//

Modborrel

Modborrel discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Aan de medemods. Ik deel dus dezelfde mening als Bomans. Het gaat em inderdaad niet om een slechte datum maar gewoon om de tijd die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-09-08, 12:46
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Aan de medemods. Ik deel dus dezelfde mening als Bomans. Het gaat em inderdaad niet om een slechte datum maar gewoon om de tijd die er moet ingestoken na een werkdag om dan nog die afstand af te leggen na een werkdag. Ik werk bvb tot 17u30 en dan is het volle spits in brussel (waar ik werk) alsook in Antwerpen ( waar ik door moet) om dan misschien maar pas om 9 uur aan te komen. Sorry hoor, ik ben niet van slechte wil maar we moeten ergens een grens trekken. Ik hoop op jullie begrip omtrent deze mening.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 04-09-08, 13:01
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Zelfde mening als mijn medelandgenoten. Is een beetje ver voor een Moddrank/vergadering. Begrijp het niet verkeerd maar ik doe voor mijn hobby al zo wie zo 35.000 km per jaar. Dus spendeer zo wie zo al wat tijd in de wagen maar dit kan ik echt thuis niet verkopen
Zeker op weekdagen geen tijd hiervoor.

Brussel is een mooie stad hehehe....
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #43  
Oud 04-09-08, 17:31
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

half 8 ga ik ook sowieso niet redden op een doordeweekse dag.
  #44  
Oud 04-09-08, 17:43
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Hmmm, niet iedereen zal dus aanwezig (kunnen/willen) zijn om verschillende redenen. Ben benieuwd wat hier nu uit gaat komen.

Ik ben best bereid om voor mijn hobby 1 avond te spenderen aan een meeting. Hobby's kosten nu eenmaal tijd (en geld ).
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #45  
Oud 04-09-08, 18:02
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

ow, ik kan me goed voorstellen dat je niet erg veel zin (lees ook tijd er voor over) hebt om 400km te rijden en een avond van huis te zijn.
Ik ben zelf komende maanden ook erg druk met cursussen, kinderkamer inrichten en babykamer opnieuw verven, maar goed, ik heb er (wanneer het me uitkomt) wel een avondje voor over om de gezichten achter de nicknames te zien, en ff bij te kletsen.

Het moet alleen niet heel erg laat worden, aangezien ik nog 1 uur en 45 mins vanaf Breda naar huis zal moeten rijden en de volgende dag de wekker weer om 6:15 staat
  #46  
Oud 04-09-08, 22:08
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Hoi all,

Het zou jammer zijn als we niet een overgroot deel van de mods bijeen krijgen, juist nu we toch wel van plan zijn om eens goed over het beleid te spreken. Aan de andere kant begrijp ik het ook wel; we hebben ook nog een niet virtueel leven zeg maar .

We moeten echter wel verder lijkt me.
Als het moeizaam wordt voor de mods uit het Zuiden, dan is er niet zo heel veel reden meer over om nog naar Breda af te reizen. Ik stel dan ook voor om alsnog Amsterdam te kiezen, bij voorkeur een met de auto en openbaar vervoer goed bereikbare locatie.

Blijft dat er wel spijkers met koppen geslagen moeten worden, we zullen, nu het er op lijkt dat niet iedereen er kan zijn, dan op een andere manier voorbereiden stel ik voor JP.
  #47  
Oud 04-09-08, 23:54
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Uiteraard kiezen wij ook liever voor Amsterdam (al is het maar omdat wij dan eens niet zo'n afstand hoeven te reizen ). Ik respecteer de keuzes, maar we gaan tijdens deze bijeenkomst wel spijkers met koppen slaan (zoals Rene mooi verwoordt), dus als je inspraak wilt hebben is dit de meeting om dat te laten horen. Face-to-face overleg werkt hiervoor toch het beste, want online worden over het algemeen veel te weinig knopen doorgehakt. Vandaar mijn aandringen om elkaar live te ontmoeten (naast dat het ook altijd supergezellig is).

Kan iedereen zich vinden in Amsterdam en wellicht dan een vrijdagavond?
  #48  
Oud 04-09-08, 23:56
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ik ben van de partij.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #49  
Oud 04-09-08, 23:58
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Ik vind het prima hoor
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #50  
Oud 05-09-08, 00:07
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Vrijdagavond kan ik niet. Moet werken
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #51  
Oud 05-09-08, 00:09
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Deze combinatie - van vrijdag en Amsterdam - klinkt naar mijn idee erg goed.
Maar ondanks in eerste instantie dichtbij de in-gang-zetting van deze bijeenkomst te zitten, heb ik er plotseling weinig vertrouwen in dat ik er bij kan zijn. Aangezien de gezondheid van mijn vader, die al niet zo best lag, vandaag plotseling (weer) zeer verslechtert is durf ik niets toe te zeggen.

