Firmware discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) bedankt voor je reactie ga kijken of ik het voor elkaar kan krijgen laat het je weten....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie ga kijken of ik het voor elkaar kan krijgen laat het je weten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik krijg de Iphone niet aan de praat heeft iemand nog suggesties ik ben bang dat de phone is ge-brick-ed wat te doen is dit nog te herstellen.
|
|
|||
|
|||
OK. Ik heb hier geloof ik een uitdaging. 2 maanden geleden een iphone 8GB 1.1.4 USA ontvangen en werkte uitstekend. Heb veel plezier van gehad. NA wat downloading via de installer liep deze volledig vast. Uiteindelijk heb ik de iphone hersteld. Daarna hersteld met mijn Mac via iPhone 1.1_1.1.4_4A102_Restore.ipsw. En elke keer krijg ik een foutmelding (1600). Ik heb de iphone op uitgezet, homeknop vastgehouden etc en dus volledig uitgezet. Hij blijft foutmeldingen geven. Wat doe ik fout? Wie kan mij hiermee verder helpen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
_______ Update 3: If you get Error 1600 from iTunes (or if you see in your log a failure to prepare x12220000_4_Recovery.ipsw), try: mkdir ~/Library/iTunes/”Device Support” ; if that directory already exists, remove any files in it. Then re-run PwnageTool. _______ Bron: blog.iphone-dev.org | Thanks for waiting |
|
|||
|
|||
OK thanks. Ik heb gisteren weer leven in mijn iPhone gekregen. Heb firmware 2.0 gedownload en het werkt helemaal top!!
|
|
||||
|
||||
Ben even de weg kwijt in Iphone-land.
Heb een iphone met versie 1.1.4 erop Komt uit de VS. dus niet officieel. Itunes geeft aan dat versie 2.0 beschikbaar is. Ik durf eigenlijk geen update uit te voeren. Wie weet er een juiste procedure of moet ik het nog "even" uitstellen. Hij werkt nu perfect. groet Joop |
|
||||
|
||||
De "juiste procedure" kan je ook makkelijk op dit forum vinden, topics genoeg over.
Hier ook een mooie handleiding: http://www.ifoneguide.nl/?p=204#more-204 |
|
||||
|
||||
hoi,
is er al een custom firmware 2.0.1 beschikbaar? Mvg, Carpoolman |
|
||||
|
||||
ondanks dat ik een beetje "bang" ben om het uit te voeren ga ik mijn best doen BEDANKT voor jullie reacties
gr. Joop |
|
||||
|
||||
van 1.3 naar 2.0
ik heb gister dus toch de stap gewaagd. Heb een 16 Gig iPhone uit Amerika met 1.3. Handleiding gevolgd die hier op de site staat en nu draait mijn iPhone op 2.0. Geweldig! Ziet er puik uit en mooie programma's beschikbaar.
|
|
||||
|
||||
wordt nu echt benieuwd. Zijn er nog meer met deze "ervaring" ?
|
|
|||
|
|||
edit.......
Laatst gewijzigd door Janh078; 11-08-08 om 21:32. |
|
||||
|
||||
Waar kan je de iPod Touch Firmware's vinden???
|
|
|||
|
|||
van 2,0 naar 2,02
Ik heb een 8gb met 2,0 firmware als ik 2,02 erop zet via itunes en daarna
de backup terug zet behoud ik dan alles cydia enz. En kan ik dan nog bellen. |
|
||||
|
||||
Als je deze handleiding neemt van Michael komt alles goed.
https://forum.iculture.nl/f59/i...-fw-2-0-a.html Michael heeft custom gemaakt werkt perfect kom zelf ook van 1.1.4 af en heb het op deze manier gedaan. dit is de 2.0.0 versie maar hij heeft ook al een versie voor 2.0.1 gemaakt zie: https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html Echt dit moet lukken.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hey mensen, ik heb 3 maand geleden een iphone gekocht uit londen van 8gig (2g).
Ik wou vandaag firmware 2.0.1 erop zetten en alles liep goed, tot mijn itunes zei dat ik een herstel moest doen, ik raakt in paniek en wist niet wat te doen, heb op herstellen geklikt en hij is beginnen opnieuw instellen enzo. Nu ik dacht dat alles opgelost was maar nu krijg ik alleen het schermpje emergency ofzo voor te sliden en kan ik alleen nog maar naar noodnummers bellen . ik weet niet meer wat te doen want mijn simkaart wordt geweigerd... Help me aub!! |
|
|||
|
|||
zet er een custom firmware van michael op.
shift + herstellen drukken in iTunes en dan die custom fimrware laden had je ook met de zoek functie kunnen vinden |
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
Ik ben nieuw op het forum en nieuw met de iPhone. Dus alles is nog een beetje abracadabra. Situatie is de volgende. Ik heb van mijn broer een 8g iPhone gekregen. Hij heeft hem per ongeluk een update laten doen waardoor hij nu onbruikbaar is. Als eerste heb ik willen zien welke frimware versie erop zit. Maar met de code die hierboven beschreven is krijg ik het niet voor elkaar. Hij laat domweg niets zien behalve in alle talen dat je emergency call kan doen..Iemand een suggestie? hartelijk dank! Ben |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|