Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Gewoon wachten op de unlock. En als ik daar was zou ik er nog meer gaan halen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gewoon wachten op de unlock. En als ik daar was zou ik er nog meer gaan halen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik ook wel wil horen van de mensen de een US iPhone 4 hebben gekocht: hoe hebbn jullie gecontroleerd dat de antenne goed is? Even een prepaid AT&T kaartje gebruiken? Of wat anders? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat klopt dat er een AT&T simlock opzit, maar die kun je er binnenkort wel afhalen hoor
"edward007 iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.0] [Jailbreak: Ja] Mac OS X" Jailbreak? |
|
|||
|
|||
Hallo ,
ik ga begin Augustus naar Amerika San Fransisco . Ik logeer bij vrienden die in Amerika wonen , mijn vraag is als zij de Iphone kopen , kan ik die Iphone dan gebruiken in België met mijn SIM kaart ? Ik zou dol graag 1 kopen maar de prijzen zijn in europa belachelijk hoog dus is Amerika misschien de Oplossing ? Alvast Bedankt Groetjes Pieter |
|
|||
|
|||
Krijg net een bevestiging van apple dat mijn iPhone 4 32GB Black klaar ligt bij Fith Avenue, NY. En dat de reservering 23 juli afloopt
Ik ben er pas de 31e... Weet iemand of ik de reservering kan verlengen/verplaatsen? Zo niet, dan heb ik voor de snelle jongen een reservering over |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik denk dat ik hem maar terug ga brengen, acht de kans niet groot dat er snel een unlock komt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens, ik wil hem vandaag wel reserveren, dat is alleen per telefoon mogelijk. Klopt dat? En pposthoorn, hoe lang heb je moeten wachten op je iPhone met betrekking tot de reservering? |
|
|||
|
|||
Ik ga binnenkort op vakantie naar de USA.
Weet iemand hoe je het beste een iphone kan reserveren bij de Apple stores in Amerika? Moet dat telefonisch of kan het ook via Internet / e-mail? |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb dezelfde vraag als velen hier: ik ga 16 augustus naar Amerika, Chigago, waar ik bij vrienden verblijf. Ik heb een aantal vragen: kan ik daar gewoon, met de vriendin die een AT&T abbo heeft, een shop inlopen en een Iphone mee krijgen? of is het dan nog steeds te vroeg en moet ik vanaf Nederland al reserveren? Kan ik er ook meerdere meekrijgen op die manier? Zijn er inmiddels al Iphones zonder simlock te kopen in Amerika of is dit binnenkort te verwachten? En hoe zit het met de douane, gaan deze niet extra controleren en moeilijk doen op iphones? mag je een extra Iphone in je koffer hebben zitten? En als laatste: het laatste bericht van het dev team over de unlock is van begin juli, dat zij goed op weg zijn, weet iemand al meer nieuws? zou zonden zijn als ik er 1 koop en het lukt niet... |
|
||||
|
||||
Kun je trouwens niet gewoon de simlock er afhalen via bijv. simkaartunlocken.nl en ´m dan gewoon als telefoon gebruiken , want dan is ie simlock-vrij.
@Do1986 Als ze goed op weg zijn, denk ik niet dat ze zullen stoppen voordat het ze gelukt is, denk jij van wel? Laatst gewijzigd door iJob; 23-07-10 om 14:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als er toevallig iemand in NY is, ik kan hem moet afhalen dus dan komt er 1 vrij. Msgien dat iemand anders hem kan afhalen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
planetbeing (planetbeing) on Twitter |
|
|||
|
|||
Erg hoopvolle berichten op Twitter planetbeing:
# It will probably be the usual thing where you jailbreak and then install ultrasn0w from Cydia. about 17 hours ago via Echofon We're gonna be able to give you an unlock with the jailbreak. |
|
||||
|
||||
Ah goed nieuws! Ik hoop dat ie er in augustus is
|
|
|||
|
|||
Morgen vlieg ik ook richting de VS. Heb nog niks gereserveerd, maar blijf er 2 weken en reis redelijk wat rond. Dus hoop dat ik over twee weken een iPhone 4 heb
|
|
|||
|
|||
Hoe is het überhaupt mogelijk om te reserveren? Ik heb Fifth Avenue al gebeld, maar die nemen geen reserveringen aan en op Apple.com/retail/fifthavenue wordt het mij ook niet duidelijker.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|