//

Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w)

Guide voor de iPhone 3G unlock (yellowsn0w) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) oke dankje, kan jij me uitleggen hoe het nou precies werkt? Ik moet update en dan? Redsnow vraagt om een ipsw bestand wat moet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1561  
Oud 23-06-09, 20:46
jefp jefp is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 41
Standaard

oke dankje, kan jij me uitleggen hoe het nou precies werkt? Ik moet update en dan?

Redsnow vraagt om een ipsw bestand wat moet ik daarmee doen? En waar vind ik die ?

Redsnow vraagt om een ipsw waar vind ik die?
__________________
Climate doesn’t change itself, we change it for her.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-06-09 om 21:55. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1562  
Oud 23-06-09, 21:53
luna s luna s is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 10
Standaard

help redsnow geeft aan dat ik ipsw moet hebben voor mijn huidige firmware...... help wat moet ik doen?
  #1563  
Oud 23-06-09, 22:10
Twigg Twigg is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar Twigg
Standaard

Kan niet een nieuwe tut worden gemaakt voor OS 3.0?
  #1564  
Oud 24-06-09, 15:26
siricio siricio is offline
• iOS 10.2.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luna s Bekijk bericht
help redsnow geeft aan dat ik ipsw moet hebben voor mijn huidige firmware...... help wat moet ik doen?

Een map maken en deze een naam geven...pwnage bv..
Redsnow slepen naar je map.
ispw downen via dev team en ook deze in je map pwnage plaatsen.

redsnow opstarten en alles volgen en klaar ben je...
  #1565  
Oud 24-06-09, 21:28
xionix xionix is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luna s Bekijk bericht
help redsnow geeft aan dat ik ipsw moet hebben voor mijn huidige firmware...... help wat moet ik doen?
Doe even dit:

start en dan naar uitvoeren
vul in appdata
ga naar Apple computer
naar iPhone updates
daar staat de ipsw die je via iTunes hebt gedownload die even naar je bureaublad kopiëren en dan in redsnow invoeren.
Dat is de juiste fw omdat je waarschijnlijk ook zo je iPhone hebt geupdate.

Het zou handig zijn als er een tut komt voor de mensen die er nog niet uitkomen.
  #1566  
Oud 25-06-09, 00:04
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Ben al weken bezig de iPhone 3G (juiste firmwareversie) te unlocken door middel van Yellowsn0w. Elke keer gaat het prima en werkt de unlockte iPhone met zowel mijn eigen simkaart als die van haar. Hij houdt het dan vol totdat mijn tante (stewardess) voor haar werk moet vliegen en hem in de vliegtuigmodus zet, en hem er daarna weer uit te halen (in het buitenland).

Vanaf dat moment staat er bij Instellingen de mogelijkheid niet meer om een aanbieder/netwerk te kiezen. Ook terug in Nederland verschijnt dit meer. Opnieuw opstarten helpt niet, ook niet dmv power en home knop indrukken.

Ik word er helemaal gek van, heb geen idee meer wat het kan zijn en heb de iPhone 3G al 4 of 5x opnieuw hersteld en unlockt. Wie kan me helpen!?
  #1567  
Oud 25-06-09, 00:07
xionix xionix is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F Bekijk bericht
Ben al weken bezig de iPhone 3G (juiste firmwareversie) te unlocken door middel van Yellowsn0w. Elke keer gaat het prima en werkt de unlockte iPhone met zowel mijn eigen simkaart als die van haar. Hij houdt het dan vol totdat mijn tante (stewardess) voor haar werk moet vliegen en hem in de vliegtuigmodus zet, en hem er daarna weer uit te halen (in het buitenland).

Vanaf dat moment staat er bij Instellingen de mogelijkheid niet meer om een aanbieder/netwerk te kiezen. Ook terug in Nederland verschijnt dit meer. Opnieuw opstarten helpt niet, ook niet dmv power en home knop indrukken.

Ik word er helemaal gek van, heb geen idee meer wat het kan zijn en heb de iPhone 3G al 4 of 5x opnieuw hersteld en unlockt. Wie kan me helpen!?

doe gewoon even updaten naar 3.0 en dan unlocken en moet je eens kijken of hij het dan nog doet.
  #1568  
Oud 25-06-09, 00:11
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xionix Bekijk bericht
doe gewoon even updaten naar 3.0 en dan unlocken en moet je eens kijken of hij het dan nog doet.
Ik heb het even snel gecheckt, en klopt het volgende: iPhone 3G uit het buitenland met Nederlandse simkaart is te unlocken? En dan via Ultrasnow?

Thanks
  #1569  
Oud 25-06-09, 00:25
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F Bekijk bericht
Ik heb het even snel gecheckt, en klopt het volgende: iPhone 3G uit het buitenland met Nederlandse simkaart is te unlocken? En dan via Ultrasnow?

