//

Iphone 4 kopen in Amerika

Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem ik heb hem!!!! Ik ben net in Apple Store Crossgates in Albany, NY geweest. Daar hadden ze de 32GB gewoon op voorraad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 27-07-10, 21:59
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Ik heb hem ik heb hem!!!!

Ik ben net in Apple Store Crossgates in Albany, NY geweest. Daar hadden ze de 32GB gewoon op voorraad

Eerst moest ik mijn rijbewijs geven maar dat werkte niet. Dus ik terug naar de auto om mn paspoort te halen. Nieuwe Apple dude die mij helpt, heeft heel mn paspoort niet nodig omdat ik zonder contract wil. iPhone gescand, Creditcard gescand, 2x handtekening en klaar. Ik had mijn iphone.

Gelijk gevraagd of hij hem kon activeren omdat ik geen laptop bij me had, was ook geen probleem, naar dichtstbijzijnde iMac gelopen, ingeplugd, 5s wachten en klaar hij werkte. Ik was blij

Onderweg in de auto gelijk mee zitten spelen Heb de Sim tray eruit gehaald en er zit een AT&T simkaart in. Dus dat is nu helemaal duidelijk.

Nu lekker spelen en hopen dat als ik terug kom er een JB/unlock beschikbaar is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 27-07-10, 22:28
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Standaard

pposthoorn: cool.. en of de JB/Unlock beschikbaar is hangt deels af van hoelang je blijft :}


(ps. it seems hit n' miss when it comes to who has stock)
__________________
~rb
 iPhone 4 - 16GB - i0S4.1 
  #143  
Oud 27-07-10, 22:32
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Standaard

natuurlijk heb ik hier AT&T en de activering is gedaan door de RadioShack dude over de telefoon... kan me niet echt 'n reden bedenken dat als je no-commitment iPhone koopt AT&T er een SIM card in laat zitten, unless they think people might use it while they are here (in the US) which is $$ in their pocket :}
  #144  
Oud 29-07-10, 01:04
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Eindelijk heb ik 'm gevonden! Na een aantal toko's afgeweest te zijn (radioshack, walmart etc.) hadden ze de iPhone nog gewoon op voorraad bij de Apple store in Estero, FL. Nadat ik afgerekend had etc. meteen gevraagd of ze 'm konden activeren en dat heeft de verkoper meteen gedaan. Dus nu ben ik in 't bezit van een dure iPod (Er zit trouwens een AT&T simkaart in het toestel)

Nu met maar wachten op de unlock zodat ik er ook mee kan bellen etc.
  #145  
Oud 29-07-10, 01:16
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

@Joost:
Gefeliciteerd! Machtig mooi ding of niet?
  #146  
Oud 29-07-10, 03:31
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

jazeker alleen jammer dat ik nog niet kan bellen Maar voor nu inderdaad een super apparaat
  #147  
Oud 29-07-10, 03:59
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost_ Bekijk bericht
Eindelijk heb ik 'm gevonden! Na een aantal toko's afgeweest te zijn (radioshack, walmart etc.) hadden ze de iPhone nog gewoon op voorraad bij de Apple store in Estero, FL. Nadat ik afgerekend had etc. meteen gevraagd of ze 'm konden activeren en dat heeft de verkoper meteen gedaan. Dus nu ben ik in 't bezit van een dure iPod (Er zit trouwens een AT&T simkaart in het toestel)

Nu met maar wachten op de unlock zodat ik er ook mee kan bellen etc.
Ah Estero, bij Coconut Point. Daar zit ook menig dollar van mij in. Vandaag aangekomen in New York, morgen maar eens op pad gaan.
  #148  
Oud 29-07-10, 05:14
Kersentaart Kersentaart is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Leidschendam
Berichten: 56
Standaard

Helaas in Montana geen Apple store kunnen vinden, overmorgen richting ny dus ik ben benieuwd.

Ik kwam vandaag wel een AT&T winkel tegen waar ze zeiden dat je de iPhone alleen met abonnement kon kopen en dat je daarvoor een sociale security nummer nodig hebt. Iemand die daar meer van weet? Hij zin ook dat als je 500 dollar borg betaald dat je dan geen ss nummer hoefde te geven. ( om gelijk na afsluiten het abonnement met boete te annuleren) kun je wel de iPhone 4 kopen met credit card zonder abonnement in ny?

Alvast bedankt,

Lennart
  #149  
Oud 29-07-10, 05:30
Jorishc Jorishc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Ik zit in Amerika alleen als ik een iPhone wil kopen krijg ik telkens te horen dat ik dan een cotract moet sluiten of een AT&T klant moet zijn.. Kan iemand uitleggen hoe die de iPhone koopt zegmaar..?
  #150  
Oud 29-07-10, 07:57
stevah stevah is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost_ Bekijk bericht
meteen gevraagd of ze 'm konden activeren en dat heeft de verkoper meteen gedaan. Dus nu ben ik in 't bezit van een dure iPod
Heb je m kunnen activeren met je Nederlandse iTunes account? Of heb je een Amerikaanse aangemaakt?

