//

Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT

Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ssteins mp3 junky, was jij er vroeg bij ? Hebben mensen die morgen gaan nog kans dat er 1.0.2 in zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 03-10-07, 19:03
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ssteins Bekijk bericht
mp3 junky, was jij er vroeg bij ? Hebben mensen die morgen gaan nog kans dat er 1.0.2 in zit ?

Ze hebben blijkbaar een btw bon gemaakt, kun je kijken of daar al je serienummer opstaat ?
ik was er rond 15:00u (samen met iemand uit belgie wie was dit?)

op de bon staat geen serienr.

Ik heb hem overigens alleen geactiveerd. Wacht toch ff tot er een goede unlock is voor 1.1.1, voordat ik de baseband ga herschrijven. Duurt me dit te lang, kan ik alsnog unlocken.

Laatst gewijzigd door MP3-junky; 03-10-07 om 19:05.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 03-10-07, 19:09
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

@mp3junky ik was rond 14.00 (fw1.1.1). Dus heb jij geluk gehad dat ze aan jou toevallig een iPhone met fw 1.0.2 hebt gegeven.

Lucky bastard

Ach, ik wacht gewoon. Heb wel vertrouwen in dat er een oplossing komt.
  #163  
Oud 03-10-07, 19:18
Tinus's schermafbeelding
Tinus Tinus is offline
iPhoneclub Held
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eelde
Berichten: 94
Standaard

Ik heb een poging gedaan om hem te unlocken maar tot op heden zonder succes.
Heb m'n iPhone weer moeten resetten naar versie 1.1.1 om uberhaupt weer iets te kunnen doen. (lees tot ik weer een activate iPhone scherm zag)
  #164  
Oud 03-10-07, 19:36
Grooviee Grooviee is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 13
Standaard

Ik had ook een versie 1.1.1. Ik heb geprobeerd hem te unlocken door middel vna iUnlocker, maar dit is niet gelukt. Ik heb hem wel geactiveerd, dus ik kan er van alles mee doen, behalve bellen/SMS/GPRS dus. Nu maar hopen dat er snel een methode komt waarmee we hem kunnen unlocken.
  #165  
Oud 03-10-07, 19:46
Lucas Lucas is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bilzen - België
Berichten: 138
Stuur een bericht via MSN naar Lucas
Standaard

Er is al verschillende keren op gewezen dat een downgrade NIET werkt op een stock 1.1.1 iPhone.
  #166  
Oud 03-10-07, 19:49
Sticky Sticky is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucas Bekijk bericht
Er is al verschillende keren op gewezen dat een downgrade NIET werkt op een stock 1.1.1 iPhone.
Een unlock werkt niet. Een downgrade wel. Vraag het de devvers anders zelf even.
  #167  
Oud 03-10-07, 19:51
Tinus's schermafbeelding
Tinus Tinus is offline
iPhoneclub Held
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eelde
Berichten: 94
Standaard

Nou, na 2 keer nog steeds 0 op het request... hoe heb jij hem geactiveerd Groovie?
  #168  
Oud 03-10-07, 19:51
Johan Johan is offline
• iOS 1.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
Mark, een downgrade naar 1.0.2. vanuit een nieuwe iPhone met firmwareversie 1.1.1 is gewoon niet mogelijk. Als het al zou lukken (wat niet kan), dan nog zou het om zeer beperkte functionaliteit gaan, omdat de modem firmware (baseband) niet kan worden aangepast en er dus niet met de iPhones gebeld kan worden.

Ik heb duidelijk gemaakt dat de actie zou worden gestopt als zou blijken dat firmwareversie 1.1.1 geleverd zou gaan worden. Ik ben blij en opgelucht voor degenen die nog een versie 1.0.2 hebben gekocht, maar degenen die een 1.1.1 hebben voelen zich terecht benadeeld. Dus ik zou graag willen weten welke oplossing EvolutionIT voor hen beschikbaar heeft? De iPhoneclub heeft zich hard gemaakt voor deze inkoopactie en EvolutionIT aan een leuk aantal nieuwe klanten geholpen, om over de exposure nog maar te zwijgen, maar dan verwachten we ook dat onze onderlinge afspraken - die ik ook nog telefonisch met je heb doorgesproken - worden nagekomen.