Thanks
Dat klopt, dit is sinds deze week mogelijk. Dus de 3G iPhone updaten naar 3.0, met RedSn0w jailbreaken en activeren en in Cydia unlocken d.m.v. UltraSn0w installeren.
  #1570  
Oud 25-06-09, 01:38
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Dat klopt, dit is sinds deze week mogelijk. Dus de 3G iPhone updaten naar 3.0, met RedSn0w jailbreaken en activeren en in Cydia unlocken d.m.v. UltraSn0w installeren.
Prima. Moet lukken! Hopen dat die &#^%@# iPhone 3G het nu wel fatsoenlijk (stabiel) blijft doen als je vliegtuigmodus wilt gebruiken! Met mijn (2G) iPhone nooit geen enkel probleem, en die 3G blijft maar ellende geven op de laatste 2.? firmware.

Nog een vraagje: Dus het is echt de bedoeling dat ik op de "normale" manier in iTunes de iPhone update naar 3.0, zoals je dat met een "legale" zou doen? Ik was gewend het dmv "shift+herstel" te doen?

Thx he!
  #1571  
Oud 25-06-09, 01:46
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F Bekijk bericht
Prima. Moet lukken! Hopen dat die &#^%@# iPhone 3G het nu wel fatsoenlijk (stabiel) blijft doen als je vliegtuigmodus wilt gebruiken! Met mijn (2G) iPhone nooit geen enkel probleem, en die 3G blijft maar ellende geven op de laatste 2.? firmware.

Nog een vraagje: Dus het is echt de bedoeling dat ik op de "normale" manier in iTunes de iPhone update naar 3.0, zoals je dat met een "legale" zou doen? Ik was gewend het dmv "shift+herstel" te doen?

Thx he!
restoren is altijd beter, zeker als je een jailbreak hebt, dan verdwijnt alle rommel. Daarna redsn0w en uit cydia ultrasn0w downloaden.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #1572  
Oud 25-06-09, 01:59
DikkeWim DikkeWim is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 93
Standaard

Ik heb alles gedaan zoals hierboven beschreven, maar vind na het runnen van Redsn0w geen Cydia, wel Icy op de iPhone.

Ben gewend aan Cydia en kan in Icy geen Ultrasn0w vinden.

Heeft iemand een tip?
  #1573  
Oud 25-06-09, 03:21
xionix xionix is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkeWim Bekijk bericht
Ik heb alles gedaan zoals hierboven beschreven, maar vind na het runnen van Redsn0w geen Cydia, wel Icy op de iPhone.

Ben gewend aan Cydia en kan in Icy geen Ultrasn0w vinden.

Heeft iemand een tip?
Doe het anders even opnieuw maar zet in redsnow deze keer alleen cydia aangevinkt.
  #1574  
Oud 25-06-09, 05:34
DikkeWim DikkeWim is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 93
Standaard

Gedaan. Helpt niet.
  #1575  
Oud 25-06-09, 08:36
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkeWim Bekijk bericht
Gedaan. Helpt niet.
Raar ik heb hier nog nooit problemen mee gehad. Ik gebruik RedSn0w versie 0.7 (osx), dus niet de laatste. Misschien dat het daar aan ligt dat je geen Cydia krijgt.
  #1576  
Oud 25-06-09, 09:11
DikkeWim DikkeWim is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 93
Standaard

Goede suggestie. Nu eerst naar mijn werk , vanavond proberen.
  #1577  
Oud 03-07-09, 18:36
janbandsma janbandsma is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 20
Standaard fw 2.2.1

Ben al 1,5 uur aan het zoeken. waar staat de handleiding voor het unlocken van fw 2.2.1 met baseband 02.30.03 Iphone 3G. Ik wil graag naar FW 3.0.

Kan het echt nergens vinden
Alvast bedankt.
  #1578  
Oud 03-07-09, 18:57
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Hoe zoek je? Ga naar de hoofdpagina van dit subforum en kijk eens in het anders gekleurde gedeelte....
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #1579  
Oud 03-07-09, 21:47
janbandsma janbandsma is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Hoe zoek je? Ga naar de hoofdpagina van dit subforum en kijk eens in het anders gekleurde gedeelte....
Heb ik al op gekeken, maar gaat alleen over fw3.X. Kan alleen discussies vinden die melden dat een upgrade of downgrade niet kan met FW 2.2.1
  #1580  
Oud 03-07-09, 22:11
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janbandsma Bekijk bericht
Heb ik al op gekeken, maar gaat alleen over fw3.X. Kan alleen discussies vinden die melden dat een upgrade of downgrade niet kan met FW 2.2.1
??????
Volgens mij vind je hier op het forum inmiddels overal dat je gewoon kunt updaten naar 3.0 via iTunes, daarna redsn0w voor de jailbreak en (evt.) ultrasn0w voor de unlock. En dat staat daar toch echt.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.