Ik zou zeggen plan het maar in en ik ga kijken! Het lijkt mij erg gezellig, en productief!

EDIT: Misschien een idee om via datumprikker.nl een datum te kiezen? (was mijn opzet om dit te regelen)
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
  #52  
Oud 05-09-08, 02:16
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sossienl Bekijk bericht
Maar ondanks in eerste instantie dichtbij de in-gang-zetting van deze bijeenkomst te zitten, heb ik er plotseling weinig vertrouwen in dat ik er bij kan zijn. Aangezien de gezondheid van mijn vader, die al niet zo best lag, vandaag plotseling (weer) zeer verslechtert is durf ik niets toe te zeggen.
We zullen voor je vader duimen Stefan!
Citaat:
EDIT: Misschien een idee om via datumprikker.nl een datum te kiezen? (was mijn opzet om dit te regelen)
Inmiddels gedaan (hoop niet dat het veel spam oplevert). Ik heb het overigens naar iedereen gestuurd, dus ook als ik eigenlijk al weet dat je niet gaat komen. Neem in ieder geval even de moeite om dat aan te geven Thanks alvast.
  #53  
Oud 05-09-08, 07:14
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Sterkte Sossie.

Het is altijd moeilijk, een datum prikken. Heb het lijstje ingevuld, maar was al weer stiekem uitgegaan van de eerstgenoemde datum, de 11de. Die heb ik nu vrij, evenals de woensdag daarop (zucht).

Ik wordt soms geleefd door een agenda die al weken van tevoren vol staat (niet erg hoor, zelf voor gekozen en voor het goede doel). Dat maakt het plannen van dit soort evenementen niet altijd even gemakkelijk, zeker daar ik gelet de drukte het weekend als ongeveer heilig beschouw.

Laten we maar zien, hoop dat we er uit komen.

René
  #54  
Oud 05-09-08, 08:59
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Helaas.... vrijdag avond en amsterdam is voor mij om meerdere redenen geen goed idee. Dus dan haak ik af.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #55  
Oud 05-09-08, 09:04
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ik heb datumprikker ook ingevuld, volgende week vrijdag zou ik op zich kunnen, maar dat zou niet echt mijn voorkeur zijn.
Dan moet ik nml van huis vertrekken, en niet vanaf mijn werk, en dat scheelt me al snel 40-50 minuten reizen.
Doordeweeks kan ik vanuit mijn werk die kant op komen en dat scheelt voor de heenweg een hoop.
  #56  
Oud 05-09-08, 09:38
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

datrumprikker ingevuld, maar tot nu toe is de hoogste score 38 %
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #57  
Oud 05-09-08, 15:50
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Het schiet inderdaad niet erg op zo :-( Is het de locatie? Het tijdstip? Ik heb al niet meer de illusie dat ik iedereen tegelijk zover krijg, maar dat is wel heel bedroevend. Moeten we toch Breda doen of maakt dat voor het stemmen niet uit? Ik hoef niet per se 20:00 aanwezig te zijn als 21:00 een veel beter tijdstip blijkt, maar dan is het gevaar weer dat je alles gehaast moet gaan bespreken omdat iedereen ook op tijd weer thuis wil zijn. Als iemand nieuwe suggesties heeft heel graag, want dit gaat op deze manier niet werken
  #58  
Oud 05-09-08, 16:29
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Misschien een zondagavond?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #59  
Oud 05-09-08, 16:34
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Het weekend is geen optie voor mij. Amsterdam is nog steeds een goed idee maar dan rond 19:30. Ik wil het namelijk niet te laat maken omdat ik de volgende dag moet werken, tenzij het een vrijdagavond wordt.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #60  
Oud 05-09-08, 16:57
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Op een zaterdag-dag zou voor mij dan wel kunnen passen in Breda
Vrouwtje zou dan kunnen winkelen ofzo... samen wat gaan eten...Maar deze maand zie ik dat zo niet meer zitten. Voor ons is het bijna ondoenbaar een dag in de week of dan ook een avond. We zijn zo wie zo maar één avond per week in onze woning...en om dan nog -eigenlijk- snel snel naar Nederland te rijden...

Voor de Belgische Mods is een Zaterdag mss handiger? Arb zei het al ; there is live beyond iPhone.No matter how much we love him

Zelf zou ik ook graag de gezichten achter de namen willen zien maar het is vrijwillig en het moet doenbaar blijven ( verkeer ,file, dagen,tijden...short notice)
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.

Laatst gewijzigd door colliehome; 05-09-08 om 16:59.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.