Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja dan moet ik die daar even halen, of bij Apple store vragen te activeren "omdat ik geen laptop bij me heb".....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja dan moet ik die daar even halen, of bij Apple store vragen te activeren "omdat ik geen laptop bij me heb"..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je in de Apple Store in USA een iPhone 4 koopt zit er standaard een AT&T micro SIM kaart in.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vraagje,wat betaal je dan in amerika voor een iphone 4 32gb? En hoe zit het met de tax in amerika? ik heb gehoord dat bv new york,dat je daar 6 procent tax over betaalt.En kom je boven de 639 euro uit,want dan moet je 19 procent btw over betalen.
|
|
|||
|
|||
Volgensmij gemiddeld ongeveer 8% tax overal in Amerika 699 dollar is 32 gb exclusief tax
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Man man man !! Nog een week en kben in new york xD Vraagje: Voor de degenen die al naar NYC geweest zijn. Hebben jullie een planning gemaakt als jullie naar new york gingen?
|
|
|||
|
|||
Jazeker, 5 dagen, elke ochtend middag avond iets gepland
|
|
|||
|
|||
Bij AT&T wou men mij een prepaid simkaart aansmeren voor $100 dat vond ik net iets te veel geld... Men raadde mij toen aan om naar een Best Buy of Radioshack te gaan. Ik heb het niet gedaan wegens te omslachtig :-p
|
|
|||
|
|||
Wat is er zoal te doen in de avond? Wij zouden normaal naar een broadway musical gaan
|
|
|||
|
|||
garantie
En hoe zit het met de garantie. Geeft Apple een worldwide service of moet je dan weer naar de USA?
|
|
|||
|
|||
Ja ze zeiden als NL. Hem ook verkoopt is heb je daar ook garantie het is dus worldwide als het land het product maar verkoopt. Dat is mij verteld. Alleen om dat te krijgen zou mij 90 dollar kosten.. Dus heb ik het niet genomen.. Ik mag nog een jaar beslissen of ik het wil nemen.. Dan krijg ik 2 jaar garantie.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het interessante is of je zonder Apple Care ook garantie kan claimen in NL. Ik denk van niet omdat dit via T-Mobile gaat, niet via Apple. T-Mobile vraagt om factuur en zodoende zal je dus geen garantie kunnen krijgen hier in NL. |
|
|||
|
|||
Ja idd klopt Apple care Alleen j hebt wel je bon van de Apple store dus het zou misschien kunnen. Afwachten tot het iemand overkomt en dan weten we het!
|
|
|||
|
|||
Mijn collega gaat over een week naar new York,heb de 4 al bij haar "gereserveerd"!
Hopelijk gaat de 32 GB mij niet meer dan 600 euro kosten incl. tax! Zouden ze nu daar op voorraad zijn of kun je beter v.a Nederland bij Apple store fifth Avenue reserveren? |
|
|||
|
|||
Reserveren kan niet En je moet geluk hebben of ze voorraad hebben.. Ze gaan als zoete broodjes over de toonbank.
|
|
|||
|
|||
Nou TheJab,
Ik denk dat ik je teleur moet stellen. Ik ben toevallig nu in amerika. Heb het al in veel winkels geprobeerd. Ook bij enkele Apple stores, maar ook daar lukt het niet. Ook niet bij Best buy. Ze worden niet los verkocht. Je moet er een abonnement van AT&T bij nemen van 2 jaar. Dat kost 30 dollar per maand. Ik denk dat je beter in Nederland kan wachten. Of het moet zijn dat je geld te veel hebt. Toch nog succes anders. |
|
|||
|
|||
Dat is niet waar dus niet denken dat het klopt wat hij zegt want ik heb zelf in de apple store in Amerika mijn iphone4 gekocht. En wel meerdere hebben dat gedaan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan hem echt los kopen daar, hij ligt hier nu voor me Laatst gewijzigd door pposthoorn; 13-08-10 om 00:07. |
|
|||
|
|||
weet iemand of er nog een beetje voorraad is in NY (Fifth Avenue), ben daar vanaf de 19de 4 dagen dus hopen dat het goed komt
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|