Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Is ie ook te unlocken nadat je limera1n hebt geïnstalleerd, maar als je geen wi-fi hebt (is down hier). Dus ultrasn0w via de pc ofzo?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Is ie ook te unlocken nadat je limera1n hebt geïnstalleerd, maar als je geen wi-fi hebt (is down hier). Dus ultrasn0w via de pc ofzo?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb XS4ALL al 100x gebeld maar ze kunnen geen oplossing vinden...
|
|
|||
|
|||
Even een vraagje:
Ik heb familie die in Amerika woont, kan ik via hem een iphone 4 laten overkomen? Zoja? Hoe? Gaat hij dan gewoon naar de winkel? Koopt hij er dan 1 zonder abbo? En stuurt hij deze dan gewoon op naar mij? Of hoe kan ik dit het beste doen? Groetjes Mathijs |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb dit via www.apple.com gedaan.. Groetjes |
|
|||
|
|||
Inderdaad zie ik dat je online alleen iphone met AT&T dataplan kan kopen. Refurbished iphones zijn er op dit moment niet, alleen ipad, ipod touch en macbook. Jammer. In de Apple shop verkopen ze de iphone4 wel los(heeft wel AT&T simlock!). Dan moet je m in een shop laten kopen en op laten sturen in blanco verpakking met " gift" of zoiets er op geschreven en hopen dat de douane hem niet opent. Anders komen er kosten bij: kan je vinden op de site van de belastingdienst. Ben zelf in augustus in Londen geweest voor de simlockvrije iphone maar was toen overal uitverkocht. Heb je vrienden in Engeland?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen vrienden in Engeland nee.. Bedankt voor deze uitleg, heeft me al zeker goed geholpen! |
|
|||
|
|||
GAAT NIET
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
That's it? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jawel. ik kocht begin september 2 iphones 4 in San Francisco (2 verschillende Apple shops) voor $650 incl tax ( zie mijn handtekening). Ze vertellen je dan wel dat ze simlocked zijn. Je zal dan moeten wachten op de juiste jailbreak en daarna unlock. Die van mij is nu gejailbreaked en unlocked-heb dus 5 weken geduld moeten hebben...ook jij zal geduld moete hebben tot de geschikte jailbreak uitkomt.
|
|
|||
|
|||
Doorzenden?
Mijn schoonbroer woont in Texas en verloor een tijdje terug zijn iPhone. Ging naar AT&T en kreeg, omdat hij een iPhone-abbo heeft, een nieuwe voor 200 dollar.
Dat deed me nadenken: kan hij opnieuw naar een AT&T-shop gaan, melden dat zijn iPhone gestolen werd, en dan opnieuw een 200 dollar replacement krijgen en die dan versturen naar Europa? Loopt hij dan het risico dat zijn (niet werkelijk gestolen) iPhone wordt gedeactiveerd op basis van IMEI-nummer, of wordt dat niet gedaan? En zal die nieuwe iPhone die hij verstuurt hier werken, of moet ik nog wachten op een jailbreak/unlock? (ik ben er eventjes uit... ben niet goed meer op de hoogte..) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ABKtje, ik denk dat je opzet om "er niet op in te gaan" jammerlijk mislukt is.
Mag dat dan niet? Wist ik niet. Maar het kan dus wel? Waarom zou je't dan niet doen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik vertrek binnekort naar NY
hoe zit dat nu met de iphone, word nu verkocht met 4.1 & deze heeft nog geen unluck of jailbreak ? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|