//

Turbosim 1.1.2 otb restore wil niet lukken

Turbosim 1.1.2 otb restore wil niet lukken discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Okee, nieuwe dag nieuwe kansen. Kwam er achter dat ik toch nog iets kon doen op die windows laptop. Downgraden met itunes onder windows werkte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-02-08, 06:10
Ghoul Ghoul is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 15
Standaard

Okee, nieuwe dag nieuwe kansen.

Kwam er achter dat ik toch nog iets kon doen op die windows laptop.

Downgraden met itunes onder windows werkte wel. Daarna jailbreaken lukte ook, Installer.app er op, Oktoprep er op.
Nog steeds geen werkende Sim echter. Zelfs met Anysim niks nopes nada.

Maar goed, ik heb er een turbsim voor 1.1.2 inzitten dus ik dacht, dat komt wel goed, en anders kan ik onder 1.1.2 iWorld er op zetten en dan komt het allemaal goed.

Dus volgens de Jailbreak 1.1.2 manual de upgrade via iTunes gedaan tot 1.1.2.

De jailbreak via jailbreak 1.1.2 lijkt goed te gaan, echter zodra jailbreak klaar is en de melding geeft dat de iPhone automagisch gaat rebooten voor een paar keer gebeurd er dus niets, behalve dat de iPhone in recovery mode gaat. Ookals ik 15 minuten wacht en dan maar eens zelf ga rebooten gebeurd er niets. Dit is zowel onder windows als onder mac het geval.

Wat oh wat gaat er fout :s

Kan het zijn dat die turbo sim (of waar ik achter kwam een x-sim (zo'n chinees geel/bruin opleg velletje)) roet in het eten gooit? Zou ik onder 1.1.1 met alleen m'n locale singapore sim aan de slag kunnen? Versies kunnen me momenteel gestolen worden iig tijdelijk

Zowiezo vraag ik me af of ik met dit gehele hack process een aparte sim nodig heb, in principe zou na een jail break met anysim gewoon gebeld moeten kunnen worden right?

Okee, een hoop vragen, samenvattend:

1) waarom kan ik niet m'n sim herkend krijgen onder en jailbreaked 1.1.1 (ook niet via anySim)?

2) Waarom is m'n jailbreaked 1.1.1 opeens niet jailbreaked/functioneel na de 1.1.2 upgrade (met oktoprep op de 1.1.1)?


Inmiddels wel de originele AT&T sim bij die zaak geeist, dus die heb ik nu voor het geval ik andere hacks moet gaan proberen, maar daarna gingen ze dicht voor chinees nieuw jaar dus ze gingen de boel niet voor me jailbreaken (what lame now). So close yet so far away.

Laatst gewijzigd door Ghoul; 06-02-08 om 06:23.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-02-08, 13:08
Ghoul Ghoul is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 15
Standaard

Okee dan!!! Na meerdere herinstallaties en opnieuw downloaden van tooling is het me dan eindelijk gelukt

Echter werkte het volledig niet op m'n mac en heb ik me met m'n windows laptop moeten redden, en dank zij een loophole die m'n werkgever er in heeft laten zitten is het me dan gelukt

Bedankt voor het me denken jongens, sorry als ik wanhopig over kwam Ik snap nog steeds niet wat er met m'n mac aan de hand is... Misschien als ik weer thuis ben maar eens de boel opnieuw installeren ofzo :s
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Jailbreak wil niet lukken JW75 Jailbreak 8 03-05-11 19:50
't Wil maar niet lukken... Sir Mac Unlock [archief] 2 28-11-07 22:20
unlock wil niet lukken frangipaneman Archief 5 08-10-07 14:50
Wi-Fi wil niet lukken mrwhoopie Archief 24 07-10-07 21:48
SIMlock verwijderen wil niet lukken Dédé Archief 10 07-10-07 11:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:54.