Firmware discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Moet ik mijn iPhone 3G nou eerst in recovery mode zetten, en dan pas shift + herstel klikken in iTunes? Of zet iTunes (dmv shift ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moet ik mijn iPhone 3G nou eerst in recovery mode zetten, en dan pas shift + herstel klikken in iTunes? Of zet iTunes (dmv shift herstel) de iPhone automatisch al in recovery mode?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gewoon er aan hangen en shift recovery. Niettttt in recovery State.
|
|
||||
|
||||
Een vriend van mij heeft zijn eerder gejailbreaked en unlocked iphone 3G geupdate naar 3.1.2 en wilt terug naar 3.0.
Automatisch updaten stond aan in iTunes, dus na het koppelen van de iPhone.... Hij is terug naar 3.0, jailbreaken lukt maar unlocken niet, iemand een idee waar het aan kan liggen? ultrasn0w werkt niet, blijft op 'geen service' en yellowsn0w doet het ook niet.
Don't tell people your dreams, show them! Laatst gewijzigd door DertKesh; 03-11-09 om 00:41. |
|
|||
|
|||
zover ik weet kan dat niet, eenmaal naar 3.1.2 kun je hem wel terugbrengen naar 3.0 maar niet meer unlocken je baseband is nu de nieuwe als t goed (staat onder instellingen), w8 ff op de nieuwe blacksnow die blackra1n gaat uitbrengen deze of begin volgende week.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nou een iphone met firmware 3.0. Nu wil ik updaten maar ik wil niet versie 3.1.3 maar firmware 3.1.2 om te unlocken..
Kan ik nou gewoon deze firmware downloaden? Is deze orgineel? En dan met shift op herstel drukken en dan installeren? Omdat je niet meer kan downgraden vraag ik dat. Help! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
3.1.3
ehhhh mis ik iets? firmware versie 3.1.3??
|
|
|||
|
|||
ja, dat had ik dus maar ik ben ergggg benieuwd naar het antwoord ik liep vorige week al met deze vraag maar die speelde toen nog nergens. Hoe kun je idd updaten naar 3.1.2 ipv 3.1.3. Dat heeft te maken met je ECID nummer dat je moest opslaan.
ben benieuwd naar de reacties! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@bomans
Hi Bomans, thx for the reply, did you try that?
I thought the alt-restore function didnt work anymore because apple remote took care of that because of the ECID-numbers? You're sure? I dont wanne try it out, just to be Kind regards. |
|
||||
|
||||
Die ECID is toch alleen voor een 3GS. Jij hebt volgens je profiel een 3G, dus geen enkel probleem.
|
|
|||
|
|||
aangepast
oeps is aangepast maar is 3gs, hmmmm dat weet ik eigenlijk niet. maar wrs kan ik beter nog even alle boards afw88 met hun ervaringen.
|
|
|||
|
|||
En ik heb bijv geupdate naar 3.1.3 kan ik dan ook nog downgraden naar 3.1.2 en 7d11?
|
|
||||
|
||||
Ook al zou je kunnen downgraden, de nieuwste baseband zal je blijven houden en dus geen softwarematige unlock voor nu. Maar voor de 3GS is het dan nu geen jailbreak en unlock.
|
|||
|
|||
tenzij
Tenzij, een collega van mij heeft een ge-JBte vastloper, morgenochtend ff proberen alt-restoren met een originele 3.1.2. firmware, die kun je dan nog altijd JB-en als ik het dan goed begrijp. Betreft een 3GS. Ben benieuwd, zal t laten weten.
|
|
|||
|
|||
Thnx! Ben benieuwd....
|
|
|||
|
|||
ik heb zelfde probleem met firmware geupdate naar 3.1.3 wil graag terug naar 3.1.2 iphone 3gs 32gb. hoor het graag van iemand die een oplossing voor heeft. nu kan ik niet bellen met mijn kpn omdat ie simlock heeft van t-mobile.
vriendlijke groet, |
|
||||
|
||||
Voor een unlock met de nieuwe 3.1.3 firmware is nu GEEN oplossing. Ook al ben je terug gegaan van 3.1.3 naar 3.1.2, dan gaat het niet lukken. Je hebt een nieuwe baseband gekregen en die blijft, ook al ga je terug naar 3.1.2 (als dat lukt).
|
|
|||
|
|||
Ja oke, maar Baseband is ook software dus dat moet toch ook te downgraden zijn?
Snap niet waarom er nog geen tools zijn om firmware te downgraden en baseband te downgraden. |
|
||||
|
||||
Kan merken dat je nog niet echt in de materie zit Helaas is de baseband NIET te downgraden. Anders waren we ook direct van de problemen af en hadden we al de topics over dit onderwerp niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|