Kan niet bellen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een UK iphone 8GB. Unlocked met een turbosim, kon alles gebruiken. Ik heb 6 dagen lang kunnen bellen zonder problemen maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Kan niet bellen
Hallo,
Ik heb een UK iphone 8GB. Unlocked met een turbosim, kon alles gebruiken. Ik heb 6 dagen lang kunnen bellen zonder problemen maar ik kan ineens niet meer bellen. Ik kan gebeld worden maar ik kan niet bellen, als ik bel staat er ''verbroken''. Kan iemand mij alstublieft vertellen wat er aan de hand is en wat ik kan doen. Met vriendelijke groet Deniz. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand met het zelfde probleem ?
|
|
|||
|
|||
Hallo Denisz,
Je kan proberen je SIM kaart beter tov je TurboSim beter te positionieren .. als je in je summerboard ben,.ZIE je dan wel links boven je provider !? |
|
|||
|
|||
Ja ik zie gewoon mijn provider staan, ik kan ook gewoon gebeld worden.
En nog gekker, ik kan maar 1 nummer bellen wat overgaat en voor de rest word het gelijk verbroken. Ik snap er niks van. |
|
||||
|
||||
al een keertje helemaal uit en aan gezet?
|
|
|||
|
|||
Ja meerdere keren
|
|
|||
|
|||
telefoon rekening betaald ?!
Kan je met je SIM in een andere telefoon wel bellen ?! Het klingt mij meer naar een probleem met je provider...... of dat je SIM kaart met je TurboSim niet echt "lekker" erin zit,...... Hou ons op de hoogte ! |
|
|||
|
|||
Haha alles netjes betaald en als ik hem in een andere telefoon stop kan ik ook niet bellen.
De TurboSim zit goed na mijn gevoel ik hoop dat het geen probleem met mijn telefoon is maar met mijn simkaart of met mijn provider. Volgens mij is dit nog nooit voorgekomen.. Maar hartstikke bedankt voor de hulp greets Deniz |
|
|||
|
|||
dan ligt het dus aan je SIM,........ als die het in een andere telefoon ook niet doet,... gewoon even naar je provider gaan ...
Suxxes ! het gaat je lukken ! |
|
|||
|
|||
Harstikke bedankt voor de tips
|
|
|||
|
|||
met een andere Simmetje kan je wel met je Iphone bellen ?!
|
|
|||
|
|||
Ik heb maar een geknipte sim ik weet niet of ik nog een andere zou knippen inv met stuk gaan.
|
|
|||
|
|||
misschien heb je hem gewoon verkeerd geknipt
ga er dan gewoon een nieuwe halen en probeer het daarmee |
|
|||
|
|||
Oke zal ik doen.
Zou er iets met de telefoon aan de hand zijn, denk het niet maar toch. |
|
|||
|
|||
Als de sim met een andere telefoon ook niet werkt zal get wrs niet aan de iphone liggen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet bellen | Guest-20231130183333 | Archief | 2 | 24-12-09 18:08 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 16:07 |
Ik kan niet bellen, help! | AbPacino | iPhone algemeen | 5 | 09-02-09 21:59 |
Kan niet bellen??? | alexst | Unlock [archief] | 18 | 12-06-08 15:02 |
kan niet bellen | tip | Archief | 1 | 03-04-08 14:38 |
|
|