helemaal geen netwerk discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb van een vriend een iphone 1g die ik graag weer werkend voor hem wil krijgen. Op deze 1g zat nog firmware 1.1.3 met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
helemaal geen netwerk
Ik heb van een vriend een iphone 1g die ik graag weer werkend voor hem wil krijgen.
Op deze 1g zat nog firmware 1.1.3 met cydia. ik heb gisteren die oude fw eraf gegooid en nieuwe 3.1.2. erop gezet, daarna blackra1n. Echter, alles doet het perfect, alleen geeft ie helemaal geen netwerk. ik heb met meerdere sims geprobeerd, maar geen resultaat. ik heb ook nog een custom fw gebruikt, 3.1.2. maar ook daarmee geen resultaat, helaas. wat doe ik verkeerd en wat moet ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
even voor de duidelijkheid, bij de oude firmware kon je er wel mee bellen!
|
|
||||
|
||||
Is het een buitenlandse iPhone of anders werk je met een andere provider dan T-Mobile? Zo ja, dan zul je deze moeten unlocken met BootNeuter
|
|||
|
|||
ok, is een 1g us versie.
dus eerst originele 3.1.2. firmware erop zetten, dan Blackra1n en dan Bootneuter? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ondervind je problemen met het jailbreaken of unlocken, dan graag via de zoekfunctie zoeken naar geschikte topics. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten wij dit topic. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service helemaal niks ben ten einde raad | StiiYl | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 01:09 |
iphone vindt Wi-Fi netwerk helemaal niet meer | shantih | Wi-Fi | 1 | 02-09-10 13:02 |
na rep TFT helemaal geen beeld meer | bezerk | iPhone algemeen | 0 | 15-04-10 22:04 |
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk | johngossen | Unlock | 1 | 08-04-10 20:59 |
Helemaal geen apps meer? | Lorsk8 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-07-08 18:11 |
|
|