1.1.3 naar 1.1.4 nu iTunes alleen nog 2.0 aanbiedt discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) *Weet niet zeker of dit de juiste plaats is voor mijn vragen, mijn excuses als het misplaatst is. Tevens kon ik geen soortgelijke topic vinden.* ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1.1.3 naar 1.1.4 nu iTunes alleen nog 2.0 aanbiedt
*Weet niet zeker of dit de juiste plaats is voor mijn vragen, mijn excuses als het misplaatst is. Tevens kon ik geen soortgelijke topic vinden.*
Ik wilde mijn iPhone van 1.1.3 naar 1.1.4 upgraden, maar er wordt op iTunes alleen nog 2.0 firmware aangeboden en die durf ik nog niet aan. Kan iemand mij misschien helpen? Klopt het misschien dat je van 1.1.3 direct naar 2.0 moet upgraden en dan moet downgraden naar 1.1.4? Even wat gegevens: -iPhone 8 gb -1.1.3 fw -gejailbreaked met ZiPhone -iTunes 7.6.2.9 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
gewoon van 1.1.3 naar 1.1.4 gaan, kijk hier voor je 1.1.4 firmware.
je kan ook beter iLiberty+ of WinPwn kunnen gebruiken ipv ZiPhone
|
||||
|
||||
Je moet even zoeken, want dit wordt echt uitgebreid gesproken op het forum
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
YouTube gaat alleen nog maar naar de normale site | batumulia | iPhone Apps | 3 | 18-01-11 20:26 |
[3g] geluid alleen nog via koptelefoon | jakeh | iPhone algemeen | 2 | 01-02-10 22:20 |
iPhone wil alleen nog maar in iTunes herkend worden. | Donstil | iTunes | 2 | 01-11-09 23:08 |
Na herstellen 3g alleen nog noodoproepen | devned | Archief | 5 | 12-11-08 22:31 |
Alleen nog via Wi-Fi verbinding | Mikeeeay | Wi-Fi | 7 | 06-10-08 23:20 |
|
|