Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door memrtn Sterker nog, je zult een AT&T-kaart moeten hebben om te activeren (kan prepaid zijn). Dit zal ook nodig zijn voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren gewoon een 16GB model gekocht in een Apple store in een mall net buiten San Francisco. Ik heb een microsimkaart, maar kan er niks mee doen omdat ik hem zonder abo gekocht heb.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit er een AT&T kaartje bij/in het toestel? Anders moet je er denk ik zelf 1 bij AT&T halen. |
|
|||
|
|||
Heb mijn vriendin net de (no-commitment) iPhone laten unboxen, en kan confirmeren dat er geen AT&T kaartje bij zit. De enige mogelijkheid om de iPhone te activeren in dat geval is een GoPhone (prepaid) simkaartje te kopen en deze te knippen.
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt mij ook logisch.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan als het goed is ook een "telefoonboeksimkaart" gebruiken heb ik ergens gelezen. |
|
|||
|
|||
Dat schijnt te moeten werken, maar ik heb nog nergens gelezen dat het iemand is gelukt met een iPhone 4.
|
|
|||
|
|||
AT&T biedt overigens prepaid microsim pakketten aan voor de iPad, heeft iemand enig idee of het hiermee mogelijk is om de iPhone 4 te activeren? Ik ga de gok wagen in ieder geval!
@memrtn Inderdaad, slechts ter activering. Heb je ook de link voor me alsjeblieft? Laatst gewijzigd door Emruttoy; 26-07-10 om 18:39. |
|
|||
|
|||
Op Appleinsider Forum kan ik gewoon lezen dat een iPad microsim werkt, maar dan moet er wel worden gekeken of je data / voice gebruikt. Maar dit is enkel ter activering van de iPhone, toch?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een simkaart kopen is ook geen optie, aangezien men mij daar $100 voor wou aanrekenen, dat vind ik echt de moeite niet voor de 10 dagen dat ik in de US & A verblijf... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of het per se nodig is de iPhone te activeren?
Als er eenmaal een unlock en jailbreak is, is dat toch niet nodig? En weet iemand of ik de iPhone 4 ook kan activeren met een simkaart van AT&T die ik nog uit de iPhone 2G periode heb? |
|
|||
|
|||
Voor de jailbreak is een activatie per SIM nodig en dus een AT&T-kaart of zoals de devs zeiden een "phonebookcard".
|
|
|||
|
|||
Damn, maar werkt *ELKE* ATT kaart? Want heb er nog een paar liggen die vroeger zaten bij de 2G iphones in de verpakking
en wat is anders de goedkoopste optie? |
|
|||
|
|||
Heb van iemand op Tweakers.net bevestigd gekregen dat er een AT&T simkaart IN de iPhone 4 zit als je hem no-commitment koopt. Activatie is dus geen enkel probleem!
|
|
|||
|
|||
Beste forumleden,
nog een vraagje van mijn kant; waar kun je de iPhone 4 allemaal kopen? ik bedoel in welke winkels. De apple store natuurlijk, maar ook gewoon in een telefoonwinkel van AT&T of iets? of andere grote 'winkels' ? Bij voorbaat dank! |
|
||||
|
||||
ja, Apple stores, AT&T winkel, Wal*mart (out of stock most places), RadioShack (also little to no stock) en ik geloof Best Buy.. dat is het.
|
|||
|
|||
Maar het is dus perfect mogelijk om een iPhone 4 te kopen voor 599$, hem te activeren, daarna een jailbreak door te voeren en hem te gebruiken in België/Nederland?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(yikes.. met inruil 3G[S] heb ik maar $100 betaald.. incl. 2yr abbo) |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|