Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ken iemand die momenteel in Chicago zit. Ik heb hem gevraagd een iphone 4G 32Gb mee te nemen. Hij is echter al enkele keren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ken iemand die momenteel in Chicago zit. Ik heb hem gevraagd een iphone 4G 32Gb mee te nemen. Hij is echter al enkele keren naar de Apple Shop geweest, maar ze hebben er geen op voorraad.
Eerst gingen er de dag zelf binnenkomen, maar dat bleek niet echt correct te zijn. Ondertussen zijn we al enkele dagen verder en heeft die nog steeds geen kunnen bemachtigen (nog steeds niet binnen). Men wil in de apple shop ook geen iphones langs de kant leggen... Zijn er nog met dit probleem? Iemand nog tips waar hij er wel een zou kunnen halen voor me ? [is apple shop de enige source ] |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@pposthoorn
Heb je doosje met accessoires in koffer gedaan? Ben je blij ermee? xD |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem een week geleden in Albany NY gehaald. Crossgates.
Doosje met acc. zat in de koffer van m'n pa. Maar als ik in mijn eigen koffer 10 nieuwe iPhones had gestopt dan was dat ook gelukt want ik ben niet gecontrolleerd in NL. Edit: Ojah, ik ben er heeeel erg blij mee |
|
|||
|
|||
Hebben jullie gewoon om een iphone gevraagd zonder abbo van AT&T ofzo? Want vriend van me gaat binnenkort naar amerika en die wil er wel eentje voor me meenemen, alleen wil hij natuurlijk geen abbo aflsuiten.
|
|
|||
|
|||
je moe gwn no commitment vragen ofzo
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Uit mijn eigen ervaring, ja. Vond het vooral de camerafunctie veel chiller. En vind zelf een iphone zonder bolle achterkant toch prettiger.
Als je trouwens je 3gs verkoopt voor 300-400 euro is het ook geen 600 euro meer. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is de beste manier voor het te verkopen? Ik wil het liefst voor zoveel natuurlijk. Mijn Iphone 3gs is in Perfecte staat, want ik heb altijd zo'n plastic ding op me scherm en een hoesje gedragen .
|
|
||||
|
||||
is er al iemand geweest die in Amerika besteld heeft en via Borderlinx verstuurd heeft naar Nederland?
Of kan dat niet? |
|
||||
|
||||
ik zie dat je volgens mij alleen icm abbonnement kan bestellen
|
|
|||
|
|||
Ik zit in Washington. Vandaag 8 Apple stores rondom geprobeerd allemaal uitverkocht.. Hopelijk morge meer kans:s
|
|
|||
|
|||
tis te hopen dat er nog genoeg is in new york !
|
|
||||
|
||||
Eergister in Manhattan Beach (Los Angeles, vlakbij LAX) hadden ze er genoeg, maar de wachtrij duurde een uur terwijl we nog 'n half uur tijd hadden...
Gister bij BestBuy in Chula Vista (San Diego) hadden ze slechts één 32GB terwijl ik 2 16GB's nodig heb. Zometeen naar Palm springs maar daar is geen Apple store, morgen naar Vegas. Let's hope... |
|
|||
|
|||
is het het mogelijk om de iphone 4 in de apple store in new york te kopen, zonder te reserveren. zo niet hoe en waar moet je dan reserveren. Is het trouwens ook mogelijk om de iphone 3gs 16gb voor rond de 300 usd te kopen in new york. Ik ga namelijk 17 augustus naar new york en hoop een iphone 4 en of een 3gs te halen daar.
|
|
|||
|
|||
Reserveren kan niet bij een Apple store wou ik ook doen namelijk maar kon niet volgens hun. 3GS nieuw voor die prijs gaat niet lukken denk ik..
|
|
|||
|
|||
Ik ga vanaf September tot begin Oktober ook naar de VSA...
Ik wil er gerust nog 1 à 2 extra meenemen voor iemand die de kans niet heeft om naar de VS te reizen? Je mag me altijd PM'en |
|
|||
|
|||
Ik heb eindelijk mijn iPhone 4!!
Gevraagd voor iPhone without comitment. En dat kon |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|