Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Damys4 Naar ik heb vernomen zijn de controle's van de douane zeer verscherpt van vluchten vanuit/via de USA ivm het behoorlijke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat kan inderdaad. Maar je mag p.p 300 dollar invoeren/uitvoeren dacht ik dus met 1 iPhone komt dat wel goed denk ik zo.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan je nu wel of niet als toerist een iPhone 4 16gb voor 599 USD bemachtigen? Het ene verhaal spreekt het andere tegen hier!
|
|||
|
|||
Neen, dat gaat nog niet. Je moet het doen via iemand die een AT&T account heeft.Zij kunnen iphones kopen zonder abbo. Of je moet via ebay.com er een bemachtigen en op je vakantieadres laten afleveren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Can I buy an iPhone without an AT&T contract? No. iPhone requires a two-year AT&T wireless service contract. |
|
|||
|
|||
Dat klopt, maar ik heb het bevestigd gekregen van mijn vriend uit de USA die het heeft gecheckt bij de klantenservice van AT&T en het kan wel zonder abbo. En Kijk ook maar alle iphones die op ebay.com worden aangeboden.
|
|
||||
|
||||
Maar die hebben nog steeds een simlock.
Waarom zou je nu $600 geven aan een toestel waar je voorlopig niets mee kan. |
|
|||
|
|||
Momenteel ben ik in Amerika, en heb de mogelijkheid om hier bij de BestBuy een iPhone 4 te kopen zonder contract. Ik weet dat unlocken/jailbreaken (nog) niet mogelijk is, maar is het wel mogelijk om de iPhone 4 alvast te gebruiken als een dure iPod Touch?
Is het dus mogelijk om de iPhone te activeren door hem aan iTunes te koppelen, en ik heb dus kan gebruiken als een dure iPod (d.w.z. zonder jailbreak en unlock). Graag hoor ik ervaringen van mensen die al een iPhone 4 uit Amerika hebben gekocht. |
|
||||
|
||||
@ VeeGee
Mag ik vragen waar je bent? Ga volgende maand naar de westcoast en ik wil ook graag de nieuwe iPhone 4 hebben. Mijn 2G heb ik 2 jaar geleden in Florida bij de Applestore zonder problemen gekocht. Nu is er echter veel onduidelijkheid vind ik. Wat kost ie trouwens simlockvrij bij BestBuy? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Koop hem gewoon bij Apple UK.. |
|
||||
|
||||
@ samplex
Ligt eraan hoeveel € het scheelt, en voor jailbreaks en unlocks zijn altijd oplossingen (heb er zelf in het verleden ook problemen mee gehad). |
|
|||
|
|||
Maar er zal in de toekomst toch wel een unlock/jailbreak uitkomen voor de iPhone 4? Gezien het verschil in prijs is het namelijk zeker de moeite waard om er één uit de VS te halen.
Oja nog één vraagje; Als je en iPhone 3GS in de VS koopt, is deze al wel te unlocken? Ik las dat 't voor de iphone 4 nog niet 't geval was en dat 't moeilijk was ivm een andere baseband, maar is dit voor de 3gs wel mogelijk? Laatst gewijzigd door joost_; 07-07-10 om 15:33. |
|
|||
|
|||
Nee ik ben op de hoogte van het feit dat ik als nu een iPhone 4 koop in de USA dat ik hem niet kan unlocken/jailbreaken. Echter heb ik dit eerder gedaan met de 2G en de 3Gs, dus die unolock die komt wel, daar ben ik niet zo bang voor.
Echter de vraag die nog niet beantwoord is, is de vraag of ik de iPhone tot die tijd kan gebruiken als dure iPod touch, dus, kopen in USA, aansluiten op laptop met iTunes, en is de iPhone dan geactiveerd? Kan iemand hier duidelijkheid over scheppen? |
|
||||
|
||||
Als ie simlockvrij is kun je ook gewoon even (voor 100% zekerheid) een US prepaidkaartje kopen, dan kun je 'm wel gebruiken lijkt me (in de USA uiteraard). Ik hou Dev-Team Blog even in de gaten deze maand.
|
|
|||
|
|||
Ach ik ga de gok wagen, op vakantie neem ik er ééntje mee en hoop ik maar op een jailbreak/ unlock!
|
|
||||
|
||||
well... ik ben een AT&T klant (in de VS) en ik weet niet zeker of ik een iPhone zonder abbo kan kopen, zal eens aan AT&T vragen.
wordt vervolgd... from ATTChrisL: Citaat:
~rb iPhone 4 - 16GB - i0S4.1 Laatst gewijzigd door rudeboy; 07-07-10 om 21:46. Reden: update. |
|
||||
|
||||
Ik keek vandaag op de BestBuy website, daar vroeg een klant of je documentatie moest meenemen voor een simlockvrije iPhone, antwoord: "nope, je moet alleen goed checken of de iPhone bruikbaar is in jouw thuisland". Ik ga dus volgende maand ook maar eens naar BestBuy
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Best Buy - Question and Answer
Kijk de vraag "Can I buy a iPhone4 if I'm a tourist?" en zie het antwoord. Zonder een abbo, lijkt me de iPhone simlockvrij... |
|
||||
|
||||
wondering myself, ik dacht dat BestBuy een deal had met AT&T (zoals Wal*mart & RadioSuck)
op BestBuy's web site staat ook bij de 2 iPhone 4 modellen AT&T. |
|
||||
|
||||
Citaat:
as expected: via BestBuyDanvers / twelpforce Citaat:
Laatst gewijzigd door rudeboy; 07-07-10 om 22:42. Reden: update. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|