iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone Dev Team presenteert: Pwnage (Final) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/10280-iphone-dev-team-presenteert-pwnage-final.html)

Amp. 12-04-08 12:48

Ach, ik zei ook al eens in IRC, wat als cmw jullie gewoon naait en geen Winpwn uitbrengt.
Iedereen was zooo pissig op me toen :D
Wordt gewoon leuk, die cmw probeert lekker donaties te scoren enzo

AcidDeath 12-04-08 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 97110)
Wordt gewoon leuk, die cmw probeert lekker donaties te scoren enzo

beetje zielig dan toch. mensen die echt willen doneren zullen ook doneren moest hij het snel uitbrengen, en het niet rekken.

Amp. 12-04-08 14:53

Mja, ik ga niet doneren als hij te lui is om er vaart achter te zetten :D
Straks gaat hij ook nog zeggen dat ie meer geld nodig heeft voor dev :p

Maar tbh, hijs een week overtijd, ik hoop dat hij onderhand alle bugs eruit heeft

stef1234 12-04-08 14:58

komt er voorlopig niet hij heeft weer een nieuwe bug (smoes)
resize werkt schijnbaar niet dus geen release

waarom smoes

resize kan ook met de bosstool

denk niet dat de tool voor windows gebruikers snel komt

MCNO 12-04-08 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 93127)
Voor de mensen die zijn of haar bootloader hebben geupgrade naar 4.6:
Je kunt Bootneuter gewoon weer verwijderen. Signaal blijf je houden.

FF voor de zekerheid, ik kan in de Iphone met Uninstall dit verwijderen, of de .app dmv ftp benadering?

Blijft de BL dan gewoon 4.6?

Destiny 12-04-08 16:08

Als je via installer hebt geinstalleerd ook gewoon deinstalleren via Installer.

Ja je houdt bootloader 4.6 :)

dennis9920 12-04-08 16:09

Update 4/12/08

So another "quick" update to let you know that i am pretty much done. I'm trying to resolve one last issue with the partition
information in the disk images. Seems that some times it gets corrupted and i have no idea why. As soon as this is fixed you
shall see a release

zo te lezen komt Winpwn er aan.

Destiny 12-04-08 16:14

hoevaak is dat al gezegd :p

dennis9920 12-04-08 16:15

ja da klopt hoop dat nu wel waar is hijs al meer dan 1.5 weken te laat

ButcherJF 12-04-08 16:19

Geduld is een schone zaak....
Misschien niet zo handig van hem om te hoge verwachtingen te wekken vwb de realeasedatum. In dat opzicht niet echt Apple-ish :)

Aan de andere kant vermoed ik dat een aantal die hier nu zo op hem afgeven elkaar straks verdringen om de eerste te zijn.....en vervolgens vergeten aan wie ze te danken hebben dat ze de volledige controle hebben over hun iPhone.

Kijk bijv. naar het commentaar wat er was/is op iFoneguide, ook daar vaak stank voor dank. Klagen als er eens iets niet lukt en doneren: ho maar.

Hoe zat dat ook weer met die stuurlui :rolleyes:?

ps: sorry mensen, moest er even uit. Ook ik ben heel benieuwd uiteraard, maar om daarom nu zó te reageren?

HowowcanIgo 12-04-08 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 97212)
Geduld is een schone zaak....
Misschien niet zo handig van hem om te hoge verwachtingen te wekken vwb de realeasedatum. In dat opzicht niet echt Apple-ish :)

Aan de andere kant vermoed ik dat een aantal die hier nu zo op hem afgeven elkaar straks verdringen om de eerste te zijn.....en vervolgens vergeten aan wie ze te danken hebben dat ze de volledige controle hebben over hun iPhone.

Kijk bijv. naar het commentaar wat er was/is op iFoneguide, ook daar vaak stank voor dank. Klagen als er eens iets niet lukt en doneren: ho maar.

Hoe zat dat ook weer met die stuurlui :rolleyes:?

ps: sorry mensen, moest er even uit. Ook ik ben heel benieuwd uiteraard, maar om daarom nu zó te reageren?

