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik heb familie in Amerika die eventueel voor mij een iphone kunnen kopen, no-commitment, en dan naar me toe sturen. Ik kan me nog herinneren van een aantal ebay aankopen een paar jaar terug dat als het pakketje als 'Gift' werd bestempeld en (/of?) de waarde die er op werd gezet onder de $50 was, dat je dan geen invoerrechten hoeft te betalen. is dat nog steeds zo? kan me voorstellen dat het tegenwoordig wat strenger gaat.
  #472  
Oud 09-09-10, 19:28
sp1ke sp1ke is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timson Bekijk bericht
Ik heb familie in Amerika die eventueel voor mij een iphone kunnen kopen, no-commitment, en dan naar me toe sturen. Ik kan me nog herinneren van een aantal ebay aankopen een paar jaar terug dat als het pakketje als 'Gift' werd bestempeld en (/of?) de waarde die er op werd gezet onder de $50 was, dat je dan geen invoerrechten hoeft te betalen. is dat nog steeds zo? kan me voorstellen dat het tegenwoordig wat strenger gaat.
Kan je proberen, maar als het de europese unie binnenkomt en de douane opent het pakje moet je BTW (belgïe 21%, ik weet niet hoeveel het is in nederland) en invoertax (6% )betalen.
  #473  
Oud 09-09-10, 23:32
Do1986 Do1986 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard

Nou, het koop in amerika je iphone feest lijkt afgelopen, ik was 1 van de 'gelukkigen' die een iphone met de nieuwe software 4.02 heeft gekregen en ik begrijp nu dat er geen jailbreak voor gaat komen...500 euro voor noppes, een ipod... echt balen dit!
  #474  
Oud 09-09-10, 23:33
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Do1986 Bekijk bericht
Nou, het koop in amerika je iphone feest lijkt afgelopen, ik was 1 van de 'gelukkigen' die een iphone met de nieuwe software 4.02 heeft gekregen en ik begrijp nu dat er geen jailbreak voor gaat komen...500 euro voor noppes, een ipod... echt balen dit!
Nee hoor als 4.1 gejailbreaked is kun je gewoon je iPhone gebruiken hoor.
  #475  
Oud 09-09-10, 23:33
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Do1986 Bekijk bericht
Nou, het koop in amerika je iphone feest lijkt afgelopen, ik was 1 van de 'gelukkigen' die een iphone met de nieuwe software 4.02 heeft gekregen en ik begrijp nu dat er geen jailbreak voor gaat komen...500 euro voor noppes, een ipod... echt balen dit!

Hoe kom je daarbjj? ALS ze 4.1 jailbreaken kun je 4.0.2 ook
  #476  
Oud 09-09-10, 23:38
Do1986 Do1986 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard

ik nam dit aan uit onderstaand bericht:

Aangezien er geen jailbreak is en komt voor firmware 4.0.2 kan dit topic dicht.

~Slotje


Maar je bedoelt dat je dan kunt updaten naar 4.1 en van daaruit wel kunt jailbreaken?
  #477  
Oud 09-09-10, 23:40
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Do1986 Bekijk bericht
ik nam dit aan uit onderstaand bericht:

Aangezien er geen jailbreak is en komt voor firmware 4.0.2 kan dit topic dicht.

~Slotje


Maar je bedoelt dat je dan kunt updaten naar 4.1 en van daaruit wel kunt jailbreaken?
Ja klopt. Maarten wacht daarbjj even née want anders verkloot je je baseband en kun je niet unlocked.
Google even op: tiny umbrella
  #478  
Oud 09-09-10, 23:48
Do1986 Do1986 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro Bekijk bericht
Ja klopt. Maarten wacht daarbjj even née want anders verkloot je je baseband en kun je niet unlocked.
Google even op: tiny umbrella
nou, dat klinkt in ieder geval een stuk positiever dan wat ik begrepen had, dank je!
  #479  
Oud 09-09-10, 23:58
timson timson is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sp1ke Bekijk bericht
Kan je proberen, maar als het de europese unie binnenkomt en de douane opent het pakje moet je BTW (belgïe 21%, ik weet niet hoeveel het is in nederland) en invoertax (6% )betalen.
Ja dat snap ik wel dat ik 'het kan proberen'. Maar zoals ik al zei, er was een tijd dat simpelweg het pakketje aanvinken als GIFT dat je er dan doorheen zou komen. Vraag is dus of dat nog steeds geldt.
  #480  
Oud 10-09-10, 07:50
sp1ke sp1ke is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timson Bekijk bericht
Ja dat snap ik wel dat ik 'het kan proberen'. Maar zoals ik al zei, er was een tijd dat simpelweg het pakketje aanvinken als GIFT dat je er dan doorheen zou komen. Vraag is dus of dat nog steeds geldt.
Ik heb rond nieuwjaar skilatten gekocht in the states en laten opsturen in een anonieme doos als geschenk, maar dat is niet gelukt. Maar misschien dat ze kleinere pakjes minder snel gaan open doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 16:02
iphone kopen amerika Dutch_guy Archief 4 17-07-09 17:01
iphone in amerika kopen, tacktiek? pieterjangoeman Koopinformatie USA 24 05-07-09 22:04
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika Marcelliske Archief 5 16-01-09 11:04
Iphone kopen in Amerika...??? rick1980 Archief 1 26-12-08 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:57.