//

Iphone 4 kopen in Amerika

Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hosley Ik dacht het wel : How to unlock iPhone 4 using Ultrasnow [UltraSn0w Unlocking] | Cellphones News "jailbreak your iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 18-09-10, 14:43
sp1ke sp1ke is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hosley Bekijk bericht
"jailbreak your iPhone 4 first via Jailbreakme.com" , maar er is nog geen jailbreak voor OS 4.0.2. of hoger
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 20-09-10, 15:00
markmg's schermafbeelding
markmg markmg is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 108
Standaard

jammer de iphone's uit miami zitten nu standaard op 4.1
  #523  
Oud 21-09-10, 17:51
tgc_9012 tgc_9012 is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik zit nu voor ongeveer een week in New York, en kan hier nieuw een iphone 4 32gb kopen voor 540€. Ik twijfel enorm om hem te kopen omdat de firmware 4.1 is, maw niet te jailbreaken. Wat raden jullie me aan? Kopen en wachten op de jailbreak en unlock, of niet kopen?
  #524  
Oud 21-09-10, 19:02
markmg's schermafbeelding
markmg markmg is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tgc_9012 Bekijk bericht
Ik zit nu voor ongeveer een week in New York, en kan hier nieuw een iphone 4 32gb kopen voor 540€. Ik twijfel enorm om hem te kopen omdat de firmware 4.1 is, maw niet te jailbreaken. Wat raden jullie me aan? Kopen en wachten op de jailbreak en unlock, of niet kopen?
jailbreak en unlock komen er wel ... je moet alleen geduld hebben.. ik had het gedaan scheelt toch een hoop met nl
  #525  
Oud 21-09-10, 20:07
LabTeov LabTeov is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 196
Standaard

Verkopen ze hem nu al met 4.1? Is het niet 4.0.2 ? want voor deze 4.1 met nieuwe baseband is nog geen unlock.. Voor 4.1 met oude baseband (update met tinyumbrella) is er wel unlock
  #526  
Oud 21-09-10, 22:09
markmg's schermafbeelding
markmg markmg is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 108
Standaard

Ik kom de laatste dagen alleen nog maar 4.1 met BB 02.10.04 tegen..

Tweet van pod2g... Gaat nog wel ff duren voor een unlock
  #527  
Oud 26-09-10, 10:55
kimesmay kimesmay is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard Kopen in SF

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timson Bekijk bericht
Heb t voor mekaar, een vriend van me gaat naar Amerika en wilt er wel eentje voor me meenemen. Weet iemand toevallig hoe t zit met de huidige voorraden in San Francisco en New York? In NY nog steeds zo vroeg mogelijk gaan? En iemand in SF geweest om er een te kopen?
Heb er eind augustus een gekocht in SF maar Iphone werkt nog steeds niet,voorraden voldoende.Weten nog steeds niet hoe iphone werkende te krijgen,zit 4.1 op.
  #528  
Oud 26-09-10, 11:03
ABKtje ABKtje is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 170
Standaard

Yep, same to me. Just waiting for greenpois0n I suppose.
__________________
Nieuwe Ipad 16GB Wi-Fi fw8.4 + iphone 6 fw8.4 + AppleTV3 + iwatch sport 1.0.1
  #529  
Oud 27-09-10, 22:27
robbertd robbertd is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tgc_9012 Bekijk bericht
Ik zit nu voor ongeveer een week in New York, en kan hier nieuw een iphone 4 32gb kopen voor 540€. Ik twijfel enorm om hem te kopen omdat de firmware 4.1 is, maw niet te jailbreaken. Wat raden jullie me aan? Kopen en wachten op de jailbreak en unlock, of niet kopen?
Waar heb je die Iphone 4 gekocht in New York? Ga er volgende maand ook heen.
  #530  
Oud 29-09-10, 13:36
timson timson is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

vriend van me zit nu in SF. voorraden zijn prima. as maandag issie terug met een 16gb. nu maar wachten op de jailbreak en bijbehorende unlock
  #531  
Oud 29-09-10, 14:46
elscroto elscroto is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbertd Bekijk bericht
Waar heb je die Iphone 4 gekocht in New York? Ga er volgende maand ook heen.
In NY zitten meerder apple stores, ik heb er daar 23 aug eentje gekocht 32GB voor 600 euro (incl belastingen).

Als ik jou was zou ik er gewoon eentje bij de app store halen en vervolgens wachten tot de JB er is
  #532  
Oud 29-09-10, 17:19
frederik7 frederik7 is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timson Bekijk bericht
vriend van me zit nu in SF. voorraden zijn prima. as maandag issie terug met een 16gb. nu maar wachten op de jailbreak en bijbehorende unlock
Ik hoop dat jij mee geluk heb dan ik wat betreft de douane. Een vriend van me is piloot en had hem meegenomen uit LA...Hij werkt nu 2.5 jaar en had slechts 3 keer bij de douane z'n koffer moeten laten zien...en nu net toen ie tergkwam met mijn Iphone...toen dus!
wel 97euro extra moeten bijleggen voor belasting..wel kak. helemaal als je bedenkt dat ik dan,inclusief die douanetax 615e kwijt was en nu nog niks met mn iphone kan ivm lock en gebrek aan JB. (In frankrijk etc kan je voor dat bedrag juist een simvrije kopen)

