//

Firmware-update

Firmware-update discussie in Wiki - Begrippen forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij misschien helpen?? heb er helemaal geen verstand van :S ik heb een iphone 3gs versie 3.0 met jailbreak nu vraagt itunes voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture Wiki > Wiki - Begrippen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 09-03-10, 14:55
BerrinDada BerrinDada is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

kan iemand mij misschien helpen?? heb er helemaal geen verstand van :S ik heb een iphone 3gs versie 3.0 met jailbreak nu vraagt itunes voor een update 3.1.3 kan ik dat doen zonder problemen?? kan niks vinden met zoekfunctie pleaseee help meeee
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 09-03-10, 15:20
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BerrinDada Bekijk bericht
kan iemand mij misschien helpen?? heb er helemaal geen verstand van :S ik heb een iphone 3gs versie 3.0 met jailbreak nu vraagt itunes voor een update 3.1.3 kan ik dat doen zonder problemen?? kan niks vinden met zoekfunctie pleaseee help meeee
Ik zou het nog even niet doen want dan ben je de jailbreak kwijt.

Edit : wat ik je wel wil adviseren : Cydia opstarten en in het beginscherm op "Make my life easier" drukken als je dat nog niet gedaan hebt. Er worden dan bestandjes opgeslagen op de server van Saurik waardoor je in geval van nood misschien nog een jailbreak kunt uitvoeren op 3.1.3 als je deze update per ongeluk accordeert.
  #83  
Oud 09-03-10, 15:38
BerrinDada BerrinDada is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

thanks..nee had nog geen update gedaan..
 


« Activatie | PuTTY »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) sth313 Unlock 10 21-03-11 18:53
iPhone 1e gen.: firmware update bonanzav35 Unlock 2 18-08-10 22:00
Update firmware 4.0 leenkat Archief 1 05-07-10 16:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:49.