//

Iphone 4 kopen in Amerika

Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Vandaag in de Apple store op 5th Avenue NY geweest (jeej!). Nu weet ik waar de voorraad is er stond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 31-07-10, 12:15
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Vandaag in de Apple store op 5th Avenue NY geweest (jeej!).
Nu weet ik waar de voorraad is er stond een rij van 15man ofzo. Ze hadden een plexiglas kistje staan met een stuk of 20 iPhones, (misschien hadden ze er nog meer). Verder waren er nog 828374893 andere mensen in de winkel

Mooie stad New York, vandaag was dag 1 van de 5
Ah was jij er gister ook? Ik heb gister daar ook een 16 en een 32GB gehaald. De medewerkers wisten gelijk dat er ook no commitent was. Alleen jammer dat ik problemen had met mijn creditcard waardoor ik tweemaal in de rij moest staan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 31-07-10, 15:22
Macintouch Macintouch is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 99
Standaard

Mensen die een iPhone 4 in Amerika, in een apple store hebben gekocht. Kunnen die even beschrijven, wat/hoe ze besteld hebben. En wat de verkoper vroeg/zei wat je nodig had of wat dan ook. Dan is het een stuk duidelijker voor de mensen die van plan zijn om een iPhone 4 te kopen in amerika(zoals ik). Alvast bedankt!
  #163  
Oud 31-07-10, 15:25
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macintouch Bekijk bericht
Mensen die een iPhone 4 in Amerika, in een apple store hebben gekocht. Kunnen die even beschrijven, wat/hoe ze besteld hebben. En wat de verkoper vroeg/zei wat je nodig had of wat dan ook. Dan is het een stuk duidelijker voor de mensen die van plan zijn om een iPhone 4 te kopen in amerika(zoals ik). Alvast bedankt!
Simpel; bij de Fifth Avenue Store ga je gewoon in de rij staan. Ben je vooraan de rij dan vraagt de medewerker welke iPhone je wilt en hoe je wilt betalen. Vervolgens zeg je zelf dat je no commitment wilt, waarna de medewerker tienduizend keer herhaalt dat hij gesimlocked is en dergelijke. Vervolgens betaal je gewoon en kun je vragen of je hij/zij je iPhone wel alvast wilt activeren dmv iTunes. Dit houdt alleen in dat je de iPhone kunt gebruiken MAAR nog niet bellen/sms'n/emailen via GSM/3G. Je kunt voor de rest gewoon de Store gebruiken, foto's maken, etc. Zelf heb ik nog niet gekeken of er ook een AT&T SIM in zit, aangezien ik geen paperclip heb om de tray er uit te halen.
  #164  
Oud 31-07-10, 16:40
stevah stevah is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 21
Standaard

Hè voor de mensen die in de vs zijn, kunnen jullie wat zeggen over de verkrijgbaarheid over de iPhone? Begint het beter te worden? Moet reserveren of gewoon mazzel hebben?
  #165  
Oud 01-08-10, 04:05
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stevah Bekijk bericht
Hè voor de mensen die in de vs zijn, kunnen jullie wat zeggen over de verkrijgbaarheid over de iPhone? Begint het beter te worden? Moet reserveren of gewoon mazzel hebben?
De enige winkel waar ik 'm gevonden heb is de Applestore. Verder heb ik redelijk wat winkels gehad, zoals; radioshack, walmart, best buy. Maar daar waren ze allemaal uitverkocht en hadden ze wachtlijsten. Volgens mij hadden ze bij de Applestore nog wel genoeg op voorraad.
  #166  
Oud 01-08-10, 15:44
laredo laredo is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 52
Standaard

