Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jorishc Ik heb eindelijk mijn iPhone 4!! Gevraagd voor iPhone without comitment. En dat kon Moest je da binnensmokkelen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb elke keer Apple stores gebeld of ze hem hadden maar elke keer uitverkocht.. Nu was ik in Georgetown in Washington en ik wist dat er een Apple store was en ik had dus geluk dat ze een voorraad hadden dit keer. Maar elke Apple store waar ik ook kom in Amerika het is godse druk!!
Laatst gewijzigd door Jorishc; 08-08-10 om 06:39. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Enfin, gister teruggekomen in Nederland en niets aan het handje bij de grens. Morgen even langs de winkel voor een microsim en ik kan gaan. |
|
|||
|
|||
Ik heb me sim gewoon geknipt en het werkt!
|
|
|||
|
|||
DUS. Je moet uw iphone 4 in je broekzak houden, ook wanneer je door metaal detector gaat? wat gebeurt er in amerika wanneer je wordt betrapt??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus in amerika moet je uw iphone uit uw zakken halen , maar wat zeggen ze daarop? Je mag toch geen iphone meedoen uit amerika?
|
|
|||
|
|||
Waarom niet? Voor Amerika is het toch alleen maar mooi, we brengen geld en nemen spullen mee. Je mag daar kopen wat je wilt. Het gaat er altijd om dat je niet alles mag invoeren in je eigen land
|
|
|||
|
|||
Dus er is GEEN enkel probleem mogelijk met duane's enzovoort? Maar wat zit iedereen dan te zeveren van binnensmokkelen enzovoort....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar meestal pikken ze er niemand uit (ik heb het iig nog nooit gezien). Officieel hoor je natuurlijk door het rode poortje te gaan en netjes je BTW en importheffing af te dragen |
|
|||
|
|||
Maar ze kunne toch Iphone 4 detecteren wnr je door metaaldetector loopt of dat kunnen ze zien met hun pc. Heb jij bonnetje en doos in valies gedaan? en Iphone 4 gewoon in broekzak? Is het niet slim om iphone 4 in valies te steken?
hoe groot is die boete ongeveer? Laatst gewijzigd door shapezzz; 09-08-10 om 05:21. Reden: opschonen |
|
||||
|
||||
Als je de iPhone gewoon in je zak stopt en aanzet (alsof je 'm gebruikt dus) is er niets aan de hand dan denken ze dat het gewoon je telefoon is
|
|
|||
|
|||
hmmm ok bedankt
|
|
|||
|
|||
Omg je moet nooit zeggen dat je in Amerika wat hebt gekocht.. Brengt je alleen maar meer in de problemen. En je moet altijd alles uit je broek halen en in een bakje stoppen en ze zeggen niks daarover
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want ik zit bij vodafone, anders moet ik hem knippen haha. Heb je de telefoon trouwens in de VS geactiveerd? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is heel eenvoudig je sluit eerst je iPod aan op iTunes dan ff je naam erin zetten dat je je Apps ziet. Dan ga je naar jailbreakme.com dan moet je iets installeren bij cydia. Die handleiding kan ik nog wel posten. Daarna simkaart eruit je knipt bijv je eige sim goed. Zorg gewoon dat dat goude chipje zegmaar.. Goed zichtbaar is en dan activeert je tel hem vanwege die unlock die je bij cydia hebt gedownload. Ik hebt dit allemaal in max een half uurtje gedaan vanwege het netjes knippen.
|
|
|||
|
|||
Ik zal het nog is duidelijk in stappen vertellen:
1 Je installeerd hem op iTunes. 2 je gaat met safari op je iPhone4 naar jailbreakme.com 3 jailbreak hem en wacht tot hij klaar is. Wijst zich vanzelf. 4ga naar de onderstaande link. Waar wordt uitgelegd hoe je ultrasnow installeerd op cydia. http://www.iphoneclub.nl/83243/iphone-dev-team-brengt-unlock-voor-de-iphone-4-uit-jailbreak/ 5 haal de AT&T micro sim eruit. En knip bijv je eige sim goed. 6 stop hem erin en je iPhone activeert je sim vanzelf. Misschien verkeerd geknipt dan werkt hij niet. (ik had hem eerst Verkeerd geknipt maar daarna bij geknipt en hij werkt prima) Dit heb ik allemaal in de vs gedaan. Elke provider heeft microsims! Dus als je in NL bent kan je die halen. Je hebt alleen een computer/laptop nodig voor iTunes installeren verder kan alles met je iphone4! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|