BSD Subsystem discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb nog 1.1.1 en zie bij de installer update bsd, moet dit gebeuren? Heb er niet zo veel verstand van .....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb nog 1.1.1 en zie bij de installer update bsd, moet dit gebeuren? Heb er niet zo veel verstand van ..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ikheb ook BSD geinstalleerd op versie 1.1.1 en wat krijg ik te zien
Notice do not use password to change the password on 1.1.3 it is currently broken and will make SpringBoard crash continuously! Maar mijn versie is 1.1.1 weet imand hier een oplossing voor |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat wil deze melding precies zeggen? |
|
|||
|
|||
bsd subsystem geeft telkens een error met instaleren! weet iemand hoe ik dit moet oplossen!! heb al van alles geprobeerd maar weet niet hoe nu verder. BVD
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik merk het ook. Hopelijk wordt het snel gefixt!
|
|
|||
|
|||
Het ligt aan de source want summerboard wil ook niet downloaden.
|
|
||||
|
||||
Download eerst community sources uit de installer daarna moet het downloaden geen problemen meer opleveren
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een alternatieve repo gebruikt waar BSD 2.1 ook in hangt:
hxxp://rep.sosiphone.com (xx vervangen met tt) |
|
|||
|
|||
Tnx, die doet het wel, alleen nu summerboard nog.
|
|
|||
|
|||
Allen, ondervondt het probleem ook en heb een andere source gevonden die werkt.
hackthatphone.com/1.xml CU! |
|
|||
|
|||
Tnx, jij doet het summerboard doet het ook
|
|
|||
|
|||
Goedenavond,
ik heb net een iphone (8gb) Nu zit ik in installer en probeer ik t9 e.d. in te stellen, maar ik krijg iedere keer een melding dat BSD subsystem moet installeren! Lukt dus niet.. Ik heb ook bij sources (edit, add..) de bovenstaande repo's ingevoerd om te kijken of dat dan wel zou werken, maar je raadt het al.. NEE Ik kan dus niks installeren zolang ik dat BSD Subsystem niet geïnstalleerd heb.. (heb het wel geprobeerd bij catogorie: system, Packages BSD subsystem.. Niet gelukt.. Iemand? |
|
|||
|
|||
eerst community sources instaleren
|
|
||||
|
||||
vraagje:
wat doet bsd subsystem nou eigenlijk op je iphone??? is het te vergelijken met SSH ?? ps: ik waarvoor je bsd nodig hebt (installer.app). |
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad ook problemen met BSD subsystem, maar krijg ook na het toevoegen van web.mac.com/iswitcher2/patch.xml geen BSD lite in de map system.
Kan iemand helpen?? |
|
|||
|
|||
BSD Subsystem
Als een source niet werkt,
Unlock de iphone met Ziphone 3.0, deze installeert wanneer je optie Do All kies automatisch na unlock BSD en OpenSSH. Geen source meer nodig |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
BSD Subsystem
Kan je vinden bij Iphone Wiki.
BSD Subsystem uitleg [Quote] Het BSD Subsystem is een verzameling UNIX-commandline-applicaties die nodig zijn om bepaalde commando's te kunnen uitvoeren op de [wiki]iPhone[/wiki]. Meer over de UNIX-commando's kun je lezen in het artikel [wiki=2061]Terminal[/wiki] |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BSD Subsystem en OpenSSH | Tnc | Jailbreak apps en thema's | 6 | 24-09-08 19:17 |
BSD Subsystem | Sushi | Unlock [archief] | 6 | 17-05-08 19:23 |
BSD subsystem installeren | michielvds | Archief | 1 | 15-04-08 17:21 |
bsd subsystem | ondries | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-04-08 00:51 |
Ik heb BSD Subsystem nodig om BSD Subsystem te installeren.. | G.Fawkes | Archief | 3 | 12-03-08 21:15 |
|
|