Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Lees is meer het forum door voordat je iets post.. Want op dit onderwerp is al tig keer antwoord gegeven op jou vraag. Maar ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lees is meer het forum door voordat je iets post.. Want op dit onderwerp is al tig keer antwoord gegeven op jou vraag.
Maar ze laten je zo doorlopen ook al zien ze dat je iPhone hebt je moet ook nooit zeggen dat je hem In bijv Amerika heb gekocht. Ik ga over 2 dagen terug naar Nederland en dan zal ik wel posten hoe het is gegaan. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sry man Ik wil dit gewoon 100% zeker weten. Weet er hier iemand of je met cash een iPhone kan betalen in new York ?
|
|
|||
|
|||
Als je Amerikaan bent, of een Greencard (immigranten kaart) hebt dan kan je dat ja.
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg je zo'n kaart ?
|
|
|||
|
|||
Als je student bent kan je bij ING voor een tientje per jaar een CreditCard krijgen
|
|
|||
|
|||
Voorheen checkten ze bij de Apple Store of de kaart in Amerika uitgegeven is, of ze keken naar je paspoort. Ook moet je daarna bij AT&T een afkoopsom betalen om van je abonnement af te komen.
Verder ben je wat mij betreft vrij dwaas bezig als je steeds in spanning wil zitten of er wel weer een nieuwe jailbreak en unlock komt voor de nieuwste iPhone OS versie. Terwijl dat je van de fabriek uit geunlockte iPhones kan krijgen in zo'n beetje alle landen om ons heen. Maarre.. zelf weten.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In New York zijn ze erg moeilijk te verkrijgen. Tevens kreeg ik vorige maand te horen dat ze absoluut niet aan foreigners mochten leveren. Dit was bij de apple store op de hoek van central park en fifth avenue.
Let op bij de andere electronica winkeltjes... Deze verkopen de iphone 4 geunlocked maar nadat ik deze mocht zien was dit een softwarematige unlock. Daarnaast moest ik voor een iphone 4 16 gb ruim 150 dollar meer betalen dan in de apple store... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
net 4 mee genomen uit de USA. Doosjes gewoon opsturen met de post en de iPhones in je toilet tas doen. Niets aan de hand!!
PS je kan ze gewoon in de apple store kopen. Je moet alleen een handtekening zetten dat je geen abbo afsluit bij at&t, maar geen probleem dus. In Florida zijn er genoeg te krijgen in de stores |
|
|||
|
|||
Het ligt er helemaal aan welke medewerker je hebt. Ik was in Albany bij Apple Store Crossgates. Daar hielp iemand mij en toen had hij mn paspoort nodig. Dus ik terug naar de auto om die te halen. Kom ik terug in de store wordt ik door iemand anders geholpen en die klikte het venstertje waar je het paspoort nummer in moet voeren gewoon weg, niks aan de hand. Handtekening voor voorwaarden, creditcard er doorheen en klaar.
Dus je bent echt afhankelijk van hoe meegaand de verkoper is. Als het niet lukt bij de één gewoon een ander proberen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Opsturen kan met UPS, FedEx, USPS, wat jij wilt, de meeste hebben gewoon 'postkantoren' in de grote steden.
Wat betreft je tweede vraag, dit is al tig keer voorbij gekomen in dit topic |
|
|||
|
|||
Zo zag het er uit bij de Apple Store Fifth Avenue toen ik daar was op 30 juli:
Erg druk: En veel iPhones!!!: 21 x €699 = €14.679 |
|
|||
|
|||
Ik doe het doosje gewoon in mijn koffer en ik zie het wel
Overmorgen ga ik en dan laat ik het horen hoe het is gegaan. |
|
|||
|
|||
Ben benieuw hoe het gaat verlopen jorish. Veel succes
|
|
|||
|
|||
hey voor iedereen die nu net een iphone heeft gekocht in de vs: welke versie iOS is geïnstalleerd? 4.0.1 of al 4.0.2? ivm de jailbreak...
|
|
|||
|
|||
4.0.1 staat erop ik heb hem vorige week gekocht.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|