Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hosley Ik dacht het wel : How to unlock iPhone 4 using Ultrasnow [UltraSn0w Unlocking] | Cellphones News "jailbreak your iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
jammer de iphone's uit miami zitten nu standaard op 4.1
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu voor ongeveer een week in New York, en kan hier nieuw een iphone 4 32gb kopen voor 540€. Ik twijfel enorm om hem te kopen omdat de firmware 4.1 is, maw niet te jailbreaken. Wat raden jullie me aan? Kopen en wachten op de jailbreak en unlock, of niet kopen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Verkopen ze hem nu al met 4.1? Is het niet 4.0.2 ? want voor deze 4.1 met nieuwe baseband is nog geen unlock.. Voor 4.1 met oude baseband (update met tinyumbrella) is er wel unlock
|
|
||||
|
||||
Ik kom de laatste dagen alleen nog maar 4.1 met BB 02.10.04 tegen..
Tweet van pod2g... Gaat nog wel ff duren voor een unlock |
|
|||
|
|||
Kopen in SF
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Yep, same to me. Just waiting for greenpois0n I suppose.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
vriend van me zit nu in SF. voorraden zijn prima. as maandag issie terug met een 16gb. nu maar wachten op de jailbreak en bijbehorende unlock
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik jou was zou ik er gewoon eentje bij de app store halen en vervolgens wachten tot de JB er is |
|
|||
|
|||
Citaat:
wel 97euro extra moeten bijleggen voor belasting..wel kak. helemaal als je bedenkt dat ik dan,inclusief die douanetax 615e kwijt was en nu nog niks met mn iphone kan ivm lock en gebrek aan JB. (In frankrijk etc kan je voor dat bedrag juist een simvrije kopen) Uberhaupt is de hele situatie kak omdat dit allemaal moet doordat mn Iphone 3gs is gejat deze zomer in thailand Maargoed, we wachten rustig af |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijne is inmiddels in NL. Vriend van me heeft geen problemen gehad bij de douane, dus heb em -met doosje zelfs- deze week in handen. 16g = 480e
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik ben nieuw in dat hele unlock/jail break gebeuren. Maar een vriendin van me die in de USA woont wilt voor mij een unlocked iphone kopen. In de beschrijving staat "Apple iPhone 4 32GB Factory Unlocked". Betekent dit dat ik geen problemen krijg met updates en 'm gewoon kan gebruiken met m'n KPN abonnement? Groeten, Russel |
|
|||
|
|||
limera1n
"
Limera1n surprise After a few very dramatic days in the jailbreak community, geohot has come out of nowhere to release limera1n. It’s a bootrom-level jailbreak that works on the iPhone3GS, iPhone4, iPod touch 3G, iPod touch 4G, the iPad, and (technically) the AppleTV 2G. DO NOT USE LIMERA1N IF YOU USE THE ULTRASN0W CARRIER UNLOCK — wait for PwnageTool to incorporate the limera1n exploit. This is so that you can avoid updating your baseband and losing the unlock (possibly forever). Limera1n uses a different exploit than SHAtter, and in fact covers more devices. Although some may question geohot’s dramatic and competitive style, he obviously does have considerable skill pulling this together in just over a day (although he’s had the underlying exploit for months). Credit also goes to @comex, who provides the untethered aspect of limera1n via another one of his growing list of kernel hacks. The release of limera1n has (thankfully!) averted the burning of 2 bootrom holes at once (both his and SHAtter). Releasing SHAtter now would be a complete waste of a perfectly good bootrom hole in light of limera1n, and so it can be held until Apple closes limera1n’s hole. While there’s no guarantee that Apple won’t also close SHAtter by then, it provides a ray of hope for devices after Apple’s bootrom respin. Meanwhile, look for an alternate implementation of the limera1n exploit in greenpois0n (and possibly other tools), where it should undergo more testing too. Limera1n wasn’t tested very thoroughly and does have some issues. Geohot typically works these out in subsequent (and rapid) releases (there are already 3 beta versions of it as of Saturday night!). In the meantime, feel free to discuss any problems and their solutions in our comments section." Kan je dan met deze jailbreak je Iphone ook unlocken? |
|
|||
|
|||
Baseband 01.59.00 op een iPhone 4 is te unlocken met limerain icm ultrasnow. Heb het gisteren gedaan en werkt als een zonnetje.
Nieuwere baseband moet je wachten op een unlock. Mocht je willen upgraden naar 4.1 met de oude baseband (01.59.00) gebruik dan tinyumbrella anders ben je de sjaak |
|
|||
|
|||
Activatie Iphone 4 uit applestore USA
Zijn er mensen met ervaring met het activeren van een in de apple store nieuw gekochte (gesealde) Iphone 4? In de Applestore willen ze deze niet meer activeren dus zal je dat zelf moeten doen.
Geeft dat problemen ivm het af moeten sluiten van een voice- en dataplan (ook met no-commitment) of kun je op een andere wijze activeren? En zo ja hoe? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En je kan het zelf doen met een jailbreak+unlock en elk simkaartje wat je maar wilt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn eerste Iphone wilde niet connecten met I-tunes. Na een recovery met download van nieuwe software kreeg ik een 1611 foutmelding kan niet herstellen. Bleek hardwarefout te zijn iets met voeding niet goed. Goede nieuws is dat je met je Iphone wereldwijd je garantie kunt claimen. Een bonnetje is zelfs niet nodig, ze kunnen online zien wanener je Iphone gekocht is en of deze nog binnen de garantie valt. Zie deze link voor meer info. Als het goed is kan ik deze week een nieuwe Iphone ophalen bij het eerste genoemde bedrijf. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|