Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij ook 4.0.1 aankoop afgelopen maandag @ Coconut Grove, Estero, Florida...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij mij ook 4.0.1 aankoop afgelopen maandag @ Coconut Grove, Estero, Florida
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is het slim om 2 iphones 4 mee te nemen?
|
|
|||
|
|||
ALS je gepakt wordt bij de douane hang je dubbel een andere reden om het wel/niet te doen is er niet....tis wel handig als je hem zou willen verkopen...maar of je daarvoor het risico wilt nemen is aan jou!
|
|
|||
|
|||
Er is toch niet zoveel kans om gepakt te worden bij de duane...
|
|
|||
|
|||
nee de kans is klein, maar hij is er wel! ik ben er net een uur geleden zo doorheen gelopen zonder problemen dus ben een blij man jij vast veel plezier!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ffe nog me pa gaan overtuigen
Laatst gewijzigd door Jannes <3; 15-08-10 om 16:33. |
|
||||
|
||||
Ga zo naar Fashion Show in Las Vegas waar de Apple store zich bevindt... Let's see.
|
|
|||
|
|||
Ik geef je weinig kans. De Apple stores zijn veelal uitverkocht, het meeste kans maak je bij de BestBuy winkels.
|
|
||||
|
||||
Haha hij was nog niet eens open! Pas om 11 am dat is pas over één uur. Ik check in SF en LA nog wel even.
|
|
|||
|
|||
Elke dag komen wel weer iPhone's binnen dus je hebt altijd kans. Meestal moet je maar net geluk hebben.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een aantal vragen over de iPhone 4. Ik vertrek namelijk over 7 dagen voor 9 maanden naar Amerika en ik ben van plan om een iPhone te kopen. Ik heb deze hele topic doorgelezen, maar nog niet alles is duidelijk geworden.
1) Als ik in Amerika eerst gebruik maak van die AT&T microsim en dus ook de iPhone constant update, is het dan mogelijk om hem in Nederland te jailbreaken en te unlocken en dan gewoon de nieuwe update hier uit te voeren? 2) De microsims zijn anders dan onze simkaarten, maar kan je dan nog steeds je nummer behouden in Nederland als je zo'n microsim aanvraagt? 3) Ik heb even snel gekeken naar abbo's in Nederland en naar de Amerikaanse prijzen zonder abbo, maar ben je werkelijk zoveel goedkoper uit in Amerika? Nogmaals, ik had er even snel een blik op geworpen. Op dit moment kan ik niet heel veel vragen meer bedenken, anders zal ik ze later nog stellen of mijn bericht bewerken. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
1) Ja denk et wel
2) Je kan je eigen microsim maken van je gewone simkaart 3) Wel een Iphone 4 32 GB Kost $700 omgerekend €540... In belgie kost hij €750 Aan jou om te beslissen of het de moeite waard is |
|
|||
|
|||
1) Als je een iPhone koopt (en er staat firmware 4.0.1) op. Dan mag je absoluut NIET updaten naar 4.0.2 als je nog wil jailbreaken/unlocken. Alleen als je hem eerst jailbreakt op 4.0.1 en dan via Cydia je SHSH blob opslaat.
|
|
|||
|
|||
Vergeet niet dat in iedere staat in Amerika sales tax betaald moet worden. Dat is een soort btw die per staat verschilt. In Florida is hij 6%. Daar kost een 32 gb iPhone 4 dus 699 dollar + 6% = 740 dollar. Helaas zijn er geen staten zonder sales tax Reken voor een 32gb dus op 575 euro....
|
|
|||
|
|||
misschien een domme vraag maar kan je de iphone zowel in de apple store als de apple retail stores halen?
|
|
|||
|
|||
Er is gewoon een unlocked tool. Werkt perfect heb net ook iPhones uit de vs unlocked. Dus geen probleem zou ik zeggen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik hem unlock en jailbreak, dan kan ik toch ook nog gewoon het kaartje van AT&T gebruiken in Amerika?
|
|
|||
|
|||
Als je deze week nog een iphone 4 koopt staat 4.0.2 erop.??????????
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|