Ik ben ook van die mening.
Ik zou het zelf ook niet kunnen dus ik ben extreem dankbaar dat er mensen zijn die deze software ontwikkelen en gratis ter beschikking stellen.

HowowcanIgo

Meyotch 12-04-08 16:39

Ach er zijn altijd zeikerds die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Zelf had ik op dit forum, met succes, twee keer een inkoopactie georganiseerd en toen zaten er ook een paar grote zeikerds tussen.

Jongens, de bootneuter is gewoon beschikbaar en anders moet je maar op een Mac gaan werken, werkt ook veel beter.

Amp. 12-04-08 17:17

^^ tja ik loop ook gewoon te muggenziften :P
Te veel mensen nemen dingen te serieus.. echt waar, kijk eens op IRC.

:) en ik loop helemaal niet te zeiken over de release date, ik wacht wel, mn iphone werkt prima na ZiPhone en ik wil WinPwn alleen maar voor custom bootimage!

macfreaker 12-04-08 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 97252)
^^ tja ik loop ook gewoon te muggenziften :P
Te veel mensen nemen dingen te serieus.. echt waar, kijk eens op IRC.
:) en ik loop helemaal niet te zeiken over de release date, ik wacht wel, mn iphone werkt prima na ZiPhone en ik wil WinPwn alleen maar voor custom bootimage!

Volgens de screenshots die ik heb gezien zal de windows versie zeker de moeite waard zijn en meer bevatten dan de mac versie. Kunnen wij dan misschien een beetje jaloers zijn.

Stiruam 12-04-08 18:11

Hehe k kan niet wachten xD

Greetz, Stiruam

stef1234 12-04-08 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam (Bericht 97274)
Hehe k kan niet wachten xD

Greetz, Stiruam


iedergeval niet meer vandaag :eek:

batalhador 12-04-08 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stef1234 (Bericht 97283)
iedergeval niet meer vandaag :eek:

hoebedoel je?

ArB 12-04-08 19:25

Citaat:

Update 4/12/08 (yay update 2)

So a lot of people have told me there is other sites that are trying to profit with ads/donations by posting content from my site
( cough cough broomvideos ) This is the ONLY offical site for winpwn. I have posted some stuff on Iphone Linux
But normally i will post here. All updates are posted here first!
To the people that clone my site. Please don't, you're not helping... just leeching off other peoples hard work!
update op de site.

Dazzle 12-04-08 19:27

Op de IRC van WinPwn zeggen ze het volgende : We all think WinPwn will be availabe Tuesday, dit is natuurlijk nog niet zeker,maargoed, Dinsdag lijkt mij wel mooi :D

Michael 12-04-08 19:32

Omdat die sukkel van een cmw iedere keer wel weer een smoes heeft voor een nieuwe bug en daarom niet released. Maar doneren mag wel want daar heeft hij wel tijd voor.
En ik ben echt niet zo sceptisch hoor maar iemand die al meer dan een week zegt ieder uur zowat een tool te releasen, waarvan een groot deel van de code tot zijn beschikking is, let wel NIET ZELF GEMAAKT MAAR DOOR HET DEV_TEAM EN DE JONGENS VAN ILIBERTY, maar wel heel vaak zijn site kan aanpassen en vooral de donatie knop steeds vaker en beter in beeld weet te brengen. Verder als je niet niet oppast steeds weer die vervelende reclame pop-ups om je oren krijgt wanneer je zijn wiki of download pagina bezoekt. Kwam met een tool iBooter geheten maar die bleek tie te hebben gejat van GeoHot.
En mij hoor je niet klagen Ik heb al gepowned met de mac versie 2.0 erop gehad en bsd en al die dingen gewoon uit de installer gehaald net zo makkelijk.
Wat mij vooral stoort is dat hij iedereen aan een lijntje houdt. En als je daarover zeikt dan komt hij met het dreigement dat hij niks gaat releasen.
En wat die plaatsjes aangaat Die kan ik ook te voorschijn toveren zonder uberhaubt een app te hebben. Photoshop is your man.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:18.