Graag zou ik dus een officieel standpunt van EvolutionIT horen wat er specifiek voor de klanten die een iPhone met firmwareversie 1.1.1 hebben gekocht wordt gedaan.
Ik ben blij dat je het met me eens bent. Ik vind het allemaal raar (ge)lopen en heb niet gevraagd om een iPhone met FW 1.1.1. De voorwaarden waren ook duidelijk, maar bij EvolutionIT vertelden ze me vandaag dat ze niets hadden gehoord dat het gecancelled zou worden met versie 1.1.1. Dat vond ik toen al vaag gaan.

Maarja, voor mij is het een hoop geld en ik ga niet het risico lopen dat ik straks met een apparaat kom te zitten dat niet eens kan bellen. Ik vind het prima dat alle andere functies het wel doen, maar dan kan ik net zo goed een iPod touch kopen. Waarschijnlijk komt er wel weer een hack, maar dat heeft verder niets te maken met de voorwaarden van deze actie.

Ik heb EvolutionIT ook een paar keer gemaild, maar krijg hele vage mailtjes terug, die mijn vragen helemaal niet beantwoorden.

Het zou mooi zijn als je contact kan opnemen met EvolutionIT en vraagt wat er mee gedaan wordt, want ik ben denk niet de enige. Of ik wil een iPhone met een versie lager dan 1.1.1, of ik wil mijn geld terug.

Misschien zijn er nog mensen die hun iPhone niet opgehaald hebben. Het zou handig kunnen zijn om mijn iPhone over te kopen (hij zit nog geseald en ik heb er niets mee gedaan). Voor mij is het handig, omdat ik er dan mee klaar ben en voor iemand anders, omdat ik misschien dichter bij woon. Maar dan blijft het nog steeds niet kloppen natuurlijk.

Ik wacht af wat er gaat gebeuren.

Johan van Eck
  #169  
Oud 03-10-07, 19:56
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

@groovie, hoe heb je hem geactiveerd?
  #170  
Oud 03-10-07, 19:56
Lucas Lucas is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bilzen - België
Berichten: 138
Stuur een bericht via MSN naar Lucas
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sticky Bekijk bericht
Een unlock werkt niet. Een downgrade wel. Vraag het de devvers anders zelf even.
Ik zeg enkel en alleen wat op hun Wiki staat geschreven.
Daarnaast zie ik verschillende mensen zeggen dat het niet werkt.

Een downgrade van een 1.0.2 -> 1.1.1 -> 1.0.2 werkt wel, maar van wat ik lees een Stock 1.1.1 -> 1.0.2 niet.

Maar goed, ik kan fout zijn natuurlijk.
Probeer mensen er van te behoeden dat ze straks met een birck rondlopen.
  #171  
Oud 03-10-07, 20:22
the0ne the0ne is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 6
Standaard

Helaas ook ik heb fw 1.1.1 heb hem vanmiddag opgehaald
Er zit nu niets anders op dan wachten tot deze geunlocked word.
Tot die tijd kunnen we er voorlopig niets mee doen toch?
@groovie, ook ik wil weten hoe je het gedaan hebt kan ik in iedergaval wel de mp3 speler functie gebruiken.
  #172  
Oud 03-10-07, 20:33
NoiA NoiA is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 31
Standaard

ik vind het wel slecht van die zaak als iemand hier ff snel kan opzoeken waar het week nummer van productie in de serial staat wat gewoon aan de buitenkan achter op de doos staat en dan haarfijn kan vertellen of het een oude of nieuwe firmware is en ze dat daar niet kunnen. Volgens mij hebben ze gewoon gehoopt dat niemand er om zou vragen omdat de weg terug na afname een stukkie moelijker is... Dus ik zou iedereen willen oproepen GOED CHECKEN DIE SERIALS in de winkel misschien zijn er nog wat oudere versies en anders heb je pech of moet je geduld hebben....
  #173  
Oud 03-10-07, 20:35
Grooviee Grooviee is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 13
Standaard

Ik heb mijn iPhone gedowngrade met behulp van de volgende guide:

http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=9021, en eigenlijk meer deze Youtube video: YouTube - How to Downgrade your iPhone from 1.1.1 to 1.0.2 (tutorial). Als je je hieraan houdt, zou het goed moeten gaan.
  #174  
Oud 03-10-07, 20:49
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

hier ook 1.1.1!
  #175  
Oud 03-10-07, 20:52
RamonPouw RamonPouw is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar RamonPouw
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grooviee Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone gedowngrade met behulp van de volgende guide:

