Firmware discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer het allemaal opnieuw,ik kan enkel emergency call doen. Ik wil zien welke versie op mijn iphone staat,maar die code die hiet bovenaan staar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik probeer het allemaal opnieuw,ik kan enkel emergency call doen.
Ik wil zien welke versie op mijn iphone staat,maar die code die hiet bovenaan staar werkt niet voor mij. Ik klik op de groene "call" knop maar er gebeurd niets. Iemand een idee? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
KAn je de iphone zo om zeep helpen dat er niets meer mee te doen is?
|
|
|||
|
|||
Tethering: gebruik van je iPhone als modem voor je laptop, zodat je onderweg altijd kunt internetten.
Hij doet het!!! Erg cool... |
|
|||
|
|||
Achterhalen Firmware
Overal op de verschillende onderwerpen kom ik tegen bel met je toestel *3001#12345#* en je firmware zal verschijnen. Een collega van mij heeft een iphone bemachtigd uit de VS (geen nieuw exemplaar overigens) en ik wil weten welke firmware hij er op heeft staan. Maar wanneer ik het nummer intoets en druk op bellen gebeurd er geheel niets. Iemand enig idee?
|
|
|||
|
|||
nu heb ik gister mijn 2g versie via itunes geupdate nu is de unlock weg hoe kan ik deze het beste herstellen???
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Even goed lezen...
|
|||
|
|||
had via quickpwnd gejailbreakt en kan nu niets meer ook niet in cydia allen emergency call heb hem nu in dfu mode lukt niet om te restoren begrijp dat ik er dus niks aan kan doen?
|
|
||||
|
||||
Is het normaal dat de 3.0 FW voor de iPod Touch 2G enkel een error aangeeft?
Want nu heb ik voor de jailbreak met Redsn0w een FW van een andere site (deze) moeten halen, en nu staat er geen Cydia op mijn iPod.
|
|||
|
|||
Hi Allemaal,
Wie kan mij helpen? Mijn iPhone heb ik v.z.v. nieuwe firmware 3.0. Deze wil ik downgraden naar 2.2.1. Deze firmware heb ik via dit forum binnengehaald maar ik krijg geen ipsw file te zien met uitpakken maar gewoon een paar mapjes? Hoe kom ik aan de juiste ipsw of doe ik iets wat niet hoort? Greatzzzzzz, Arno |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar de letters "zip" gewoon verwijderen zodat file eindigt op ipsw. mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
De iPhone heb ik moeten herstellen naar de fabrieksinstellingen..... Ik hoor van je, Arno |
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb een Belgische Iphone 3G 8GB, en dus unlocked bij aanschaf.. Moet ik nu via Itunes versie 3.0 eerst downloaden EN installeren? Kan ik daarna wanneer de PwnageTool voor Windows uitkomt, deze gewoon laten runnen om te Jailbreaken? dat is het deel dat ik niet goed snap.. Als je windows hebt op deze moment, kan je PwnageTool nog NIET gebruiken? Dus kan je enkel de 3.0 firmware downloaden en zullen al je ipa's die "illegaal" zijn niet meer werken? |
|
|||
|
|||
die ipa's kan je toch terug installeren?
die werken nadien weer hoor. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je?
Dus even om zeker te zijn: Als ik nu via Itunes (of de FW hier download) deze laat upgraden naar 3.0, kan ik nog ALTIJD later de Pwntool voor Windows runnen om hem te laten jailbreaken? Maar in die tussentijd kan ik NIET mijn gedownloade ipa's waarvoor ik niet betaalt heb, afspelen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Onmiddelijk daarna deed hij NIETS!!!! Dan redsn0w gebruikt om te jailbreaken en alles werkt prima. Alle progjes er terug opzetten,NO PROBS. Dus volgens mij,ga je na die herstel niet veel kunnen doen,je moet ook redsn0w gebruiken. Ik werk wel met Mac,maar windows zal wel idem dito zin zeker. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Had jij een unlockete 3G? Dat is ook het probleem, blijkbaar nog geen nieuwe soft om 3.0fw te jailbreaken uit voor windows |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|