//

Iphone 4 kopen in Amerika

Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja dan moet ik die daar even halen, of bij Apple store vragen te activeren "omdat ik geen laptop bij me heb".....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 11-08-10, 02:05
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Ja dan moet ik die daar even halen, of bij Apple store vragen te activeren "omdat ik geen laptop bij me heb"..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 11-08-10, 02:42
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Als je in de Apple Store in USA een iPhone 4 koopt zit er standaard een AT&T micro SIM kaart in.
  #243  
Oud 11-08-10, 03:53
Jorishc Jorishc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door loller Bekijk bericht
Je activeert em met je AT&T microsimkaart, en na je jailbreak EN unlock haal je je AT&T kaart eruit en je doet je eigen verknipte simkaart erin.
Precies is niets bijzonders. Je hoeft geen microsim te kopen in de usa of iets..
  #244  
Oud 11-08-10, 05:36
TheJab TheJab is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

vraagje,wat betaal je dan in amerika voor een iphone 4 32gb? En hoe zit het met de tax in amerika? ik heb gehoord dat bv new york,dat je daar 6 procent tax over betaalt.En kom je boven de 639 euro uit,want dan moet je 19 procent btw over betalen.
  #245  
Oud 11-08-10, 06:08
Jorishc Jorishc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Volgensmij gemiddeld ongeveer 8% tax overal in Amerika 699 dollar is 32 gb exclusief tax
  #246  
Oud 11-08-10, 11:41
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Als je in de Apple Store in USA een iPhone 4 koopt zit er standaard een AT&T micro SIM kaart in.
Dat is ideaal. Gewoon een prepaid kaartje dan als je em without commitment koopt?
  #247  
Oud 11-08-10, 15:18
Jannes <3 Jannes <3 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 56
Standaard

Man man man !! Nog een week en kben in new york xD Vraagje: Voor de degenen die al naar NYC geweest zijn. Hebben jullie een planning gemaakt als jullie naar new york gingen?
  #248  
Oud 11-08-10, 15:28
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Jazeker, 5 dagen, elke ochtend middag avond iets gepland
  #249  
Oud 11-08-10, 18:36
neoflux neoflux is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Deinze, België
Berichten: 22
Standaard

Bij AT&T wou men mij een prepaid simkaart aansmeren voor $100 dat vond ik net iets te veel geld... Men raadde mij toen aan om naar een Best Buy of Radioshack te gaan. Ik heb het niet gedaan wegens te omslachtig :-p
  #250  
Oud 11-08-10, 22:00
Jannes <3 Jannes <3 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 56
Standaard

Wat is er zoal te doen in de avond? Wij zouden normaal naar een broadway musical gaan
  #251  
Oud 12-08-10, 00:36
vincie50 vincie50 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard garantie

En hoe zit het met de garantie. Geeft Apple een worldwide service of moet je dan weer naar de USA?
  #252  
Oud 12-08-10, 02:25
Jorishc Jorishc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Ja ze zeiden als NL. Hem ook verkoopt is heb je daar ook garantie het is dus worldwide als het land het product maar verkoopt. Dat is mij verteld. Alleen om dat te krijgen zou mij 90 dollar kosten.. Dus heb ik het niet genomen.. Ik mag nog een jaar beslissen of ik het wil nemen.. Dan krijg ik 2 jaar garantie.
  #253  
Oud 12-08-10, 02:31
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorishc Bekijk bericht
Ja ze zeiden als NL. Hem ook verkoopt is heb je daar ook garantie het is dus worldwide als het land het product maar verkoopt. Dat is mij verteld. Alleen om dat te krijgen zou mij 90 dollar kosten.. Dus heb ik het niet genomen.. Ik mag nog een jaar beslissen of ik het wil nemen.. Dan krijg ik 2 jaar garantie.
Dat heet Apple Care for iPhone en kost €69: iPhone - AppleCare Protection Plan - Apple Store (U.S.)

Het interessante is of je zonder Apple Care ook garantie kan claimen in NL. Ik denk van niet omdat dit via T-Mobile gaat, niet via Apple. T-Mobile vraagt om factuur en zodoende zal je dus geen garantie kunnen krijgen hier in NL.
  #254  
Oud 12-08-10, 02:37
Jorishc Jorishc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Ja idd klopt Apple care Alleen j hebt wel je bon van de Apple store dus het zou misschien kunnen. Afwachten tot het iemand overkomt en dan weten we het!
  #255  
Oud 12-08-10, 05:08
TheJab TheJab is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Mijn collega gaat over een week naar new York,heb de 4 al bij haar "gereserveerd"!
Hopelijk gaat de 32 GB mij niet meer dan 600 euro kosten incl. tax! Zouden ze nu daar op voorraad zijn of kun je beter v.a Nederland bij Apple store fifth Avenue reserveren?
  #256  
Oud 12-08-10, 05:18
Jorishc Jorishc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Reserveren kan niet En je moet geluk hebben of ze voorraad hebben.. Ze gaan als zoete broodjes over de toonbank.
  #257  
Oud 12-08-10, 06:58
colinvanderlinden colinvanderlinden is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Nou TheJab,

Ik denk dat ik je teleur moet stellen. Ik ben toevallig nu in amerika. Heb het al in veel winkels geprobeerd. Ook bij enkele Apple stores, maar ook daar lukt het niet. Ook niet bij Best buy. Ze worden niet los verkocht. Je moet er een abonnement van AT&T bij nemen van 2 jaar. Dat kost 30 dollar per maand. Ik denk dat je beter in Nederland kan wachten. Of het moet zijn dat je geld te veel hebt.
Toch nog succes anders.
  #258  
Oud 12-08-10, 07:55
Jorishc Jorishc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Dat is niet waar dus niet denken dat het klopt wat hij zegt want ik heb zelf in de apple store in Amerika mijn iphone4 gekocht. En wel meerdere hebben dat gedaan
  #259  
Oud 12-08-10, 12:29
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colinvanderlinden Bekijk bericht
Nou TheJab,

Ik denk dat ik je teleur moet stellen. Ik ben toevallig nu in amerika. Heb het al in veel winkels geprobeerd. Ook bij enkele Apple stores, maar ook daar lukt het niet. Ook niet bij Best buy. Ze worden niet los verkocht. Je moet er een abonnement van AT&T bij nemen van 2 jaar. Dat kost 30 dollar per maand. Ik denk dat je beter in Nederland kan wachten. Of het moet zijn dat je geld te veel hebt.
Toch nog succes anders.
Dit is gewoon niet waar, want Jorishc, ik en nog honderden anderen hebben er gewoon een no-commitment gekocht bij de Apple Store's in Amerika. Je moet gewoon heel duidelijk zeggen dat je No-Commitment wil en als ze zeggen dat hij gelocked is op AT&T zeg je ja dat weet ik, maakt niet uit.

Je kan hem echt los kopen daar, hij ligt hier nu voor me

Laatst gewijzigd door pposthoorn; 13-08-10 om 00:07.
  #260  
Oud 12-08-10, 12:32
elscroto elscroto is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 84
Standaard

weet iemand of er nog een beetje voorraad is in NY (Fifth Avenue), ben daar vanaf de 19de 4 dagen dus hopen dat het goed komt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 17:02
iphone kopen amerika Dutch_guy Archief 4 17-07-09 18:01
iphone in amerika kopen, tacktiek? pieterjangoeman Koopinformatie USA 24 05-07-09 23:04
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika Marcelliske Archief 5 16-01-09 12:04
Iphone kopen in Amerika...??? rick1980 Archief 1 26-12-08 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.