//

Firmware

Firmware discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al jaren ben ik in het bezit van een, van origine Amerikaanse, Iphone van de eerste generatie. Deze telephone is toendertijd (eind 2007) geunlocked zodat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 24-08-10, 15:40
Justus Justus is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 8
Standaard

Al jaren ben ik in het bezit van een, van origine Amerikaanse, Iphone van de eerste generatie. Deze telephone is toendertijd (eind 2007) geunlocked zodat ik mijn Nederlanse Vodafone simkaart kan gebruiken.
Momenteel heeft deze Iphone nog steeds softwareversie 1.02. Ik zou deze nu eindelijk eens willen updaten naar een wat recentere versie. Als ik kijk in het overzicht van de firmwares dan kan een Iphone 2G tot versie 3.1.3 gaan.

Nu vind ik allemaal handleidingen maar vraag mij af of deze ook geschikt zijn als je als startversie 1.02 hebt. Bij de keuzehulp handleidingen zie je staan van 3.0 t/m 3.1.3.

Zoals je inmidels begrijpt ben ik niet supertechnisch. Ik zou graag wat advies krijgen hoe dit aan te pakken. Ik werk zelf op een windows pc waarmee de jailbreak/unlock dus mee moet worden uitgevoerd.

Al vast bedankt voor de reacties.
Justus.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 27-12-10, 23:18
Wenniej Wenniej is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: in Nederland
Berichten: 8
Standaard

ik zit al de hele avond te @#($&^(#@ met de firmware die ik moet downloaden om te jailbreaken..
ik download de overal aangegeven link, pak hem uit in winrar, en dan geeftie verschillende bestanden aan maar niet de benodigde .ipsw ... rara waar kan ik die vinden?? ook heb ik op youtube gezocht en daar stonden allemaal witte blokjes, maar die heb ik dus niet.
* het is voor iphone 3g 4.2.1. en ik heb een Windows vista pc.
  #323  
Oud 09-05-11, 15:37
smash-on smash-on is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb een ipad 1 64 GB 3G. Kan ik deze ook jailbreaken en dat me 3g het wel blijft doen?
  #324  
Oud 12-05-11, 22:42
hatsjeeeeee's schermafbeelding
hatsjeeeeee hatsjeeeeee is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 7
Standaard

Hallo,

Ik heb op mijn iPhone 3.1.3 staan en wil deze updaten naar 4.2.1 maar krijg telkens een fout melding. Komt dat omdat ik de onderstaande update volgorde moet aanhouden? Of is het mogenlijk om eerst 4.0 er op te zetten en dan naar 4.2.1 te updaten?

3.1.3 7E18 / 4.0 8A293 / 4.0.1 8A306 / 4.1 8B117 / 4.2.1 8C148a

Is dit de juiste update volgorde of kan het makkelijker?

Alvast Bedankt!
  #325  
Oud 13-05-11, 09:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Normaal kan je in 1 keer naar 4.2.1 gaan. Tussenstappen zijn niet nodig.
Sterker nog, die andere versies kan je zelfs niet meer installeren zonder SHSH blobs.
  #326  
Oud 13-05-11, 09:49
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik heb trouwens ook een kort vraagje (weet niet of dat hier mag maar het gaat over FW dus..)!
Hoe zit het met mij, ik had SHSH opgeslagen vanaf 4.2.1 en nu zegt Cydia inneens dat ik er ook eentje heb voor 4.1!? How can it be?
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #327  
Oud 30-06-11, 15:56
jackals jackals is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Zandvoort
Berichten: 6
Standaard

Ik heb een vraag over sms op de iPad2 64GB Wi-Fi+3G Heb een duo kaart er in zitten van tmobile. Er is geen app te vinden in bij de AppStore.
Wie kan mij helpen zodat ik kan sms 's vanaf mijn iPad.
Grt. Jack
  #328  
Oud 30-06-11, 16:10
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jackals Bekijk bericht
Ik heb een vraag over sms op de iPad2 64GB Wi-Fi+3G Heb een duo kaart er in zitten van tmobile. Er is geen app te vinden in bij de AppStore.
Wie kan mij helpen zodat ik kan sms 's vanaf mijn iPad.
Grt. Jack
Bellen of SMS'en is niet mogelijk met een iPad. Je kan wel alternatieve apps als PingChat of Whatsapp gebruiken.
  #329  
Oud 30-06-11, 17:30
jackals jackals is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Zandvoort
Berichten: 6
Standaard

Ok bedankt die app's heb ik. Maar iemand die een eenvoudige telefoon heeft kan ik dus niet sms 's van af mijn iPad jammer dan
  #330  
Oud 30-06-11, 22:08
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Ik heb een jb iPad1 en kan via cydia swirlysms downloaden en gewoon smssen, ik ontvang zelfs sms'jes vanT-mobile met de mededeling dat er een nieuwe rekening online staat, je moet dan natuurlijk wel een simkaart hebben die dit ondersteund, ik heb de simkaart die ik met mijn iPhone 3GS heb gekregen dus een gewone telefoon simkaart.
Ik weet niet hoe het zit met de andere simkaarten.
Je kunt ook lifeprofile uit de AppStore halen dat is cross-platform maar de andere moet het wel op zijn telefoon hebben staan.

Hoop dat je hier wat mee kunt.
  #331  
Oud 01-07-11, 00:52
jackals jackals is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Zandvoort
Berichten: 6
Standaard

Ik ben wezen zoeken maar die swirlysms is niet te vinden bij cydia en ik wil geen jailbreak.
In ieder geval bedankt voor de moeite. Grt. Jack
  #332  
Oud 01-07-11, 01:00
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Vreemd want Cydia is alleen te installeren tijdens een jailbreak dus hoe jij Cydia kunt openen en zoeken naar swirlysms of swirlymessage begrijp ik niet, maar het staat er gewoon in, daarbij als je geen jailbreaken wilt zul je misschien iets kunne met liveprofile en textfreek.
  #333  
Oud 01-07-11, 01:13
jackals jackals is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Zandvoort
Berichten: 6
Standaard

Ja via Google en dan kun je een paar bekijken. Het gaat er om dat ik ook naar een gewone mobiel kan smsesen. Bij de rest moet diegene dezelfde app hebben. Maar bedankt voor je hulp
 


« Safari | Batterij »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 19:48
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 22:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.