Heeft 1 van de iPhone kopers zijn toestel al is geprobeerd met een att prepaid sim om de death grip te testen?

En kregen jullie bij aankoop meteen een case?
  #151  
Oud 29-07-10, 13:13
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kersentaart Bekijk bericht
Helaas in Montana geen Apple store kunnen vinden, overmorgen richting ny dus ik ben benieuwd.

Ik kwam vandaag wel een AT&T winkel tegen waar ze zeiden dat je de iPhone alleen met abonnement kon kopen en dat je daarvoor een sociale security nummer nodig hebt. Iemand die daar meer van weet? Hij zin ook dat als je 500 dollar borg betaald dat je dan geen ss nummer hoefde te geven. ( om gelijk na afsluiten het abonnement met boete te annuleren) kun je wel de iPhone 4 kopen met credit card zonder abonnement in ny?

Alvast bedankt,

Lennart
De iPhone 4 is gewoon no commitment te koop. Dus dat betekent zonder abonnement, mét simlock voor AT&T. Prijzen zijn $599 voor 16GB en $699 voor de 32GB.
  #152  
Oud 29-07-10, 16:31
jpbouw jpbouw is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rhoon
Berichten: 70
Standaard

Net in de apple store in Tampa 2 iPhone 4 32 gB gekocht. Geen probleem om ze zonder abbo aan te schaffen, je zegt gewoon dat je dit later doet en krijgt ze gewoon mee. 16Gb $ 599,- en de 32 Gb 699,-.
  #153  
Oud 29-07-10, 17:03
Jorishc Jorishc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Oké apart dan ga ik het wel nog een keer proberen in Washington en NY.
  #154  
Oud 29-07-10, 19:28
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stevah Bekijk bericht
Heb je m kunnen activeren met je Nederlandse iTunes account? Of heb je een Amerikaanse aangemaakt?

Heeft 1 van de iPhone kopers zijn toestel al is geprobeerd met een att prepaid sim om de death grip te testen?

En kregen jullie bij aankoop meteen een case?

Had nog geen iTunes account tot voorheen, maar nu thuis ook even aangesloten op de laptop en iTunes geïnstalleerd. Toen gewoon alle gegevens ingevuld en dus nu gewoon een NL account.

Heb trouwens geen case erbij gehad, niet eens bij nagedacht op dat moment. Even kijken hoe dat nu ziet.
  #155  
Oud 29-07-10, 20:29
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Je kan een case bestellen via de app Case Program gratis te downloaden in de app store op je iPhone 4 (het kan zijn dat je den USA account nodig hebt om hem te zien). Je kan gewoon kiezen om hem in NL te laten bezorgen.
  #156  
Oud 30-07-10, 01:06
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

ah check, nog een US account aanmaken kan altijd natuurlijk. Wat ik me trouwens afvroeg. Wat doet je iPhone eigenlijk als ie dus nog niet geactiveerd is, kan je er dan helemaal niks mee of wel? Gaat ie dan alleen aan en uit of iets?
  #157  
Oud 30-07-10, 04:00
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Als je hem uit de doos haalt krijg je een connect to iTunes scherm en kan je ALLEEN noodoproepen doen. ls je hem vervolgens aan een pc/Mac met iTunes en internet hangt wordt de iPhone geactiveerd voor gebruik.
Dat is wat anders dan de simkaart activeren.

Je kan nu alles behalve bellen/sms/3G.
  #158  
Oud 30-07-10, 05:42
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

ah hartelijk bedankt. De dame die mij hielp bij de Apple store snapte mij in eerste instantie namelijk niet, ik wilde de telefoon zonder ATT contract en later vroeg ik of ze 'm even wilde activeren via iTunes. Maar ze dacht dus dat ik de simkaart wilde activeren terwijl ik de telefoon dus net los gekocht had.

Toen vond ik 't uiteindelijk wel prima omdat de iPhone het gewoon deed, maar nu snap ik in ieder geval waar die 'misunderstanding' vandaan kwam
  #159  
Oud 31-07-10, 06:14
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Vandaag in de Apple store op 5th Avenue NY geweest (jeej!).
Nu weet ik waar de voorraad is er stond een rij van 15man ofzo. Ze hadden een plexiglas kistje staan met een stuk of 20 iPhones, (misschien hadden ze er nog meer). Verder waren er nog 828374893 andere mensen in de winkel

Mooie stad New York, vandaag was dag 1 van de 5
  #160  
Oud 31-07-10, 12:11
iJob's schermafbeelding
iJob iJob is offline
• iOS 6.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 119
Standaard

Nog tips over de benadering als je een store binnenloopt? Zodat ze niet gaan zagen over dat je geen AT&T klant bent ofzo? Op de TomTom kun je blijkbaar alle Apple stores als nuttige plaats instellen, dus dat is handig voor als ik daar ben!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 16:02
iphone kopen amerika Dutch_guy Archief 4 17-07-09 17:01
iphone in amerika kopen, tacktiek? pieterjangoeman Koopinformatie USA 24 05-07-09 22:04
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika Marcelliske Archief 5 16-01-09 11:04
Iphone kopen in Amerika...??? rick1980 Archief 1 26-12-08 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:51.