Kopen bij FromUS2EU - deel 2 discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb er 1 besteld bij usa2ned, 403 euro voor eentje van 16 GB (zonder BTW)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb er 1 besteld bij usa2ned, 403 euro voor eentje van 16 GB (zonder BTW)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb nu juist een mailtje van Hans gekregen (USA2ned), hij is eindelijk bij hem aangekomen, maandag gaat hij hem naar mij opsturen via USPS
De kosten zijn 499 $ + 8,25 % BTW voor de iphone 15 $ service fee 15 $ bankonkosten 25 $ Transportkosten USPS (inc 250 $ verzekering) heb ondertussen ook al een foto gekregen van hem (1 van de 2 is van mij) Heeft er iemand hier op dit forum ook 1 via hem besteld ? Laatst gewijzigd door soulshaker; 01-03-08 om 17:06. |
|
|||
|
|||
Ik stuur meteen mailtje naar hem, kan hem over 2 maandjes zelf in London kopen maar met de wisselkoers is het alleen al 90 euro goedkoper, en bespaar ik waarschijnlijk 1,5 maand tijd.
|
|
|||
|
|||
Heb je al een e-mailtje terug van hem? Is hij te vertrouwen denk je? En wat bedoel je met bankonkosten?
|
|
|||
|
|||
de bankonkosten moet je betalen als Hans dit moet betalen met zijn eigen creditcard, als je met je een eigen credit card betaald moet je dit niet betalen. Ik heb al een heleboel mails van hem terug gekregen,LEES mijn vorig post eens, hij is echt te vertrouwen hoor
|
|
|||
|
|||
Ik heb je post ook wel GELEZEN, maar zoveel informatie heb je nou ook niet gegeven. Heb je bepaalde kosten gedeeld met iemand, of niet?
|
|
|||
|
|||
Nee, ik heb geen kosten gedeeld
|
|
||||
|
||||
wanneer zou je hem binnen krijgen dan?
|
|
|||
|
|||
Normaal gezien, volgende week, ik heb de standaard usps genomen, dus pak maar ongeveer 10-14 dagen
|
|
||||
|
||||
@ Soulshaker
heb je ook een tracking gebeuren gekregen? dus dat je kan zien waar het pakketje is enzo? |
|
|||
|
|||
Ja, ik heb de code van Hans gekregen, maar tot nu toe(na 2 dagen bijna) staat er alleen nog maar dit
Your item was accepted at 12:57 PM on March 3, 2008 in BUFFALO, TX 75831. Information, if available, is updated every evening. Please check again later. |
|
||||
|
||||
hmm oke..
naja zal wel goedkomen. lijkt me wel betrouwbaar gebeuren zo ook aan de Hyves te zien van hun bedrijfje |
|
|||
|
|||
hij is in ieder geval niet bereid om het veilig via ebay te laten verlopen, je moet echt vooraf betalen. Ik wou het via de kopersbescherming van eBay doen, maar het werd hem even te veel werk:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik volg dat van soulshaker even
en als hij een Iphone afgeleverd krijgt.. met de kosten en alles erop en eraan zoals verteld werd. dan bestel ik het via deze weg.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Via de site van USA2ned kan je toch zien dat hij ook via paypal wil versturen, waarom heb je dit niet gevraagt, trouwens hoeveel iPhones wou je aan hem bestellen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wou overigens ook maar 1 iPhone 16GB bestellen hoor... |
|
|||
|
|||
Al een update van je trackingnummer soulshaker?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dat duurt wel erg lang dan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Kopen bij FromUS2EU | iCulture | Koopinformatie USA | 582 | 15-10-07 11:38 |
Prijsstelling FromUS2EU | partyfart | Archief | 4 | 13-10-07 13:56 |
|
|