//

iPhone needs repairing , contact apple ?????

iPhone needs repairing , contact apple ????? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed, hierbij dan de oplossing voor het repair probleem. Ik heb het zelf ook gehad en, met hulp en dank aan MICHAEL, het opgelost. Download ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 09-02-08, 22:23
Djeap1977 Djeap1977 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard

Goed, hierbij dan de oplossing voor het repair probleem. Ik heb het zelf ook gehad en, met hulp en dank aan MICHAEL, het opgelost.

Download de 1.1.3. firmware vanuit de WIKI op je pc
Zet je Iphone in DFU
Ga via Itunes => SHIFT + Restore naar dit bestand en restore je Iphone naar 1.1.3. (Dit is minder gevaarlijk dan het lijkt )
Wanneer deze klaar is kun je meteen downgraden naar 1.1.1.
Als dat klaar is verder met Ibrick en dan is de weg bekend.

Wat wel nog even van belang is, zijn de installer stappen op het moment dat je geIbrickt hebt.

Start de installer en installeer de volgende programma's in de onderstaande volgorde:

- Oktoprep
- BSD subsystem
- 1.1.2. --> 1.1.3. OTB G-Unlock

Deze laatste unlock meteen je fone en dan is ie klaar voor gebruik als je upgrade naar 1.1.2.

De upgrade naar 1.1.2. doe je dmv Itunes en dan SHIFT + Update (vooral niet RESTORE gebruiken want dan ben je alles weer kwijt en begint het spel opnieuw.

Na de upgrade naar 1.1.2. gebruik je de jailbreak.jar files om hem in 1.1.2. te jailbreaken (vergeet niet om de SSH vink aan te klikken)

Dan nog ff het NL taalpakket en de T9 installeren en je bent helemaal los.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

SUCCES
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 11-02-08, 20:25
isyan68's schermafbeelding
isyan68 isyan68 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ghostje Bekijk bericht
Ik heb het uiteindelijk na veel vloeken en tieren op de volgende manier kunnen fixen:

- Windows pc nemen
- iTunes 7.6
- ibrickr downloaden en unzippen
- iPhone in DFU mode zetten
- Herstel uitvoeren met behulp van schift in itunes, firmware 1.1.1 kiezen, je krijgt dan de foutmelding (1)
- iTunes volledig afsluiten
- Rechts klikken op startbalk en taakbeheer openen
- ituneshelper.exe eindigen in het taakbeheer
- ibickr starten en kiezen voor downgrade naar 1.0.2
- ibickr zal je itunes dan opnieuw openen en dan kies je opnieuw voor schift, herstel
- je kiest dan de firmware 1.1.1 die je hier op de site kan downloaden
- De downgrade zal dan nu beginnen

Let op: wanneer mijn firmware installatie gedaan was sprong de iPhone terug in DFU mode, je opent dan opnieuw ibickr en je kiest voor de iPhone op te starten.
(Als het scherm rood wordt moet je even wachten tot hij weer opstart, indien het scherm groen is moet je de stappen even opnieuw doorlopen (bij mij is't gelukt na 2 keer proberen)
Dit werkt perfect ook met mijn bootloader 4,6 ik ben je echt zoww dankbaar echt hartelijk bedankt.. doe dit mensen en je ben van het 1.1.3 gezeik af
  #43  
Oud 11-02-08, 20:40
Ghostje Ghostje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 22
Standaard

We zijn hier dan ook om elkaar te helpen é, zelf had ik geen ervaring met unlocken en dergelijke maar moet zeggen, eens je ligt te prutsen leer je meer en meer over je iPhone kennen. Dit was dan ook de manier dat hier gelukt was en vandaar ik het maar poste zodat andere mensen het ook kunnen proberen.

Als ik morgen ook eens iets niet weet kan ik ook een vraag stellen en zal ik ook verder geholpen worden wss é.

Mvg
  #44  
Oud 20-03-08, 13:12
Ray's schermafbeelding
Ray Ray is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

Ik heb gisteren een aantal maal (4) diezelfde melding gekregen. "Repair Needed - please contact Apple" en het bereik viel af en toe weg.
Ik heb hem als 1.1.2 OTB (week51) en upgrade naar 1.1.3 unlocked. Hoe hij unlocked is weet ik niet, maar dat heeft ook iemand anders voor me gedaan (is een 2ehands iphone)
Ik heb mijn iPhone beetje met rust gelaten en vandaag werkt hij als alvorens! Reden tot zorgen?
  #45  
Oud 22-03-08, 18:28
Arsec Arsec is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

Simpel, restore gewoon naar 1.1.3 en laat ziphone lopen, DONE, lees men guide van ziphone , of elke andere guide van ziphone (maar de mijne werkt zeker) en ge hebt nen werkenede iphone.
  #46  
Oud 29-03-08, 07:43
Wi-Fi Wi-Fi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 187
Standaard

Ik zie dat uiteindelijk voor allemaal de iphone weer werkt.
De melding die gegeven word is tot op heden nog voor niemand een reden geweest om de iphone weg te gooien.
De beschreven stappen door Ghostje kan ik mij ook in vinden.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3G maakt geen contact Huitema iPhone algemeen 6 29-04-12 11:19
Iphone verliest contact met Wi-Fi Ankido Wi-Fi 1 23-03-11 20:24
Contact Images met Google Contact Sync cloverfield iTunes 1 30-08-09 22:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:51.