Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Moet je om hem simlock vrij te maken ook jailbreaken? Of gaat dit ook op een andere manier? Ik ben namelijk vandaag om een microsim ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moet je om hem simlock vrij te maken ook jailbreaken? Of gaat dit ook op een andere manier?
Ik ben namelijk vandaag om een microsim bij de base shop gegaan en heb hem in mijn iphone gestoken, maar hij heeft simlock... Hoe los ik dit op? Of is er momenteel nog geen oplossing voor? Alvast bedankt! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nog een vraagje: is het aan te raden om gewoon mijn iphone te downgraden naar 4.0 en dan te jailbreaken? Of is dit niet slim?
|
|
|||
|
|||
Het lijkt mij een goed idee als je je eerst inleest in het jailbreaken/unlocken, het forum staat er vol mee
|
|
|||
|
|||
Citaat:
om hem simlockvrij te maken moet je overigens eerst jailbreaken. Zoals het ernaar uit ziet is er nog geen oplossing voor je wolfken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik vind hem wel grappig maar het zou zomaar kunnen dat er een crisis aan te pas komt. Gelukkig hebben we dan nog altijd onze Dries Roelvink. Er is geen crisis... waar dries is, want waar dries is daar is het altijd feest.
Nee even serieus, er is op dit moment nog geen oplossing voor. Je zou eventueel wel kunnen proberen om met de simkaart die erbij zat of erbij hoort de telefoon te activeren. Dan kan je er alles mee doen behalve bellen en smsen. |
|
|||
|
|||
Maar is er een risico verbonden aan downgraden? Of niet? (ik bedoel ofdat er beschadiging kan optreden ofzo...)
|
|
|||
|
|||
?
Iemand? =)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah, ok... maar zou het schadelijk zijn om het eens te probeeren? Of doe ik het beter niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maakt niet uit kan allebei(activeren dan)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
je kan het altijd proberen mocht het mis gaan kan je altijd herstellen maar als ik je een tip mag geven het leverde mij altijd een hoop frustraties op omdat het nooit zo makkelijk lukte, kan natuurlijk ook aan mij liggen ;-) dus ik zou gewoon nog ff wachten |
|
|||
|
|||
Als je een Amerikaanse iPhone hebt dan moet je activeren met een AT&T simkaart. Als hij zeer recentelijk is gekocht dan bevat de iPhone de firmware 4.0.2 die nog niet te jailbreaken en/of te unlocken is. Met andere woorden, als je deze firmware hebt kan je er niet mee bellen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit was toen de video gemaakt was nog mogelijk, nu ondersteund Apple het signen van 4.0.1 niet meer dus helaas, niet meer mogelijk. Mochten er mensen zijn die het zeer recentelijk toch gelukt is zonder dat ze hun shsh hebben opgeslagen danvhoren we dat natuurlijk graag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
situatie: ik heb een nieuwe iphone (usa-versie) af fabriek met 4.0.2 als ik nu ga proberen deze te downgraden en het zou niet lukken reset ie dan automatisch met 4.0.2? dus ik loop geen risico (buiten het feit dat ie nu toch al niet gebruikt kan worden om mee te bellen). |
|
|||
|
|||
heb 17 augustus 2 Iphone 4's gekocht van een chinees op 5th ave bij Apple store. Ze had er 14,5 uur gestaan en daar had ik geen trek in. Ze staan daar om ze daarna te verkopen in Chinatown. Dagelijkse kost voor hun.
Nu nog uitzoeken welke firmware en microkaartje bij Vodafone halen. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|