Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus met z'n allen in afwachting van de jb van fw 4.1 of 4.0.2.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dus met z'n allen in afwachting van de jb van fw 4.1 of 4.0.2....
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Draai nog op 4.0.2 die is wel te unlocken. 4.1 alleen niet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dat betekend dus als ik vandaag of morgen me iphone met firmware 4.0.2 krijg hem gewoon kan jailbreaken en unlocken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je update naar 4.1 zul je nog even moeten wachten totdat ze weer een nieuwe unlock hebben. Omdat 4.1 je baseband versie ook update. |
|
|||
|
|||
Ik hoop ook dat er snel een unlock is, kan ik m'n oude telefoon eindelijk aan de kant leggen.
|
|
|||
|
|||
Ik poste gisteren dat het misschien nog een twijffel geval werd die Iphone uit LA, maar het is gelukt. Netjes de 16 gig versie, 530euro incl tax.
Morgen komt die maat van me terug naar nederland en kan ik hem eindelijk in onvangst nemen. Even tussendoor: als het goed is zit firmware 4.0.1 erop! Ja u leest het goed. Deze is gewoon te jailbreaken en unlocken nu he? Zodra jb 4.1 (en unlock ding) uit is..dan updaten?> groeten, Frederik |
|
|||
|
|||
Ik vertrek volgende week naar New York en heb zonet mijn iphone op apple site gereserveerd..
Weten zij dat dat voor Iphone 4 is mits er gewoon iphone in algemeen sta? En moet ik daar gewoon iemand aanspreken en vertellen of hoe moet dit? alvast bedankt Laatst gewijzigd door dejos8; 14-09-10 om 19:37. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inc. tax betaalde ik ook +/- E520 in San Francisco. Mijne staat op 4.0.2, begrijp dat ik met Tinyumbrella kan updaten naar 4.1 en vervolgens kan unlocken met ultrasnow omdat ik baseband 1.59.00 heb.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@Sp!ke bedankt voor de info... ik niet goed kijk ... was 546 euro kwijt voor de 32gb Laatst gewijzigd door markmg; 17-09-10 om 15:16. |
|
|||
|
|||
Jailbreak wacht ik op de Greenpois0n, nadat ik heb geupdate met Tinyumbrella.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja ik ook, maar met Greenpois0n bedoel ik de jailbreak. Als die uitkomt kan je hoogstwaarschijnlijk de 4.1 jailbreaken, en omdat ik de 1.59.00 baseband heb kan ik daarna unlocken.
Tenminste, dat is mij verteld Nog maar even afwachten.. |
|
|||
|
|||
Braag: begrijp ik nu goed dat DaMaestro zn iphone 4 met fw 4.0.2 heeft kunnen unlocken (niet jailbreaken dus)? Dat zou ik graag zeker weten alvorens te proberen....
|
|
|||
|
|||
Guys,
ben nieuwe hier en heb weinig ervaring met al deze termen. Binnenkort gaat een maatje van me naar de VS en wil de nw iphone voor me meenemen. Mijzelf kennende bestel ik de phone met meeste geheugen. Om even een duidelijk overzicht te krijgen: - Zijn ze nu overal volop beschikbaar? - Kan ik gewoon mijn kpn sim erin doen en dan bellen + mailen? - Kan ik alle aps dowloaden? - Wat else heb ik nodig om hem te laten functioneren..? Alvast onwijs bedankt en excuses voor mijn onwetendheid |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|