Iliberty + (de opvolger van iplus) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Yepz, we gebruiken hier SIMport voor. Je hebt nog enkele alternatieven maar ik vindt persoonlijk SIMport het handigst en beste. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
heb je die patch ook geinstald van iliberty of niet ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb de fix/patch gebruikt ja.
De youtube fix voor gprs lijkt alleen niet te werken, over Wi-Fi werkt hij wel gewoon. Ook vergeten klok en weather wijzegingen (mb een bekend probleem, ff zoeken) Laatst gewijzigd door dero; 01-04-08 om 23:45. |
|
|||
|
|||
Hebben jullie ook het probleem dat sommige apps geen settings onthouden na gebruik van Liberty+ incl patch?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Shit! En gebruik net voor het eerst iLiberty+.
De fout zit er inderdaad in. Kan ik nu evt. herstellen en dan jailbreaken en activeren met ZiPhone? Kan dat met behoud van BL 3.9FB en de iLiberty+ unlock? Update: Ik heb opnieuw hersteld naar 1.1.4 met iTunes en daarna de jailbreak en activatie gedaan met Ziphone. Nu werkt het perfect, de settings worden onthouden. Ik heb nu de 3.9FB bootloader en unlock van iLiberty+ en de jailbreak/activation van ZiPhone. Laatst gewijzigd door Fresh; 02-04-08 om 22:05. |
|
||||
|
||||
Ik zou effe de oude versie gebruiken van iLiberty+ dan heb je geen enkel probleem meer. Update dan daarna iLiberty+ als je eventueel payloads wil installeren, getest en werkt perfect.
|
|
|||
|
|||
hoihoi! net ilibrty 2 maal laten draaien en heb steeds hetzelfde probleem... Ik kan niet bellen en geen sms-jes versturen! Ik heb geen bar linksbovenaan en ook geen carriernaam. hij herkent wel men sim want hij vraagt de pincode en al dus dat is het niet. Als ik carrier wil selecteren onder network selection blijft die zoeken... hoe kan ik dit oplossen?
net kreeg ik uiteindelijk error... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
iLiberty+ bootloader downgrade/unlock + ZiPhone jailbreak/activation works like a charm!
|
|
||||
|
||||
Kan iemand specifieke voorbeelden geven van het niet onthouden van settings binnen bepaalde apps?
|
|
||||
|
||||
Zoeken naar eigen locatie in google maps werkt ook niet, met iPlus2.0b wel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik krijg ook het ophalen van mijn email niet van manual af. Morgen ga ik maar eens opnieuw de "oude" versie van iliberty+ gebruiken, als er nog geen fix is dan |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Gisteren moest er eigenlijk ook een nieuwe versie voor mac komen....
|
||||
|
||||
De nieuwe versie van iLiberty+ voor mac is uit Versie 1.5
Ik heb 256 van de 300MB gebruikt zegt dat progje. In iTunes staat 200MB gebruikt. Wat moet ik nou geloven:s |
|
||||
|
||||
Btw bij de nieuwe iLiberty heb je nogsteeds het probleem dat Weather n shit niet wil saven fix dat door dit in te voeren over een terminal naar keuze
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 05-04-08 om 16:56. |
|
|||
|
|||
Er is sinds 7 april een nieuwe versie uit van iLiberty+. Is niemand meer geïnteresseerd in iLiberty+/iPlus sinds die Pwnage-zooi ?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|