Uberhaupt is de hele situatie kak omdat dit allemaal moet doordat mn Iphone 3gs is gejat deze zomer in thailand
Maargoed, we wachten rustig af
  #533  
Oud 02-10-10, 03:58
tgc_9012 tgc_9012 is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbertd Bekijk bericht
Waar heb je die Iphone 4 gekocht in New York? Ga er volgende maand ook heen.
Apple store op 5th avenue. Ik heb geluk gehad bij de douane, er was gewoon niemand bij de controle, gewoon rustig doorgewandeld
  #534  
Oud 05-10-10, 00:03
timson timson is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Mijne is inmiddels in NL. Vriend van me heeft geen problemen gehad bij de douane, dus heb em -met doosje zelfs- deze week in handen. 16g = 480e
  #535  
Oud 07-10-10, 00:05
pkrussel pkrussel is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoi,

Ik ben nieuw in dat hele unlock/jail break gebeuren. Maar een vriendin van me die in de USA woont wilt voor mij een unlocked iphone kopen. In de beschrijving staat "Apple iPhone 4 32GB Factory Unlocked". Betekent dit dat ik geen problemen krijg met updates en 'm gewoon kan gebruiken met m'n KPN abonnement?


Groeten,
Russel
  #536  
Oud 11-10-10, 07:40
sp1ke sp1ke is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard limera1n

"
Limera1n surprise
After a few very dramatic days in the jailbreak community, geohot has come out of nowhere to release limera1n. It’s a bootrom-level jailbreak that works on the iPhone3GS, iPhone4, iPod touch 3G, iPod touch 4G, the iPad, and (technically) the AppleTV 2G.
DO NOT USE LIMERA1N IF YOU USE THE ULTRASN0W CARRIER UNLOCK — wait for PwnageTool to incorporate the limera1n exploit. This is so that you can avoid updating your baseband and losing the unlock (possibly forever).
Limera1n uses a different exploit than SHAtter, and in fact covers more devices. Although some may question geohot’s dramatic and competitive style, he obviously does have considerable skill pulling this together in just over a day (although he’s had the underlying exploit for months). Credit also goes to @comex, who provides the untethered aspect of limera1n via another one of his growing list of kernel hacks.
The release of limera1n has (thankfully!) averted the burning of 2 bootrom holes at once (both his and SHAtter). Releasing SHAtter now would be a complete waste of a perfectly good bootrom hole in light of limera1n, and so it can be held until Apple closes limera1n’s hole. While there’s no guarantee that Apple won’t also close SHAtter by then, it provides a ray of hope for devices after Apple’s bootrom respin. Meanwhile, look for an alternate implementation of the limera1n exploit in greenpois0n (and possibly other tools), where it should undergo more testing too.
Limera1n wasn’t tested very thoroughly and does have some issues. Geohot typically works these out in subsequent (and rapid) releases (there are already 3 beta versions of it as of Saturday night!). In the meantime, feel free to discuss any problems and their solutions in our comments section."


Kan je dan met deze jailbreak je Iphone ook unlocken?
  #537  
Oud 11-10-10, 14:16
elscroto elscroto is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 84
Standaard

Baseband 01.59.00 op een iPhone 4 is te unlocken met limerain icm ultrasnow. Heb het gisteren gedaan en werkt als een zonnetje.

Nieuwere baseband moet je wachten op een unlock.

Mocht je willen upgraden naar 4.1 met de oude baseband (01.59.00) gebruik dan tinyumbrella anders ben je de sjaak
  #538  
Oud 12-10-10, 09:39
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard Activatie Iphone 4 uit applestore USA

Zijn er mensen met ervaring met het activeren van een in de apple store nieuw gekochte (gesealde) Iphone 4? In de Applestore willen ze deze niet meer activeren dus zal je dat zelf moeten doen.

Geeft dat problemen ivm het af moeten sluiten van een voice- en dataplan (ook met no-commitment) of kun je op een andere wijze activeren? En zo ja hoe?
  #539  
Oud 12-10-10, 10:08
elscroto elscroto is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wotter Bekijk bericht
Zijn er mensen met ervaring met het activeren van een in de apple store nieuw gekochte (gesealde) Iphone 4? In de Applestore willen ze deze niet meer activeren dus zal je dat zelf moeten doen.

Geeft dat problemen ivm het af moeten sluiten van een voice- en dataplan (ook met no-commitment) of kun je op een andere wijze activeren? En zo ja hoe?
Geen probleem, je kan em activeren met het AT&T kaartje wat er bij zit of met een telefoonboek simkaartje.

En je kan het zelf doen met een jailbreak+unlock en elk simkaartje wat je maar wilt
  #540  
Oud 12-10-10, 10:22
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elscroto Bekijk bericht
Geen probleem, je kan em activeren met het AT&T kaartje wat er bij zit of met een telefoonboek simkaartje.

En je kan het zelf doen met een jailbreak+unlock en elk simkaartje wat je maar wilt
Aha, dank, ik zal het binnenkort proberen.

Mijn eerste Iphone wilde niet connecten met I-tunes. Na een recovery met download van nieuwe software kreeg ik een 1611 foutmelding kan niet herstellen. Bleek hardwarefout te zijn iets met voeding niet goed.

Goede nieuws is dat je met je Iphone wereldwijd je garantie kunt claimen. Een bonnetje is zelfs niet nodig, ze kunnen online zien wanener je Iphone gekocht is en of deze nog binnen de garantie valt.

Zie deze link voor meer info. Als het goed is kan ik deze week een nieuwe Iphone ophalen bij het eerste genoemde bedrijf.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 16:02
iphone kopen amerika Dutch_guy Archief 4 17-07-09 17:01
iphone in amerika kopen, tacktiek? pieterjangoeman Koopinformatie USA 24 05-07-09 22:04
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika Marcelliske Archief 5 16-01-09 11:04
Iphone kopen in Amerika...??? rick1980 Archief 1 26-12-08 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23.