//

Carrier update

Carrier update discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit de juiste plek is om te vragen, dus moest het fout zijn, alvast mijn excuses Ik koppelde vanmorgend mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-11-08, 10:01
Sonicje Sonicje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Schilde
Berichten: 67
Standaard Carrier update

Ik weet niet of dit de juiste plek is om te vragen, dus moest het fout zijn, alvast mijn excuses

Ik koppelde vanmorgend mijn iPhone aan voor het één en ander van liedjes over te brengen toen ik een melding kreeg dat er een update was voor de 'carrier'.

Maar nu zit ik met de vraag, als ik deze installeer, ga ik dan mijn unlock kwijt geraken?
De vorige keer bij de update naar 2.0 was er de zelfde melding en die gaf geen problemen (bij mij) bij het installeren.

Ik weet niet of het van belang is, maar ikzelf zit op het Belgische netwerk Mobistar.

Alvast bedankt voor de reacties

Kind regards,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-11-08, 10:04
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

was dat een melding in iTunes? Dan gaat het waarschijnlijk om de 2.2 update. Als je geen jailbreak of gelockte iPhone hebt is er geen reden om de update niet te doen. Heb je wel een jailbreak is het even wachten op de eerste signalen van Dev. en co.
  #3  
Oud 16-11-08, 10:20
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Dat is geen 2.2 update maar de instelling van Tmob. Je kan het gewoon negeren als je wilt en heb je een legale iPhone dan kan je de update gewoon accepteren. Volgende keer beter zoeken want is al beschreven op dit forum.

Slotje dus.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Carrier Settings Update damnet iPhone algemeen 3 25-09-10 01:29
Carrier update downloaden? heijtink Odido (T-Mobile) 2 19-01-10 02:12
iPhone 1e gen.: Carrier Update / Aanbieder update f1aap Unlock 40 22-09-08 10:28
Carrier update gelukt? iklaas Archief 2 10-08-08 15:15
Carrier settings update ? tweeg Archief 1 21-07-08 21:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:21.