Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben terug in Nederland! iPhone 4 in broekzak doosje in de koffer. Geen enkel probleem!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben terug in Nederland! iPhone 4 in broekzak doosje in de koffer. Geen enkel probleem!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Yeh !!!!! Heb je al je iphone unlocked in amerika? Ben je blij met je iphone?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zelfde geld voor alaska
|
|
|||
|
|||
Ik zeg allemaal naar Alaska
|
|
|||
|
|||
Of in Texas kopen en de tax terugvragen op het vliegveld
|
|
|||
|
|||
je kan 4.0.2 ook downgraden, dus opzich niet heel schadelijk maar kan je de iphone zowel in app store als app retail store halen (zonder commitment)?
|
|
|||
|
|||
Nee, je kan alleen downgraden vanaf 4.0.2 als je de SHSH blobs hebt opgeslagen in Cydia op frimware 4.0.1!
|
|
|||
|
|||
hmmm minder prettig, nu maar hopen dat ik nog een 4.0.1 weet te bemachtigen vrijdag
|
|
|||
|
|||
Misschien beetje domme vraag, maar ik wil het even zeker weten. Als je een simlockvrije iPhone hebt, kan je dan gewoon een kaartje van AT&T erin stoppen en dan in Amerika ermee bellen?
|
|
|||
|
|||
Ja dit kan. Er zit altijd een sim kaartje bij de telefoon van AT&T. Hiermee kan je de telefoon activeren. Bij mijn ipad zat ook een sim kaart en daarmee kon ik een maand lang internetten voor 20 dollar. Soort prepaid systeem. Weet niet of dit ook zo werkt voor de iphone.
|
|
|||
|
|||
iphone4 hongkong gekocht.
Ik heb iphone 4 gekocht in Hong Kong. Is daar in veel winkels simlockvrij
te koop. Ik heb er 800,== voor betaald. |
|
|||
|
|||
Euro??????
|
|
|||
|
|||
euro?
Ja euro, om precies te zijn 801 euro (8000 HKD)
|
|
|||
|
|||
Dan is het dus voordeliger om er 1 uit België te halen (als ze op voorraad zijn)?
|
|
|||
|
|||
iphone4 belgie
Ik had er 2 gekocht en al eentje laten vallen, dus moet ik weer een nieuwe hebben. Waar kan je ze in Belgie kopen en voor hoeveel?
|
|
|||
|
|||
Wat is het grote voordeel van jailbreaken? Kan je dan extra dingen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh, ik dacht dat dat unlocken was Of is jailbreaken en unlocken hetzelfde
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus indirect is het voordeel van jailbreaken dat je er mee kan bellen Verder zijn er nog heel veel redenen om te jailbreaken: Jailbreaken anno iOS 4.x: waarom eigenlijk? - iPhone - iPhoneclub.nl |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|