//

iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT

iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Een stuk of zestig zijn ze in ieder geval kwijt omdat mensen de verplichting aangaan dat ze er eentje halen. Voor de rest is het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 29-09-07, 11:38
Nico Nico is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 8
Standaard

Een stuk of zestig zijn ze in ieder geval kwijt omdat mensen de verplichting aangaan dat ze er eentje halen. Voor de rest is het dan idd wachten tot de 1.1.1 uit Duitsland en het mogelijk wordt hem te unlocken. Wat je dan idd zult zien is dat de Iphone goedkoper aangeboden gaat worden. Ik hoop voor jullie dat de Iphone over oude firmware beschikt, anders zitter er heel veel nadelen aan. Niet alleen omdat je hem nog niet kan gebruiken maar ook omdat tegen de tijd je hem wel zou kunnen gebruiken de Iphone in prijs is gedaald. Maar beschikt de Iphone over de oude firmware, dan heb je mazzel. Zo is het spel, dat is de gok
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 29-09-07, 11:41
orf orf is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ltriples Bekijk bericht
Toevoeging van absoluut 0, lezen kunnen we allemaal, dus aub zeg iets nuttigs of houd je mond.
Doe even normaal aub.

Ik reageerde op dit bericht:

Citaat:
Ik vind trouwens dat Evolution IT ons best van te voren kan vertellen welke firmware erop zit, voor de deal door kan gaan. Zij hebben immers in totaal 200 stuks besteld, waarvan er zo'n 60 voor ons zijn. Voor die andere 140 lopen zij zelf ook het risico.

Dus: maandag -> firmware 1.0.2 ? 60 bestellingen uitvoeren a 475 euro
maandag -> firmware 1.1.1. -> cancel 60 bestellingen, verkoop 200 iPhones a 535 euro per stuk

Er zijn ook wettelijke regels voor dit soort zaken !
  #183  
Oud 29-09-07, 11:41
Applefan Applefan is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 13
Standaard

Herroepingsrecht of zichttermijn
Bij elke overeenkomst op afstand heeft u zeven werkdagen de tijd om de overeenkomst in te trekken zonder betaling van een boete of opgave van redenen. Dit wordt ook wel herroepingsrecht of zichttermijn genoemd. U moet ten hoogste de kosten voor het terugzenden van de goederen betalen. De termijn om de koop ongedaan te maken gaat in op de dag dat u de goederen ontvangt. In een aantal gevallen kunt u het herroepingsrecht niet uitoefenen.
Dit staat in de wet, en mobiele telefoons staan niet op de uitzonderingslijst.

Maar goed eerst maar afwachten of het idd versie 1.1.1 is.
  #184  
Oud 29-09-07, 11:43
ilya ilya is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 85
Standaard

oke ik lees dit allemaal en ik begin mij een beetje te ergeren
als er geen duidelijk heid is over als ik een WERKENDE iphone krijg lees goed
WERKENDE in nederland dus unlockbaar ga ik geen lees goed GEEN 475 euro betalen voor een telefoon die ik pas halverwege eind november kan gebruiken
ik heb zover ik weet nergens mijn handtekening ondergezet dus ben ik nergens tot verplicht, los van het feit dat het recente nieuws van de firmware update de hele situatie heeft veranderd. dus er is zowiezo al sprake van een andere omstandigheid.

ik denk dat ik ook voor alle andere mensen spreek die hun iphone hebben besteld dat zij wel een andere keuze hadden gemaakt als zij op het moment van het plaatsten van hun bestelling op de hoogte waren van deze ontwikkeling.
  #185  
Oud 29-09-07, 12:03
Johan Johan is offline
• iOS 1.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 22
Standaard

Daar ben ik het volledig mee eens met ilya, ik wil ook wel eens duidelijkheid hoe het zit met de bestelling.. Voordat dit allemaal bekend werd heb ik mezelf aangemeld, maar ik begin nu toch echt te twijfelen.

Graag wat meer duidelijkheid van EvolutionIT
  #186  
Oud 29-09-07, 12:05
ssteins ssteins is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Applefan Bekijk bericht
Herroepingsrecht of zichttermijn
Bij elke overeenkomst op afstand heeft u zeven werkdagen de tijd om de overeenkomst in te trekken zonder betaling van een boete of opgave van redenen. Dit wordt ook wel herroepingsrecht of zichttermijn genoemd. U moet ten hoogste de kosten voor het terugzenden van de goederen betalen. De termijn om de koop ongedaan te maken gaat in op de dag dat u de goederen ontvangt. In een aantal gevallen kunt u het herroepingsrecht niet uitoefenen.
Dit staat in de wet, en mobiele telefoons staan niet op de uitzonderingslijst.

