Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Vandaag in de Apple store op 5th Avenue NY geweest (jeej!). Nu weet ik waar de voorraad is er stond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mensen die een iPhone 4 in Amerika, in een apple store hebben gekocht. Kunnen die even beschrijven, wat/hoe ze besteld hebben. En wat de verkoper vroeg/zei wat je nodig had of wat dan ook. Dan is het een stuk duidelijker voor de mensen die van plan zijn om een iPhone 4 te kopen in amerika(zoals ik). Alvast bedankt!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hè voor de mensen die in de vs zijn, kunnen jullie wat zeggen over de verkrijgbaarheid over de iPhone? Begint het beter te worden? Moet reserveren of gewoon mazzel hebben?
|
|
|||
|
|||
De enige winkel waar ik 'm gevonden heb is de Applestore. Verder heb ik redelijk wat winkels gehad, zoals; radioshack, walmart, best buy. Maar daar waren ze allemaal uitverkocht en hadden ze wachtlijsten. Volgens mij hadden ze bij de Applestore nog wel genoeg op voorraad.
|
|
|||
|
|||
@ Joost: in welke regio van de VS ben je? Ik zit in west Florida thv Naples. Ga zo in de stad eens kijken....
|
|
|||
|
|||
Zit zelf ook in west Florida, vlakbij Estero. (In die Applestore daar heb ik de iPhone 4 dan ook gekocht, bij coconut point)
|
|
||||
|
||||
lache man
daar ben ik ook regelmatig geweest ik zat altijd in Fort Myers Beach vond het altijd prima vertoeven daar |
|
|||
|
|||
Is inderdaad heerlijk hierzo Nog iets wat ik me trouwens afvroeg, hoe nemen jullie de iPhone mee naar NL. ivm met douane etc. gewoon in de koffer?
|
|
||||
|
||||
zou hem gewoon in mijn zak houden
van de 15 keer dat ik daar ben geweest ben ik echt maar 1 keer eruit gepikt ik geloof niet dat ze daar nu zo heel erg mee bezig zijn bij de douane zit je daar voor vakantie? |
|
|||
|
|||
Telefoon in m'n zak en doosje in de koffer dan maar, ach we zien wel Vakantie inderdaad, vertrekken morgen richting de Keys
|
|
||||
|
||||
Keys zijn cool idd
Miami beach is ook kicke ach, zo veel leuks om te doen daar |
|
|||
|
|||
Ik hou mijn iPhone gewoon in mijn zak. Gewoon normaal doen en dan is er niets aan de hand. Het doosje flikker ik wel weg.
|
|
|||
|
|||
De beste tip die ik kan geven is even buiten de grote steden op zoek te gaan naar een AT&T- of Apple Store, Radioshack of Best Buy...
|
|
|||
|
|||
Grappig in welk hotel zit je want ik zit ook vlakbij Coconut Point. Net daar nog een hapje gegeten en morgenochtend maar eens kijken of er nog een iphone beschikbaar is. Welke heb jij genomen Joost? de 16 of de 32 gig?
|
|
|||
|
|||
Onzin, daar is geen pijl op te trekken. Ik ben in een aantal AT&T en Best Buy winkels geweest en daar was geen voorraad. Bij de Apple Store op Fifth Avenue was er niets aan de hand. En wat ik hier hoor bij Estero, Coconut Point (Tamiami Trail _O_ ) ook niet.
|
|
|||
|
|||
@memrtn in welk hotel zit jij vlakbij Estero? En heb je zelf reeds iPhone gekocht?
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu zelf in Washington en heb eergister een 16GB en een 32GB gehaald bij de Apple Store Fifth Avenue in New York. Ben de afgelopen twee jaar veel in Fort Myers geweest en dan is Coconut Point de dichstbijzijnde.
|
|
|||
|
|||
Ik ga over een uur weer proberen een iPhone 4 te kopen.. Daarna zal ik meteen posten hoe het is gegaan.
|
|
|||
|
|||
Ze hadden geen 16gb later op de middag ga ik het bij een andere Apple store proberen.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|