Nieuwe jailbreak en veel meer methode iLiberty discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) op de blog van George Zhu staat een intressant stuk over zijn ezPhone versie, hiermee kun je gelijk met de unlock,jailbreak en activatie allerlei software ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ezPhone van George Zhu
op de blog van George Zhu staat een intressant stuk over zijn ezPhone versie, hiermee kun je gelijk met de unlock,jailbreak en activatie allerlei software installeren die je normaal toch wel installeerd.
Ook staat er op zijn blog wel 3x de melding dat hij dit echt zelf heeft gemaakt en dat het zeker geen copy en paste werk is zoals de tool van zibri . Nah ik geloof het wel, maar het ziet er zeker erg intressant uit. De tool is nog niet gereleased trouwens. Lees meer over het artikel hier: What Is A Good Jailbreak/Activate/Unlock Tool | George Zhu's BLOG
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja ik las het Ziet er goed uit. En George was ook 1 van de eerste die 114 kon jailbreaken met een gemodde versie van ziphone Daar zat nog geen unlock bij maar dat maakte mij niet uit had namelik al geo ipsf methode gebruikt.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
ja die geo ipsf methode staat er bij mij ook op inderdaad. voortaan kunnen we dus over als de jailbreak en activatie er is en dankzij deze tool kun je alles installeren zonder Wi-Fi !
ben ook erg benieuwd wat er onder advanced staat |
|
||||
|
||||
uit zijn blog van 7 maart
Ok, for all those questions, here’re the answers When will this be released? I’m not quite sure but I hope I can make it at the next weekend, so far, I have finished the following features: Jailbreak 1.0.2 to 1.1.4 Activate 1.0.2 to 1.1.4 Unlock 1.1.3/1.1.4 with gunlock (downgrade BB to 04.02.13_G, not touching BL) IPSF startup script DFU mode Installer OpenSSH Term-vt100 YouTube Fix To-do before releasing: Online-update Various unlock to suit all baseband versions, user selectable unlocking method Various patches A more efficient way to allow further extension So I still have alot of works to do. |
|
||||
|
||||
Nieuwe jailbreak en veel meer methode iLiberty
Wat er over het programma staat op George's blog
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Op een of andere manier vind ik deze wel ok. Hier zit het IPSF script tenminste in
Plaatje erbij Laatst gewijzigd door ArB; 11-03-08 om 10:04. |
|
||||
|
||||
Ja vette applicatie Maar niet voor de beginnende unlocker.
|
|
||||
|
||||
Als hij die Anysim en GeoUnlock erbij zet maak ik er een wiki artikeltje van
--Samengevoegd-- Laatst gewijzigd door ArB; 11-03-08 om 10:11. |
|
||||
|
||||
Net de tool even opgestart en er zit een update functie in
Verder ook even een screenshot gemaakt van de andere 2 pagina's voor de geintresseerden. |
|
|||
|
|||
Dit ziet er inderdaad heel goed uit. Nu hopen dat hij snel de genoemde unlock functies inbouwt.
|
|
||||
|
||||
Als je een IPSF unlock hebt kun je hem al voor alles gebruiken.
Dit is een mirror site waar je hem veel sneller kunt downloaden Index of /iLiberty nog een update: UPDATE: I’m gonna make the payloads compatible between iPlus and iLiberty so that I don’t have to waste time on writing the same thing a second time. Need some negotiation with AViegas. Laatst gewijzigd door ArB; 12-03-08 om 20:17. |
|
||||
|
||||
Interessant ArB, dank voor de miniatuurtjes! Ik ga deze apllicatie ook eens nader bekijken.
|
|
||||
|
||||
even ter info de ipsf hack werkt ALLEEN met bootloader 3.9 en dus niet met 4.6
en deze tool installeerd niet de ipsf-hack maar enkel de bestanden die je nodig hebt om met een ongemodificeerde baseband te kunnen bellen. als je toch vinkje bij ipsf probeerd kun je een DEFINITIEF gelockte baseband krijgen. u bent gewaarschuwd. Als ik dit stukje lees snap ik gelijk waarom ik steeds meer vraagtekens zet bij Ziphone en toch meer richting Iplus of Iliberty trek. De techniek erachter is gewoon beter en dus ook veiliger. Onderstaande uit het blog van George Zhu: Citaat:
Laatst gewijzigd door Grample; 02-06-08 om 22:15. |
|
||||
|
||||
Zoals George Zhu het uitlegt is dus de IPlus methode van AViegas de meest betrouwbare en meest veilige. Of het ook de beste tool is, dat is weer een ander verhaal, denk ik.
|
|
||||
|
||||
Dat heb ik ook zo begrepen inderdaad. En vergeet niet dat george zhu en het dev-team goede banden hebben. Iplus en iliberty gaan nauw samen werken en iliberty heeft wel een gui.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook alle vertrouwen in de toekomstige ontwikkelingen, maar voor het moment vind ik mijn Iphone 1.1.4 met een 4.6BL wel even prima zo.....
|
|
||||
|
||||
Aangezien ik toch wel erg nieuwsgierig was naar deze tool, heb ik de iphone maar weer eens in restore mode gezet
Ik had nog de Geohot IPSF hack erop staan dus zou deze tool precies moeten doen wat ik wil. Stap 1. Enter DFU mode aangeklikt en het scherm wordt blauw Stap 2. Restore aangezet in Itunes (iliberty crashed tussendoor, maar aangezien de restore toch bezig is is dit niet erg) Stap 3. Itunes open laten staan met de melding this sim card is not supported en iliberty gestart. alles aangevinkt en op Go for it! geklikt Er gebeurt niets..... Stap 4. Itunes afgesloten en nogmaals Iliberty gestart en alles aangevinkt en Go for it! Ditmaal met succes! En voila een geactiveerde en ge-jailbreakte iphone met werkende telefoon. Itunes had een fix nodig, na installatie daarvan werkte het weer. Alles geinstalleerd en het werkt prima, behalve de forward message fix, die heeft een probleem met de ipsf methode van Iliberty. eindconclusie: Leuke tool als je weet waar je meer bezig bent, maar voorlopig is het nog iets te buggy. Laatst gewijzigd door ArB; 14-03-08 om 00:19. |
|
|||
|
|||
er is een nieuwe versie uit:
George's BLOG schijnt dat deze beter zijn werk doet (inc. touch nu) etc. De moeite waar om 'm te bekijken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
3G simlockvrij - spaanse methode (METHODE WERKT NIET) | psholkamp | Archief | 17 | 29-03-09 15:57 |
|
|