Maar goed eerst maar afwachten of het idd versie 1.1.1 is.
Nou dan, zien jullie zelf hoe het werkt
  #187  
Oud 29-09-07, 12:39
EnderQ's schermafbeelding
EnderQ EnderQ is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 24
Standaard To unlock or no to unlock...

Ik heb bewust nu nog wel gekozen hopelijk nog net op tijd voor oude firmware, anders heb ik komende tijd wat te doen...
  #188  
Oud 29-09-07, 12:40
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Als de Evolution iPhone V1.1.1 bevat heb je pech. Tegen de tijd dat een unlock functie goed werkt is al lang de UK (en Duitse) versie beschikbaar. Op die toestellen heb je wel de internationale mogelijkheden wat blijkbaar op de US iPhone niet is.
  #189  
Oud 29-09-07, 12:50
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard

Volgens mij is het alsvolgt:

Wij (de meeste althans) hebben hier een iphone besteld met "oude" firmware (immers 1.1.1 was er toen niet)

Als EvolutionIT de iphone levert met versie 1.1.1, leveren zij dus niet wat wij besteld hebben!

EvolutionIT kom aub met een reactie/oplossing/voorstel, jullie begrijpen ook wel dat wij hier mee zitten.

Laatst gewijzigd door MP3-junky; 29-09-07 om 12:56.
  #190  
Oud 29-09-07, 12:52
EnderQ's schermafbeelding
EnderQ EnderQ is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 24
Standaard Glazen bol

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pwain Bekijk bericht
Als de Evolution iPhone V1.1.1 bevat heb je pech. Tegen de tijd dat een unlock functie goed werkt is al lang de UK (en Duitse) versie beschikbaar. Op die toestellen heb je wel de internationale mogelijkheden wat blijkbaar op de US iPhone niet is.
Mooie glazen bol heb je . Mijn glazen bol zegt mij dat deze firmware binnen een maand of is te downgraden of op een andere manier ge-jailbraiked is.
  #191  
Oud 29-09-07, 13:12
bitje bitje is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EnderQ Bekijk bericht
Mooie glazen bol heb je . Mijn glazen bol zegt mij dat deze firmware binnen een maand of is te downgraden of op een andere manier ge-jailbraiked is.
hmm... ok stel dat het 1 maand is.. waarom zou je het dan nu kopen als het over 1 maand ook in duitsland voor veel minder te koop is en met echte garantie... omdat je het dan 30 dagen eerder dan de rest kan gebruiken... verder niks... en als dat er niet meer is omdat je ook als de rest op een nieuwe unlock moet wachten.. wat heeft het dan nog voor nut?

Als je toch op een nieuwe unlock moet wachten... Als ik EvolutionIT was zou ik blij zijn als ik de Iphones zonder
verlies zou kunnen verkopen (400 euro?) en dan ermee stoppen... Winst erop maken zit er niet meer in. Heb je dan
ook geen gezeur meer van klanten.

De iPhone zal in Duitsland via de T-Mobile winkel en online via de Apple website en T-Mobile website verkocht worden, voor een bedrag van 399 euro.

Laatst gewijzigd door bitje; 29-09-07 om 13:35.
  #192  
Oud 29-09-07, 13:27
Patrickvn Patrickvn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Gennep
Berichten: 18
Standaard

Bitje,

Zoals het er nu uitziet is de nieuwe software versie 1.1.1 niet het zelfde als de 1.1.1 versie die ze "waarschijnlijk" in Duitsland en Engeland gaan leveren.

Apple kennende zullen ze voor dat de iPhones naar Duitsland en Engeland komen alweer een update gehad hebben.

Het is gewoon hopen dat de "oude" software op de bestelde iPhones staat, anders hebben we nog wat te hacken he

Alleen hoop ik zelf wel dat ze eventueel een oplossing vinden op de nieuwe software te activeren zodat je hem wel als ipod kan gebruiken als we toch de nieuwe krijgen.
  #193  
Oud 29-09-07, 13:30
EnderQ's schermafbeelding
EnderQ EnderQ is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bitje Bekijk bericht
hmm... ok stel dat het 1 maand is.. waarom zou je het dan nu kopen als het over 1 maand ook in duitsland voor veel minder te koop is en met echte garantie... omdat je het dan 30 dagen eerder dan de rest kan gebruiken... verder niks... en als dat er niet meer is omdat je ook als de rest moet wachten.. wat heeft het dan nog voor nut?
Als je zonder een belachelijk hoge maandlasten deze telefoon wil hebben bijvoorbeeld bij een provider die wel dekking heeft moet de 1.1.1 firmware ook bevrijd worden.... prepaid of los is hij waarschijnlijk niet koopbaar hier.
Minder betalen is = 400 euro tov van deze aktie 475 met de kans nu dat het wel de goede firmware is...
Losse verkoop via apple store en een snelle hack zou het een nu een mindere keuze maken. Maar ik heb de gok genomen ivm een goede kans op oude firmware.