Downgrade from 1.1.1 to 1.0.2 PC Version! - Hackint0sh, en eigenlijk meer deze Youtube video: YouTube - How to Downgrade your iPhone from 1.1.1 to 1.0.2 (tutorial). Als je je hieraan houdt, zou het goed moeten gaan.
Dus het werkt wel met een gekochte Iphone 1.1.1 firmware ?
  #176  
Oud 03-10-07, 21:00
marqw marqw is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 66
Standaard ja!

nou ik had dus een foute (39) vandaag gehaald, heb me omgedraait en kreeg een nieuw toestel, met week 38 erop en de goede firmware. de oude was uit de verpakking, deden ze niet moeilijk over... maar nogmaals, ik was net op tijd! dus voor mij hulede voor mark v d griendt, alhoewel ik jullie reactie goed snap!!

heel veel succes voor alle wachtende, ik hoop dat er snel een hack komt!


ps, wie was de jongen uit breda in de smart???
  #177  
Oud 03-10-07, 21:02
Justus Justus is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 8
Standaard

Ik krijg het idee dat er veel nieuwe versies zijn en enkele oude versies.

Ook ik had een telefoon bij dit bedrijf besteld (los van deze actie voor het volle tarief) maar heb deze gelukkig gecancelled. Het duurde mij te lang (vanaf de introductie van versie 1.1.1 waardoor het risico toenam) en de communicatie was niet bepaald helder.
Gisteren dus een andere deal gemaakt met een andere leverancier. Kostte nog een paar eurie meer heb nu wel gewoon een werkende telefoon. En gelukkig maar want ook ik had dan uit deze partij mijn Iphone gekregen.

Nu maar hopen voor iedereen hier dat men snel een manier vind zodat jullie alle functies (bel!) van je Iphone kunt gebruiken.
  #178  
Oud 03-10-07, 21:07
the0ne the0ne is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 6
Standaard

Ik heb net geprobeerd krijg alleen elke keer de fout melding:

"De iPhone iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1).
  #179  
Oud 03-10-07, 21:11
Evolutionit.nl's schermafbeelding
Evolutionit.nl Evolutionit.nl is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 41
Stuur een bericht via MSN naar Evolutionit.nl
Standaard gekeverde iphones

Beste Forum leden,

Vandaag hebben wij tot onze spijt gemerkt dat er tussen de geleverde en werkende iPhones ook versies zitten met een firmware upgrade die helaas niet blijkt te werken. Allereerst, EvolutionIT is hiervan niet op de hoogte geweest, dit is ook voor ons een verrassing. We hebben vandaag ook zgn "39" iPhones werkend gekregen. Dat wil zeggen, tot dit moment. Want ook de unlock hiervoor zal snel komen.

Wij zullen er ALLES aan doen om onze klanten tevreden te stellen! Dit hebben we de hele dag gedaan ( samen de unlock en activatie met klanten doorlopen, iPhones omgeruilt enz enz). Morgen zullen we ons nader beraden hoe hiermee verder te gaan en welke opvolging zal komen.

Mark van de Griendt

PS beste Johan van Eck, je post eerst je commentaar, zonder ons een kans te geven iets te doen. Vervolgens bel je mij en we maken een afspraak, en nu post je weer je commentaar en volgens ons betichten van "vage antwoorden en een vage afhandeling"".
  #180  
Oud 03-10-07, 21:11
Grooviee Grooviee is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RamonPouw Bekijk bericht
Dus het werkt wel met een gekochte Iphone 1.1.1 firmware ?
Ik kan gebruik maken van YouTube, Maps, iPod, Stocks, etc. Echter kan ik er niet mee bellen/SMS-en/GPRS-en. Je kan dus downgraden met behulp van die guide.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Inkoopactie] iPhone 3G dock Tjainie Koopinformatie Nederland 15 06-09-08 20:47
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT Johan Archief 4 31-07-08 13:32
Iphone van evolutionIT.nl Harm Koopinformatie Nederland 14 20-01-08 10:49
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie iCulture Koopinformatie Nederland 162 19-01-08 23:53
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT iCulture Archief 312 02-10-07 05:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:59.