Iliberty + (de opvolger van iplus) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, doe het voor de zekerheid wel in DFU modus....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja, doe het voor de zekerheid wel in DFU modus.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hoeft niet, gewoon herstellen in iTunes. Wat misschien nóg beter is is om de firmware 1.1.4 te downloaden (ff googlen op dit forum) en dan 'shift' + 'herstel' klikken, firmware 1.1.4 selecteren en herstellen.
|
|||
|
|||
Welke payloads moet je installeren/downloaden voor een goede werking? Ik dacht dat ik had gelezen dat je ipv Cydia beter BSD en installer kan pakken? En Bootneuter is toch ook 'verplicht' net als International Support en OpenSSH?
|
|
|||
|
|||
Probleempje, ik heb een iphone 16GB pas uit de states, hiermee unlocked, ging perfect maar heb geen service? in begin heb ik 1 balkje ontvangst en na 1minuut valt dit weg en komt er no service.. weet iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone gebruiksklaar gemaakt met iliberty maar ik heb cydia of installer er niet opstaan. Nu wil ik dat wel kan, ik dat gewoon installeren via iliberty zonder te herstellen door gewoon een jailbraik en cidia aan te vinken, en dan het programma zijn werk te laten doen? of moet ik een volledige restore doen?
|
|
||||
|
||||
Gewoon nogmaals jailbreak met cyda aan
|
|||
|
|||
Sorry heb het niet 100% vast, dus gewoon iphone in dock iliberty opstarten, itunes afsluiten. jailbraik en cydia aanvinken, ervoor gaan en het is gepiept, zonder alle anders tappen te volgen om het te "kraken"?
bednakt voor de snelle reply |
|
|||
|
|||
ik heb versie 1.1.2 en zou willen naar 1.1.4 gaan.
Doe ik dit via Iliberty? Gaan al mijn applicaties dan niet weg zijn alsook mijn contacten? Laatst gewijzigd door bryanh; 12-05-08 om 11:38. |
|
|||
|
|||
Die site van iLiberty is down. Heeft iemand nog de bestanden die ervoor nodig zijn?
|
|
||||
|
||||
hier te downloaden iLiberty+ | George Zhu's BLOG
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
zou fijn zijn als ze een functie konden toevoegen waar je repo's kan adden.
En zo dan al direct de programma's die je gebruikt mee te installeren |
|
|||
|
|||
heb nog een vraagje, welke kunnen het best worden aangevinkt? of moet ik gewoon alle local payloads aanvinken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|