Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Met Cydia kan je geen sources toevoegen.. Je hebt daar Installer voor nodig.. Cydia kan je trouwens alleen verwijderen met SSH.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Met Cydia kan je geen sources toevoegen.. Je hebt daar Installer voor nodig..
Cydia kan je trouwens alleen verwijderen met SSH.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Via Cydia kun je 'Installer' gewoon installeren. En je kunt ze gewoon beiden gebruiken naast elkaar, geeft geen enkel probleem.
|
||||
|
||||
Yep het is al gelukt, thanks weer
Wat is SSH ? |
|
||||
|
||||
sorry, ik vergiste me even Ik zit met zoveel termen in mijn hoofd..
dat moest SCP zijn.. |
|
|||
|
|||
Bij mij downgrade hij ook niet. Hij plaatst 2.0 steeds weer terug en geeft aan dat hij mijn simkaart niet ondersteunt.
|
|
|||
|
|||
downgrade
het is inmiddels gelukt
als je wilt weten hoe laat het dan maar even weten |
|
||||
|
||||
Bij mij deed de telefoon het niet nadat ik weer gedowngrade had, opnieuw hersteld via iTunes 7.7 zodat 2.0 er weer op komt en ik krijg 'm daarna niet meer in DFU mode om dus via iTunes die 1.1.4 firmware er weer op te zetten, ik probeer het zodirect wel even met iBrickr maar alle tips zijn natuurlijk welkom
|
|
||||
|
||||
Ik ben ook voor de grap naar 2.0 gegaan. Echter krijg ik hem nu ook niet gedowngrade
Op me MAC (met 7.5) krijg ik steeds error 1604 of 1603. En 7.6.2 op me windows..............daar word me iPhone niet eens herkend...rofl
|
||||
|
||||
was de verleiding te groot ?
|
||||
|
||||
Wilde gewoon weer even "spelen" met me iPhone
Ik wil versie 7.6.2 hebben voor me MAC, maar die krijg ik nergens gevonden |
|
||||
|
||||
En je bent nog zo gewaarschuwd
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Nee 7.5 heb ik al. Maar denk dat het met 7.6.2 wel werkt.
Michael: Ben jij mijn redder in nood |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Met 7.6.2 krijg ik de melding:
Er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de server voor iPod-Software updates. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-185) |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je speciaal 7.5 nodig hebt. Hoger krijgt volgens mij die melding. Op me windows bak krijg ik ook die error als ik me iPhone aansluit in DFU.
|
|
||||
|
||||
Destiny probeer eens gewoon te downgraden naar 111 in dfu
|
|
||||
|
||||
Je moet wel eerst 7.7 op je windoos hebben gehad voor je teruggaat naar 7.5 ivm. met drivers heb ik ergens gelezen...
|
|
|||
|
|||
Toon54
Bij mij lukt het niet hij blijft een wit appeltje geven kan je me vertellen wat je precies allemaal gedaan hebt |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
herstel, liberty, restore, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: downgraden 3g van 4.1 naar 3.1.2 | smirnoff | Jailbreak | 33 | 01-05-11 11:56 |
Downgraden van 3.1.2 naar 3.0 | dannyhtek | Archief | 4 | 06-11-09 16:51 |
downgraden van 3.1 naar 3.0 | rebeltje | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 14:27 |
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 | speedyj | Jailbreak | 5 | 24-08-08 17:15 |
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1 | Vinzzz | iPhone algemeen | 11 | 23-08-08 10:58 |
|
|