Laatst gewijzigd door EnderQ; 29-09-07 om 13:40.
  #194  
Oud 29-09-07, 13:36
Patrickvn Patrickvn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Gennep
Berichten: 18
Standaard

helemaal mee eens.

Het is een Gok maar wat zul je blij zijn als het de oude software is en je hem meteen kunt gebruiken.

Maar het blijft een gok.
  #195  
Oud 29-09-07, 13:38
efefes efefes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 62
Standaard

Een Duitse iPhone kopen goedkoper???

De Duitse iPhone is inderdaad € 399,- maar wel in combinatie met een tweejarig T-Mobile abonnement waarvan de prijsstelling nog niet bekend is gemaakt. Dit zal echter ongetwijfeld een combinatie zijn van webnwalk en bellen. Als je daarmee in Nederland belt krijg je wel de roamingtarieven van T-Mobile Duitsland voor je kiezen ongetwijfeld en daar word je echt niet blij van. (Minstens € 0,58 per minuut bellen of gebeld worden in NL)

Daarnaast, een Nederlandstalige iPhone hoef ik niet, Engels is prima, maar wat nu als de menu's etc in het Duits zijn van de Duitse iPhone? Dat lijkt me nu pas echt een nachtmerrie.
  #196  
Oud 29-09-07, 14:12
Justus Justus is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 8
Standaard

Alles hangt af van het bestelmoment van Evolution. Ik neem aan dat alle telefoons tot de 1.1.1. release (afgelopen donderdag) zijn afgeleverd met de oudere software versie. Als de telefoons van Evolution dus gekocht en verscheept zijn voor de donderdag dan heb ik er wel een goed gevoel bij.
Aangezien Evolution weet wanneer ze hun bestelling hebben gekocht moeten zij toch een gevoel hebben welke release hun telefoons gaan hebben.

Ik hoop mijn telefoon maandag bij hun te mogen ophalen (niet via deze actie). Is dit niet het geval dan wordt het voor mijn gevoel tricky. Hierbij ga ik er vanuit dat het zo'n 4 dagen minimaal kost om zo'n bestelling naar NL te halen. Dus een telefoon die ik maandag in mijn handen krijg zou van voor de donderdag moeten zijn.
  #197  
Oud 29-09-07, 14:30
Lucas Lucas is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bilzen - België
Berichten: 138
Stuur een bericht via MSN naar Lucas
Standaard

Misschien kan iPhoneclub.nl even contact opnemen en hun vragen wanneer ze besteld hebben en verzonden zijn?
  #198  
Oud 29-09-07, 14:32
ssteins ssteins is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

Beseffen jullie wat 200 telefoons zijn ?

Het gaat hier om een bestelling van 60 000 dollar !
  #199  
Oud 29-09-07, 14:34
ssteins ssteins is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

Hoeveel mensen hebben zich eigenlijk afgemeld tot nu toe ??

Als er zich meer dan 10 mensen hebben afgemeld, zitten we weer op 50, en volgens de voorwaarden loopt de actie tot 8 october. Als er dan minder dan 60 zijn, dan worden deze verkocht aan 495 euro.
  #200  
Oud 29-09-07, 14:37
HackAzz HackAzz is offline
• iOS 4.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 39
Standaard

Vandaag mijn bestelling geannuleerd! Wil het risico niet lopen helaas.
Maar misschien blijmaker voor mensen die op de reservelijst staan. gaat om 3 iphones die nu geannlueerd zijn door mij.

succes aan alle potentiele kopers, en aan de admins van dit board met de actie TOY TOY TOY!

Laatst gewijzigd door HackAzz; 29-09-07 om 14:39.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT Johan Archief 4 31-07-08 13:32
Iphone van evolutionIT.nl Harm Koopinformatie Nederland 14 20-01-08 10:49
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie iCulture Koopinformatie Nederland 162 19-01-08 23:53
Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT iCulture Archief 374 04-11-07 16:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.