activeren na een restore discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hela, ik heb net mijn 3G moeten restoren (3.0) omdat ik een verkeerd progje had geinstalleert via icy. nu wordt mijn iphone niet geactiveerd?... hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
activeren na een restore
hela,
ik heb net mijn 3G moeten restoren (3.0) omdat ik een verkeerd progje had geinstalleert via icy. nu wordt mijn iphone niet geactiveerd?... hij ligt er nu al 10 minuten aan maar geen resultaat.. kan het zijn dat de activatie server traag is, of kan het probleem ergens anders liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt een onmogelijke combinatie in je profiel, een 3G met 1.1.4
Ik ga er vanuit dat je wel een 3G hebt. Draai redsn0w en daarna ultrasn0w en je hebt zowel een jailbreak als een unlock. Eventueel eerst herstellen (shift - herstellen) via iTunes naar 3.0.
|
|||
|
|||
euh... whoops.. ik zal het aanpassen in mijn profiel...
ik heb mijn iphone de hele nacht aan itunes laten liggen en vanochtend was ie geactiveerd |
|
||||
|
||||
Goed om te horen.
Nu kan deze discussie wel beëindigd worden // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Wat doet een restore? | posttoast | Jailbreak | 8 | 15-02-11 16:21 |
Even een restore uitvoeren¿¿ | wijbosch | Archief | 1 | 10-05-09 22:33 |
Hoe lang duurt een restore? | stenito | Archief | 5 | 29-07-08 14:18 |
restore opnieuw activeren | soboer | Archief | 2 | 17-03-08 19:52 |
Restore file op een Mac | Freek | Archief | 0 | 18-12-07 23:27 |
|
|