Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben daar van de 19 - 25 augustus lol...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik ben daar van de 19 - 25 augustus lol
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
haha gaaf heb daarna nog een maand om aan een iPhone 4 te komen, maar het liefst natuurlijk gewoon aan het begin van de trip
|
|
|||
|
|||
Het eerste wat ik ga doen is achter die iphone gaan lol
|
|
|||
|
|||
hahaha jup dat sowieso hopelijk kunnen we der eentje meenemen terug, ga je verder nog ergens heen of alleen NY?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
OMG ik zeg ook dat het kan!! Die andere gast niet.. Let ff op met posten |
|
|||
|
|||
laat maar xD
Laatst gewijzigd door Jannes <3; 12-08-10 om 23:58. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Haha oké mooi!
|
|
|||
|
|||
Moet je iphone met een creditcard betalen of kan het ook contant?
|
|
|||
|
|||
Moet met een creditcard.
|
|
|||
|
|||
Is dat gewoon je visa?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mensen, aankomende maandag vertrek ik naar Chigago, inmiddels al ervaringen daar? Hoop inderdaad dat ik cash mag betalen, heb geen creditcart. Verder ben ik voorbereid, met in mijn favouriten opgeslagen: een instructie hoe ik mijn Sim ga knippen en dit forum om de jailbreak te doen. Nu hopen dat ik alles goed doe!
Weet iemand of je met een Nederlands vodafone abbo gewoon kunt bellen in USA Chigago? |
|
|||
|
|||
Je kan gewoon bellen. Ik belde met mn hi abonnement via AT&T, wel voor de hoofdprijs natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
Mensen, ik wil dit echt ZEKER weten. Want ik heb discussies met me pa of ik de iphone mag meenemen of niet. Gewoon het feit dat me pa niet in problemen wilt komen met de amerikaanse politie en duane enzo... Wat gebeurt er als je wordt tegengehouden? Een iphone meenemen, illigaal of legaal? .... Aub leg heel deze situatie deftig uit
Jannes <3 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Maar in NL moet je niet door metaal detector enzo, dus je kan direct doorlopen? Is dit het zelfde zoals in belgie? Wat als je dat niet aangeeft en ze zien dat?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|