Firmware discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu ga ik toch echt proberen om die jailbreak erop te krijgen.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nu ga ik toch echt proberen om die jailbreak erop te krijgen....
Laatst gewijzigd door Econz; 19-04-09 om 02:40. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik blijf het eigenaardig dat ik enkel pwnagetool kan gebruiken en dat het met quickpwn niet lukt.
Iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Download links aangepast, je kunt nu ook 3.0 rechtstreeks downloaden
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu iphone geupdate via itunes maar tijdens update viel men iphone uit nu is de firmware wel gedownload maar niet geinstalleerd kan ik deze nog ergens in een map terugvinden of is hij helemaal weg?
Laatst gewijzigd door Michael; 17-06-09 om 21:31. |
|
||||
|
||||
Op herstel drukken in itunes.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu hebben we os 3.0 en gewoon geen delete all knop bij je inbox mail!?! OMFG ROFLCOPTER!!! Kan ik weer handmatig 130 berichten gaan verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Ze zijn niet echt weg
En die 130 berichten zijn daarna niet echt weg, gebruik de "zoek in iPhone"-functie maar eens, dan zijn de berichten er gewoon nog.
Groetjes Linda |
|
|||
|
|||
iphone 3.0 in wiki is dat de GM versie of die van 17 juni?
weet iemand of de iphone firmware 3.0 in wiki is dat de GM versie of die van 17 juni?
Dank je wel. Ivan |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@Michael
kun je nagaan we denken niet eens meer "legaal" hahaha. Dank je wel voor je reactie Michael!
Ivan |
|
|||
|
|||
Echt helemaal supper wat hier allemaal weer gebeurt bedankt allemaal. Heb nu een unlock is het verstandig om ff te wachten met updaten? Kan het niet zo goed vinden n.l. het zal er wel staan.
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke Michael, dank je wel voor jou reactie Had hem al geupdate maar moest weer terug, liep helemaal vast. Zie dat ik het nog weer moet aanpassen.
Grzzz |
|
|||
|
|||
Grootte bestand firmware OS 3.0 voor 3G
Waarom is het bestand bij jullie 298 MB en bij Apple slechts 230 MB?
Het gaat om deze link in de WIKI: http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw Graag reacties a.u.b. Groeten, Paul |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als ik deze uit de wiki download en unzip staat er geen ipsw file tussen.
Het gaat om 1,2_3.0 voor de 3G. Klopt dit Bedankt vast Probleem opgelost. Bestand komt als zip binnen. Gewoon rename .zip in .ispw. Laatst gewijzigd door iBen; 18-06-09 om 13:07. Reden: opgelost |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|