@ Joost: in welke regio van de VS ben je? Ik zit in west Florida thv Naples. Ga zo in de stad eens kijken....
  #167  
Oud 01-08-10, 16:10
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Zit zelf ook in west Florida, vlakbij Estero. (In die Applestore daar heb ik de iPhone 4 dan ook gekocht, bij coconut point)
  #168  
Oud 01-08-10, 16:55
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

lache man
daar ben ik ook regelmatig geweest
ik zat altijd in Fort Myers Beach
vond het altijd prima vertoeven daar
  #169  
Oud 01-08-10, 17:09
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Is inderdaad heerlijk hierzo Nog iets wat ik me trouwens afvroeg, hoe nemen jullie de iPhone mee naar NL. ivm met douane etc. gewoon in de koffer?
  #170  
Oud 01-08-10, 17:46
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

zou hem gewoon in mijn zak houden

van de 15 keer dat ik daar ben geweest ben ik echt maar 1 keer eruit gepikt
ik geloof niet dat ze daar nu zo heel erg mee bezig zijn bij de douane

zit je daar voor vakantie?
  #171  
Oud 01-08-10, 18:10
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Telefoon in m'n zak en doosje in de koffer dan maar, ach we zien wel Vakantie inderdaad, vertrekken morgen richting de Keys
  #172  
Oud 01-08-10, 18:25
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Keys zijn cool idd

Miami beach is ook kicke
ach, zo veel leuks om te doen daar
  #173  
Oud 01-08-10, 18:47
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Ik hou mijn iPhone gewoon in mijn zak. Gewoon normaal doen en dan is er niets aan de hand. Het doosje flikker ik wel weg.
  #174  
Oud 01-08-10, 19:46
neoflux neoflux is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Deinze, België
Berichten: 22
Standaard

De beste tip die ik kan geven is even buiten de grote steden op zoek te gaan naar een AT&T- of Apple Store, Radioshack of Best Buy...
  #175  
Oud 02-08-10, 03:50
laredo laredo is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 52
Standaard

Grappig in welk hotel zit je want ik zit ook vlakbij Coconut Point. Net daar nog een hapje gegeten en morgenochtend maar eens kijken of er nog een iphone beschikbaar is. Welke heb jij genomen Joost? de 16 of de 32 gig?
  #176  
Oud 02-08-10, 03:54
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neoflux Bekijk bericht
De beste tip die ik kan geven is even buiten de grote steden op zoek te gaan naar een AT&T- of Apple Store, Radioshack of Best Buy...
Onzin, daar is geen pijl op te trekken. Ik ben in een aantal AT&T en Best Buy winkels geweest en daar was geen voorraad. Bij de Apple Store op Fifth Avenue was er niets aan de hand. En wat ik hier hoor bij Estero, Coconut Point (Tamiami Trail _O_ ) ook niet.
  #177  
Oud 02-08-10, 04:00
laredo laredo is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 52
Standaard

@memrtn in welk hotel zit jij vlakbij Estero? En heb je zelf reeds iPhone gekocht?
  #178  
Oud 02-08-10, 04:01
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laredo Bekijk bericht
@memrtn in welk hotel zit jij vlakbij Estero? En heb je zelf reeds iPhone gekocht?
Ik zit nu zelf in Washington en heb eergister een 16GB en een 32GB gehaald bij de Apple Store Fifth Avenue in New York. Ben de afgelopen twee jaar veel in Fort Myers geweest en dan is Coconut Point de dichstbijzijnde.
  #179  
Oud 02-08-10, 16:01
Jorishc Jorishc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Ik ga over een uur weer proberen een iPhone 4 te kopen.. Daarna zal ik meteen posten hoe het is gegaan.
  #180  
Oud 02-08-10, 19:48
Jorishc Jorishc is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 34
Standaard

Ze hadden geen 16gb later op de middag ga ik het bij een andere Apple store proberen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? Cupcake Koopinformatie USA 0 26-07-10 16:02
iphone kopen amerika Dutch_guy Archief 4 17-07-09 17:01
iphone in amerika kopen, tacktiek? pieterjangoeman Koopinformatie USA 24 05-07-09 22:04
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika Marcelliske Archief 5 16-01-09 11:04
Iphone kopen in Amerika...??? rick1980 Archief 1 26-12-08 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.